طرز استفاده از سرویس ابزار آشپزخانه

آشپزخانه از مهم ترین قسمت ها در هر خانه ای است که تمامی پخت و پزها و تدارکات پذیرایی در آن جا انجام می شود. در گذشته برای انجام بسیاری از کارها تنها از چاقو استفاده می شد. باز کردن درب قوطی های کنسرو، برش مواد غذایی، پوست گرفتن مواد غذایی، خرد کردن آن ها و... همگی توسط چاقو انجام می شد که اغلب سرعت آشپزی را کندتر و احتمال آسیب رساندن و ایجاد زخم را بیشتر می کرد. اما رفته رفته با پیشرفت صنایع، تولید ابزار آشپزخانه متحول شد و امروزه ابزاری طراحی و تولید می شوند که هرکدام برای یک کار مخصوص در نظر گرفته می شوند. سرویس ابزار آشپزخانه متشکل از لوازمی است که هر آشپز به آن احتیاج دارد. به کمک این ابزار، آشپزی برای شما لذت بخش و آسان می شود. این ابزار همچنین انواع گوناگونی دارند. هر فرد بسته به سلیقه و نیاز خود می تواند این ابزار را به صورت سرویس و یا تک، تهیه کند. بسته به اینکه چه ابزاری درون این سرویس ها قرار دارد، نحوه کار و طرز استفاده از آن ها نیز متفاوت از دیگری است. در سرویس ابزار آشپزخانه می توان انواعی از چاقوها، رنده ، چای صاف کن، کفگیر، قاشق های مخصوص آشپزی، انواع همزن، خردکن های دستی، ابزار مخصوص بریدن پیتزا و... را مشاهده کرد. معمولا سرویس ابزار آشپزخانه در یک طرح و رنگ تولید می شوند و علاوه بر کاربردهای معمول، تاثیر زیادی در زیباتر کردن فضای آشپزخانه دارند. برای مشاهده کاربردی ترین و زیباترین ست ابزار آشپزخانه با ما در چشمگیر همراه شوید.
هر کس می تواند به تناسب سلیقه و نیاز خود، کاربردی ترین ابزار آشپزی را برای خود انتخاب می کند. در بخش بعدی با طرز استفاده از سرویس ابزار آشپزخانه آشنا خواهیم شد. برای خرید و کسب اطلاعات کامل درباره قیمت انواع سرویس آشپزخانه یونیک در چشمگیر همراه ما باشید.

معرفی سرویس ابزار آشپزخانه و نحوه استفاده از هر کدام

معرفی سرویس ابزار آشپزخانه و نحوه استفاده از هرکدام

این ابزار می توانند در شکل ها، رنگ بندی ها، طراحی و جنس های مختلفی عرضه شوند. متداول ترین ست های آشپزخانه عبارتند از سرویس ابزار 6 پارچه، 7 پارچه و 8 پارچه که در هر یک از آن ها ابزارهای ضروری آشپزی موجود هستند. در ادامه با یک نمونه از پرکاربردترین سرویس ابزار آشپزخانه و طرز استفاده هرکدام از ابزارهای موجود در آن، آشنا می شویم. سرویس 6 پارچه آشپزخانه که شامل ابزارهای زیر است:

  • سیر له کن: با قرار دادن تکه های کوچک سیر درون این وسیله و اعمال فشار روی آن می توان به راحتی سیر را له کرده و از آن در غذا استفاده کرد.
  • پوست کن: استفاده از این ابزار، کندن پوست مواد غذایی همچون انواع سیب زمینی، هویج، بادمجان و... را آسان تر کرده و دیگر برای این کار نیازی به استفاده از چاقو که گاهی می تواند باعث ایجاد بریدگی شود نیست.
  • درباز کن: قطعا این وسیله یکی از کاربردی ترین ابزارهای آشپزخانه است که می توان به کمک آن درب رب و انواع کنسرو را به راحتی باز کرد.
  • همزن: برای مخلوط کردن راحت تر و سریع تر مواد غذایی از همزن دستی استفاده می شود که بسیار سبک بوده، به خوبی در دست جای می گیرد و کار با آن آسان است.
  • پیتزا بر: بهترین وسیله مخصوص برش پیتزا با تیغه بسیار تیز.
  • رنده: برای خرد کردن مواد غذایی به ریزترین حالت ممکن از رنده می توان استفاده کرد.

خرید سرویس ابزار آشپزخانه با کیفیت

خرید سرویس ابزار آشپزخانه با کیفیت

این روزها بانوان و آقایان سرآشپز برای اینکه بتوانند فرایند آشپزی را لذت بخش تر، آسان تر و سریع تر پیش ببرند، آشپزخانه خود را با انواعی از سرویس ابزار کاربردی مجهز می کنند. این ابزار، توسط شرکت ها و برندهای مختلفی تولید می شود. از این رو جنس، طرح و کیفیت موجود در آن ها بسیار متنوع است. اگر شما هم می خواهید این ابزار را، به صورت تک یا سرویس، تهیه کنید، از فروشگاه معتبر لوازم آشپزخانه چشمگیر دیدن کنید. 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن