نمایندگی کلمن یونیک

اگر حتی یک بار هم به دنبال خرید لوازم خانگی رفته باشید، قطعا نام برند یونیک به گوشتان خورده است. یونیک یکی از برند های محبوب در ایران و خارج از ایران است که در این چند سال اخیر بسیار پر فروش و پر طرفدار شده است. موفقیت این برند باعث شده تا از نام آن سوء استفاده شود. و همین باعث شده تا افراد شیاد زیادی، محصولات قلابی یونیک را تولید کرده و از نا آگاهی مشتریان سوءاستفاده کنند و در بازار به فروش می رسانند. به همین دلیل باید از نحوه تشخیص اصالت این محصولات آگاه باشید. برای اینکه با خیال راحت کلمن یونیک خرید کنید، در ادامه مطلب همراه ما باشید. کلمن آب یونیک همانند دیگر محصولات یونیک در کشور چین تولید شده و تحت لیسانس کشور انگلیس است. روی جعبه برخی از کلمن های یونیک نوشته شده تحت لیسانس آلمان هستند. همین جمله خود نشان دهنده جعلی بودن این محصول است. همه محصولات یونیک از جمله کلمن یونیک کدی 4 رقمی دارند که با حروف لاتین UN شروع می شود و اگر دقت کنید این کد بر روی جعبه با کد محصول باید یکی باشد. کلمن های یونیک موجود در سایت کالای آشپزخانه چشمگیر، از بسته بندی بسیار خوب و باکیفیتی برخوردار هستند. برای خرید کلمن یونیک اصل باید به سراغ نمایندگی ها و فروشگاه های معتبری چون چشمگیر بروید.

نمایندگی کلمن یونیک

خرید کلمن یونیک از نمایندگی آن

خرید کلمن یونیک از نمایندگی آن باعث می شود تا شما از اصل بودن کلمن خیالتان راحت باشد. همچنین نمایندگی های یونیک، به دلیل اینکه محصولات را به صورت مستقیم از خود شرکت یونیک وارد می کنند، قیمت کمتری نسبت به دیگر فروشگاه ها خواهند داشت. همچنین نمایندگی ها چون به اصطلاح دستشان بازتر است با برگزاری انواع جشنواره می توانند خریدی جذاب را برای شما رقم بزنند. کلمن های اصل یونیک کیفیت بسیار بالایی دارند و تا سال های سال آب را برای شما سرد یا گرم نگه می دارند. برای اینکه از خرید خود مطمئن باشید اول از هر چیز، به مرکزی که خرید خود را انجام می دهید دقت کنید و سپس حواستان به مواردی که در ادامه ذکر می کنیم باشد:

  • به نشان کلمه یونیک که به صورت انگلیسی “Unique” روی محصول یا بسته بندی نوشته شده دقت کنید. مواظب املای متفاوت و پسوند و پیشوند ها باشید که شیادان از آن سوءاستفاده می کنند.
  • به بسته بندی کلمن دقت کنید. کلمن های یونیک بسته بندی خوب و ایمنی دارند.
  • به کد محصول دقت کنید. کلمن های یونیک کد عددی به صورت un-XXXX دارند. با جستجوی این کد در سایت برند یونیک می توانید تصویر کلمن خود را مشاهده کنید. ( البته باید به تاریخ تولید کلمن خود نیز دقت کنید، زیرا برخی از آن ها ممکن است از سایت یونیک حذف شده باشند.)
  • به کیفیت و دقت ساخت توجه کنید. تفاوت محصولات تقلبی و اصل علاوه بر مواد اولیه در جزئیات ساخت آن هاست.

کلمن یونیک از محصولات با کیفیت این برند است که در فروشگاه اینترنتی در مدل های متنوعی عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت این محصول ما را در چشمگیر همراهی کنید.

خرید کلمن یونیک از نمایندگی آن

چشمگیر نمایندگی کلمن یونیک در ایران

کلمن های یونیک دارای و ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت آن ها نسبت به دیگر کلمن های موجود در بازار شده است؛ برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • کیفیتی غیر قابل قیاس
  • ظاهری بی همتا
  • اشکالی منحصر به فرد
  • رنگ بندی چشم نواز
  • و قیمتی رقابتی و مناسب

برند یونیک انقلابی بزرگ را در زمینه لوازم آشپزخانه به وجود آورده است. هدف مجموعه چشمگیر فراهم آوردن آشپزخانه ای زیبا، کارآمد و رنگارنگ، با وسایلی با کیفیت برای هر محیطی است. مجموعه چشمگیر چندین و چند سال‌ است كه در این زمینه به صورت حضوری و اینترنتی مشغول به فعالیت است. در تمامی این سال ها، چشمگیر در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی عرضه دارد. مدیریت این مجموعه بهترین تبلیغ را، ارائه کیفیت مطلوب و سرویس مناسب به مشتری می داند و رضایت مشتری را برگ برنده خود می داند. کلمن های یونیک موجود در سایت چشمگیر بدنه ای از جنس استیل دارند؛ بدنه داخلی این کلمن ها هم از استیل است و با استفاده از تکنولوژی خلاء که در آن به کار رفته از سرد شدن یا گرم شدن مایع درون آن جلوگیری می کند و این محصول را به یک دوست خوب برای زمستان و تابستان شما تبدیل می کند. پس همین حالا برای سفارش آن اقدام کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن