نبود بند رخت برای آویزان کردن لباس های خیس یکی از مشکلات افرادی است که در آپارتمان زندگی می کنند. این افراد مانند کسانی که خانه های ویلایی دارند نمی توانند لباس ها را روی بندهایی که در حیاط آویزان است پهن کنند، به همین دلیل نیاز به بند رخت های مخصوصی است که بتوان از آن ها در داخل خانه استفاده کرد. امروزه برندهای مختلفی انواع بند رخت ها را تولید می کنند که همگی آن ها کیفیت خوبی ندارند. مثلا برخی بعد از مدتی ممکن است زنگ بزنند و کیفیت شان را از دست بدهند. به همین دلیل در هنگام خرید بند رخت باید دقت زیادی به خرج داد. یکی از انواع برندهایی که امتحان خود را پس داده و تبدیل به برندی موفق در زمینه تولید انواع بند رخت شده است، برند یونیک است. این برند در تولید انواع محصولات آشپزخانه از جمله کتری و قوری، ظروف، سبد استیل یونیک و ... بسیار خوش درخشیده است. ما در این مطلب قصد داریم در مورد بند رخت های مختلفی که در این برند تولید می شود صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی انواع مدل های بند رخت یونیک با قیمت خوب 1401

برند یونیک یکی از برندهایی است که در کنار کیفیت بالایی که دارد، قیمت خوب و مناسبی هم برای محصولات خود در نظر گرفته است. انواع بند رخت هایی که توسط این مجموعه تولید می شود، بسیار با کیفیت و مرغوب هستند و تا مدت ها می توانند نیاز افراد را به بند رخت های دیگر برطرف کنند. قیمت های مناسب این برند با وجود کیفیت فوق العاده بالای محصولات آن باعث شده این برند تبدیل به یکی از برندهای محبوب شود.

معرفی انواع مدل های بند رخت یونیک با قیمت خوب 1401

بند رخت هایی که توسط برند یونیک تولید می شوند اغلب از استیل ضد زنگ هستند پس به هیچ وجه زنگ نمی زنند و مشکلی از این بابت برای خریداران به وجود نخواهند آورد. این بند رخت ها اصل هستند و اصل بودن آن ها را می توانید از هک بودن نام برند یونیک روی بند رخت ها و همچنین وجود برچسب اصالت روی بسته بندی شان متوجه شوید. در وب سایت چشمگیر بند رخت های یونیک کاملا اصل و اورجینال وجود دارد و با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شود. اگر قصد خرید آویز لباس با قیمت خوب و مناسب را دارید، بدون شک وب سایت لوازم آشپزخانه چشمگیر بهترین گزینه برای خرید این محصول است.

معرفی مدل های بند رخت یونیک همراه با کد

حالا که با برند یونیک و رخت آویزهای آن آشنا شدیم، می خواهیم به مدل های مختلف رخت آویزهایی که توسط این برند تولید می شوند بپردازیم. این رخت آویزها هر کدام ویژگی های خاصی دارند و از لحاظ قیمتی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در زیر نام این رخت آویزها به همراه کدهای مربوطه درج شده است:

  • بند رخت یونیک مدل 8080
  • رخت بند یونیک مدل 8040
  • بند رخت یونیک مدل UN-8010
  • بند رخت تمام استیل یونیک مدل 8025

معرفی مدل های بند رخت یونیک همراه با کد

این بند رخت ها کیفیت بسیار بالایی دارند. هر کدام از آن ها دارای تعداد متفاوتی آویز هستند و وزن های مختلفی را تحمل می کنند. جنس بدنه رخت آویزها نیز کیفیت بسیار بالایی دارد. مثلا جنس بدنه رخت آویز 8025 و 8040 از استیل است. شما می توانید این رخت آویزها را از چشمگیر خریداری کرده و با خیال راحت تا مدت ها از آن ها استفاده کنید. فقط در هنگام استفاده باید به اندازه ای که هر رخت آویز توان تحمل وزن دارد توجه کنید تا مبادا دچار مشکل و آسیب شوند.

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی های بیشتر در زمینه خرید رخت آویزهای یونیک دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه چشمگیر تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مجموعه ما با ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در مورد هر نوع رخت آویز به شما کمک می کنند که وسیله ای مقاوم، با دوام و البته با ظاهری زیبا وشیک خریداری کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن