سرویس اورانوس بخرم یا نه؟[معرفی بهترین سرویس های 1401]

سرویس آشپزخانه وسیله‌ای ضروری برای هر خانه‌ای است که موجب نظم‌دهی به وسایل مختلف می‌شود. برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید سرویس‌های آشپزخانه فعالیت دارند که اورانوس یکی از آن‌ها است. اما سرویس اورانوس نسبت به نمونه‌های مشابه سایر برندها چه ویژگی‌هایی دارد که آن را متمایز می‌سازد؟ به دلیل محبوبیت این ست قصد داریم که آن را به طور کامل بررسی کنیم. شما این امکان را دارید تا از طریق سایت کالای آشپزخانه چشمگیر به سادگی خریدهای خود را انجام دهید. 

سرویس اورانوس بخرم یا نه؟[معرفی بهترین سرویس های 1401]

مشخصات و ویژگی های سرویس اورانوس آشپزخانه

برند اورانوس از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون علاوه بر تولید سرویس‌های آشپزخانه مختلف طیف گسترده‌ای از لوازم دیگر را نیز طراحی و روانه بازار کرده است. تمام تولیدات این برند مطرح کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل با قاطعیت می‌توان گفت، سرویس اورانوس یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین مدل‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که وسایل موجود در سرویس‌های آشپزخانه بسته به جنس و نام شرکت سازنده آن متغیر است. به طور کلی اقلام موجود در این ست‌ها شامل موارد زیر است:

  • سطل زباله آشپزخانه
  • سطل برنج
  • سماور و وسایل جانبی آن
  • ظروف نگهدارنده حبوبات
  • جا ماکارونی
  • ظروف ادویه
  • جای نان

البته برخی از سرویس‌های آشپزخانه حاوی اقلام بیشتری هستند و بالطبع قیمت آن‌ها نیز بالاتر است. موارد اضافی عبارتند از:

  • تی، جارو و خاک‌انداز
  • ترازو
  • سینی
  • آبکش و لگن
  • جای سیخ کباب
  • سبد مسافرتی
  • سطل نگهداری غلات
  • سرویس کفگیر و ملاقه

سرویس‌های آشپزخانه اورانوس در انواع مختلفی قابل دسترسی هستند. بنابراین افراد گوناگون با توجه به نیاز و دکوراسیون آشپزخانه خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنند. در ادامه چند مدل از انواع سرویس آشپزخانه برند اورانوس معرفی شده است.

سرویس اورانوس بخرم یا نه؟[معرفی بهترین سرویس های 1401]

سرویس آشپزخانه اورانوس استیل

سرویس آشپزخانه استیل یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار است، زیرا استیل با هر چیدمان و محیطی به راحتی هماهنگ می‌گردد. به طور کلی لوازم خانگی ساخته شده از استیل به واسطه خاصیت ضد زنگ خود در اثر گذر زمان تغییر رنگ نمی‌دهند. یکی از نقاط ضعف سرویس اورانوس استیل آن است که بر اثر گذر زمان خط و خش روی آن ایجاد می‌شود. البته این موضوع هنگامی اتفاق می‌افتد که جنس استیل خوب نباشد. برخی از مدل‌های سرویس‌های آشپزخانه استیل همراه با درب‌های رنگی ارائه می‌گردند. این مدل‌ها برای افرادی مناسب هستند که عاشق آشپزخانه‌های رنگی هستند.

سرویس آشپزخانه اورانوس چوبی

یکی دیگر از سرویس‌های آشپزخانه پرفروش در بین خانم‌ها سرویس چوبی است. لازم به ذکر است که این مدل از ست وسایل وسط برند اورانوس تولید نمی‌شود. بنابراین اگر به سرویس‌های آشپزخانه چوبی علاقه دارید، باید آن‌ها را از برندهای با کیفیت دیگر تهیه نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از چوب و سایر عناصر برگرفته از طبیعت در ساخت لوازم خانه حس آرامش بیشتری را به شما و خانواده منتقل می‌سازد.

سرویس آشپزخانه اورانوس پلاستیکی

سرویس‌های آشپزخانه پلاستیکی علاوه بر داشتن وزن سبک‌تر قیمت مناسب‌تری نیز نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار دارند. اکثر افرا دوست‌دار فضاهای رنگی از این مدل سرویس اورانوس آشپزخانه خریداری می‌کنند. این مدل‌های پلاستیکی در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شوند و به راحتی با سایر وسایل آشپزخانه ست و هماهنگ می‌گردند.

سرویس اورانوس بخرم یا نه؟[معرفی بهترین سرویس های 1401]

سرویس آشپزخانه اورانوس فلزی

یکی از زیباترین سرویس‌های آشپزخانه مدل فلزی آن است. سرویس اورانوس فلزی با وجود استحکام بالای خود بسیار کاربردی است. به یاد داشته باشید که این مدل از سرویس آشپزخانه از متریالی ضد زنگ ساخته نمی‌شود. بنابراین حتما برای ریختن آشغال درون سطل زباله این سرویس از کیسه پلاستیکی استفاده کنید، زیرا این آب موجب زنگ‌زدگی و پوسیدگی سطل می‌گردد. البته این مشکل در مورد سایر اقلام موجود در سرویس آشپزخانه فلزی وجود ندارد. تمام وسایل موجود در این سرویس دارای یک روکش مخملی زیبا هستند که جلوه بهتری به آن‌ها بخشیده است. این روکش همچنین از هر گونه آسیب به سطح ظروف جلوگیری می‌کند.


معرفی بهترین سرویس های آشپزخانه 1401

برند اورانوس همواره با کیفیت‌ترین سرویس‌های آشپزخانه را طراحی کرده است. به طوری که امروزه بهترین سرویس‌های آشپزخانه اورانوس در سال 1401 با متریالی مانند فلز و درب‌های بامبویی بسیار مورد پسند مشتریان قرار گرفته‌اند. سرویس‌های آشپزخانه جدید به دلیل کیفیت بالا و طراحی متنوع و خلاقانه گزینه‌ای مناسب برای خرید جهیزیه عروس محسوب می‌شوند. این وسایل می‌توانند ظاهر آشپزخانه را به کلی تغییر داده و به آن نظم ببخشند. البته برای خرید سرویس اورانوس عروس بهتر است که مدلی را تهیه کنید که همه اقلام را به طور کامل داشته باشد. فروشگاه اینترنتی چشمگیر جدیدترین مدل‌های سرویس آشپزخانه را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن