بهترین مدل تی چرخشی یونیک

تی چرخشی‌های یونیک آنقدر مزایا دارند که بتوانند شما را در انتخاب گیج کنند. همه آن‌ها سریع، با کیفیت و در رنگ و طرح‌های زیبا به بازار ارائه شده اند. فروشگاه اینترنتی چشمگیر به منظور انتخاب ساده‌تر شما، بهترین مدل‌های تی این برند را در یک مقاله جمع آوری کرده است.

سطل و تی یونیک UN-2501

یکی از محبوب‌ترین سطل و تی چرخشی‌های یونیک در فروشگاه کالای آشپرخانه چشمگیر، مدل UN-2501 است. این مدل به دلیل سری حوله‌‌ای که دارد، عملکرد بسیار خوبی در شست و شو و تمیز کاری دارد. از سوی دیگر جنس دسته این مدل از استیل با کیفیت است. بنابراین در صورت وارد شدن وزن بالا نمی‌شکند. این مدل در برابر خم شدن نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. این مدل از سطل و تی‌های یونیک ساخت کشور چین است اما این بدان معنی نیست که از کیفیت کافی برخوردار نیست! هر کس با برند یونیک کار کرده باشد می‌داند که محصولات این برند از استانداردهای زیادی برخوردار هستند. از دیگر اقلام همراه این مدل می‌توان به شیر تخلیه و چرخ پر قدرت سطل آن اشاره کرد. تمام این موارد می‌توانند از وارد شدن فشار بیش از اندازه به کمر شما جلوگیری کنند. از سوی دیگر زمانی که تی به خوبی تمیز شده باشد، آلودگی‌ها را سریعتر و ساده‌تر از روی زمین بر می‌دارد.

سطل و تی یونیک UN-2501

سطل و زمین شوی پدالی یونیک UN-2503

برعکس مدل قبلی این مدل از دسته پلاستیکی بهره می‌برد. اما پلاستیک نیز گزینه خوبی برای تی‌های چرخشی به شمار می‌رود. چرا که اگر از نوع مرغو باشد که هست، مقاومت بالایی در برابر خم شدن و شکستگی خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های سطل این زمین شو می‌توان به استفاده از استیل با کیفیت در سبد آب کشی اشاره کرد. جنس استیل سبد آب کشی موجب افزایش عمر مفید آن شده است. از سوی دیگر در مقابل زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. جنس سری این سطل از نوع طنابی است. نوع حوله‌‌ای و طنابی هر دو گزینه‌های خوبی هستند اما در بحث قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث شده سطل و زمین شوی پدالی یونیک UN-2503 از بهترین انتخاب‌ها باشند، قابلیت جمع کننده آب این محصول است. از این رو پس از شست و شو امکان لیز خوردن شما به حداقل می‌رسد. نکته مهم این است که سری تی در وضعیت خوبی قرار گرفته باشد. طرح بیضی شکل و رنگ‌های مختلفی که از این محصول در چشمگیر یافت می‌شود، موجب محبوبیت بیشتر این محصول شده است. پر فروش‌ترین رنگ این محصول، رنگ صورتی دارای لبه‌های استیل است.

سطل و زمین شوی پدالی یونیک UN-2503

سطل و تی چرخدار یونیک مدل UN-2507

این مدل سطل و تی چرخدار یونیک از یکی از مرغوب‌ترین پلاستیک‌های فشرده تهیه شده است. این پلاستیک در قسمت بدنه سطل استفاده شده است. شکل بیضی سطل موجب استفاده ساده‌تر و جمع و جور‌تر این محصول شده است. تنها ممکن است قسمت پدال کمی شما را در جا دادن این محصول آزار دهد. با این حال با توجه به قیمت مناسب و رنگ بندی فوق العاده‌‌ای که این محصول دارد، می‌توان این مورد را نادیده گرفت. دسته این محصول از جنس استیل اصل ساخته شده است. این یعنی می‌توان از عدم شکستن و خم شدن تی آن اطمینان داشت. سری‌هایی که به همراه این محصول ارائه می‌شوند نیز به صورت کنفی هستند. پدال‌ها و سیستم جمع کردن آب اضافی موجب شده این محصول یکی از محبوب‌ترین محصولات کف شو در بازار ایران باشد. سطل این محصول دارای دو قسمت برای آب تمیز و آب کثیف جمع شده از تی است. در قسمت آب کثیف نیز یک شیر در پایین سطل تعبیه شده است. تعبیه شیر در قسمت پایین سطل مزایای بسیاری دارد. تی چرخشی یونیک از محصولات با کیفیت این برند است که در فروشگاه اینترنتی در رنگبندی متنوعی عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت تی چرخشی یونیک ما را در چشمگیر همراهی کنید. 

سطل و تی چرخدار یونیک مدل UN-2507

از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سرعت کار
  • جلوگیری از پاشیدن آب کثیف هنگام چرخش تی
  • خروج ساده‌تر آب کثیف به منظور تمیز کردن سطل
  • عدم نیاز به بلند کردن سطل و جلوگیری مشکلات مربوط به آن

یونیک یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم آشپزخانه در ایران به شمار می‌رود. محصولات این مجموعه چون با کیفیت بالا طراحی و تولید می‌شوند، به سادگی می‌توانند دل از همه بانوان ایرانی ببرند! این برند ساخت کشور چین اما تحت نظارت مستقیم انگلستان است. تنوع بالا در طرح و رنگ، کیفیت ساخت بالا و قابلیت‌های خاص و نوآورانه‌‌ای که این برند در تولید محصولات خود به کار برده است فروش آن را بسیار بالا برده است. در این مقاله از چشمگیر به برسی بهترین مدل تی چرخشی یونیک پرداختیم. شما عزیزان تنها با چند کلیک می‌توانید این محصولات را سفارش دهید. کافی است انتخاب کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن