طرز استفاده از ترازوی دیجیتال آشپزخانه یونیک

ترازوهای دیجیتال، محصول دنیای مدرن هستند. این ترازوها مزایای بسیاری دارند. به همان نسبت روش استفاده خاص خود را دارند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات یونیک از جمله قیمت سبد استیل یونیک، ظروف آشپزخانه، ست قاشق چنگال، ترازوها و ... به سایت لوازم آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید همچنین برای اطلاع از روش استفاده از این ترازوها، مزایای خرید ترازوی دیجیتال آشپزخانه یونیک و روش خرید این محصول، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

طرز استفاده از ترازوی دیجیتال آشپزخانه یونیک

نحوه استفاده از ترازو دیجیتال آشپزخانه یونیک

به طور کلی برند یونیک دو نوع ترازوی آشپزخانه تولید کرده است:

  1. آنالوگ
  2. دیجیتال

 به یاد داشته باشید که روش استفاده از هر نوع ترازوی آشپزخانه با دیگری متفاوت است. ترازوهای قدیمی‌تر برند یونیک از نوع آنالوگ یا عقربه‌‌ای هستند. برای خرید و کسب اطلاعات کامل درباره قیمت انواع ابزار و سرویس آشپزخانه یونیک در چشمگیر همراه ما باشید.

نحوه استفاده از ترازو آنالوگ یونیک

ترازوهای آنالوگ دارای یک پیچ در پشت یا بالای خود هستند. این پیچ وظیفه تنظیم و کالیبره کردن ترازو را بر عهده دارد. در طراحی ترازوهای آنالوگ این پیچ از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که عدم تنظیم آن موجب تغییر در نمایش وزن می‌شود. عمده‌ترین دلیل خراب شدن این نوع ترازو با مشکل در تنظیم این پیچ نمایان می‌شود. پس از تنظیم پیچ آنالوگ، موادی که مدنظر دارید را روی قسمت بالایی ترازو قرار دهید. ترازوهای آنالوگ دارای یک کاسه برای نگهداری این مواد هستند. فراموش نکنید برای نمایش درست وزن لازم است این ترازوها را روی سطحی صاف قرار دهید.

نحوه استفاده از ترازو دیجیتال آشپزخانه یونیک

نحوه استفاده از ترازو دیجیتال یونیک

ترازوهای آنالوگ برای اندازه گیری‌های بالا مناسب هستند. اما این ترازوها نمی‌توانند مقدار دقیق و ریزبینانه‌‌ای به شما ارائه کنند. همین مشکل جرقه تولید ترازوی دیجیتال را در برند یونیک به صدا در آورد. ترازوهای دیجیتال کاربری ساده‌تری دارند. کافی است آن‌ها را روشن کنید، ماده مدنظر را روی ترازو قرار دهید و مقدار نمایش داده شده را به کار بگیرید. حسن ختام کار نیز فشردن دکمه Trade است. این ترازوها دارای دو دکمه Mode و Trade هستند. دکمه مود در برخی ترازوهای دیجیتال دیده می‌شود. این دکمه به منظور انتخاب واحد اندازه گیری در نظر گرفته شده است. دکمه Trade برای صفر کردن ترازو پس از هر استفاده در نظر گرفته شده است. یکی از بهترین توصیه‌هایی که در نحوه استفاده از ترازوی دیجیتال یونیک می‌توانیم به شما عزیزان داشته باشیم، تمیز نگه داشتن ترازو است. هیچ چیز بهتر از آرد و دیگر مواد خشک نمی‌توانند به برد این ترازوها آسیب برساند. برای این منظور توصیه می‌شود روی ترازو یک لایه سلفون بکشید. پس از استفاده نیز می‌توانید سلفون را دور بیندازید.در صورتی که از ترازو استفاده نمی‌کنید، لوازم دیگر را روی آن قرار ندهید. حتی همیشه بهتر است مواد را پس از استفاده از روی دستگاه بردارید. وجود مداوم مقدار مشخصی از وزن می‌تواند به بوردها و سنسورهای این دستگاه آسیب جدی بزند. سرعت بالا در انجام عملیات وزن کشی، مقدار دقیق‌تر، ابعاد کوچکتر و وزن کمتر موجب شده فروش این نوع ترازو بسیار بالا باشد. اما این‌ها تنها کاربردهای ترازوی دیجیتال آشپزخانه یونیک نیستند! ترازو دیجیتال آشپزخانه یونیک یکی از بهترین انواع ترازو و ابزار کار بانوان در آشپزخانه است برای مشاهده مدل های متنوع و استعلام قیمت این محصول با ما در چشمگیر همراه باشید.

نحوه استفاده از ترازو دیجیتال یونیک

کاربرد ترازو دیجیتال آشپزخانه یونیک

هیچ چیز بیشتر از کم و زیاد شدن مواد در آشپزی، نمی‌تواند طعم غذای شما را از بین ببرد. کدبانوهای منازل به خوبی به این موضوع واقف هستند. ترازوی دیجیتال آشپزخانه می‌تواند مقادیر مواد مختلف را به صورت کاملاً دقیق اندازه گیری کند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و کاربردهای ترازوی دیجیتال یونیک، قابلیت تبدیل مقادیر به یکدیگر است. این محصول قادر است محاسبات تبدیلی شما را به سادگی و همانند یک ماشین حساب به صورت خودکار انجام دهد. ترازوی دیجیتال آشپزخانه را می‌توان برای کاربردهای دیگر خانگی نیز مورد استفاده قرار داد. اگر ترازوی آنالوگ دارید، برای کاربردهای دیگر منزل همچون اندازه گیری وزن خود نیاز به یک ترازوی دیگر خواهید داشت. اما اگر از ترازوی دیجیتال آشپزخانه یونیک استفاده کنید، یک محصول با چند کاربری خواهید داشت. با این حال به یاد داشته باشید برخی مدل‌ها قابلیت این کار را دارند. برخی از مدل‌های ترازوی آشپزخانه یونیک قابلیت اندازه گیری مواد مختلفی همانند کربوهیدرات و چربی را نیز دارند. این قابلیت شما را در انتخاب موادغذایی که انتخاب می‌کنید یاری می‌کند. باورتان نخواهد شد اگر بگوییم این ترازوها در مصرف آب نیز صرفه جویی می‌کنند! ترازوهای آنالوگ پس از هر اندازه گیری نیاز به شست و شو دارند. با استفاده از ترازوی دیجیتال آشپزخانه یونیک نیازی نیست ظروف اندازه گیری را هر بار بشویید. می‌توانید مواد‌تر را در یک ظرف و مواد خشک را در ظرف دیگری اندازه گیری کنید. خرید ترازوی آشپزخانه یونیک اصل تنها با استفاده از یک نمایندگی معتبر همانند فروشگاه اینترنتی چشمگیر ممکن است. این فروشگاه آماده است تا محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کند. کافی است براساس آنچه در مقالات ذکر کرده‌‌ایم، محصول مناسب خود را انتخاب کنید. جهت خرید نیز می توانید به کانال عمده لوازم آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن