نمایندگی تی چرخشی یونیک

تمیز کردن منزل یکی از کارهای مهم و زمان بر است. طراحی سبد تی چرخشی یونیک به گونه ای است که به تمام نیاز ها پاسخگو باشد. هنگام طراحی این تی یک محفظه برای آب تمیز در نظر گرفته شده تا پس از خیساندن تی در آب با قرار دادن آن در قسمت دیگر سطل و چرخاندن آن به وسیله پدال تعبیه شده در پایین سطل آب اضافی آن گرفته شود. هنگامی که آب اضافی تی را گرفتید، شروع به تمیز کردن نقطه مورد نظر کنید. با تی چرخشی یونیک شما می توانید به تعداد زیادی تی کشی را تکرار کنید، بدون اینکه بعد از هر تی کشی مسافتی، نیاز به شستشوی تی و خشک کردن آن در حیاط و بالکن داشته باشد. این مزیت علاوه بر راحت کردن این کار، سرعت کار را نیز، افزایش می دهد. یک شیر در پایین سطل قرار دارد که برای تخلیه آب کثیف از محفظه به راحتی توسط طراحان اضافه شده، تا نیازی به بلند کردن سطل و ریختن آب به لباس و محیط نشود. از دیگر ویژگی های تی چرخشی یونیک دسته تی آن است. دسته تی به صورت تاشو طراحی شده که در کمترین جای ممکن نگهداری شود. تی چرخشی یونیک از محصولات با کیفیت این برند است که در فروشگاه اینترنتی در رنگبندی متنوعی عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت تی چرخشی یونیک ما را در چشمگیر همراهی کنید. 

نمایندگی تی چرخشی یونیک

خرید تی چرخشی یونیک از نمایندگی آن

یونیک برندی شناخته شده و معروف در زمینه لوازم منزل به خصوص آشپزخانه در ایران بوده که در چندین و چند سال است مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است. محصولات این برند تحت لیسانس کشور انگلیس بوده و در چین تولید می شود. برند یونیک از روز اول فعالیت خود سعی کرده است تا با طراحی مدرن و مورد نیاز خانواده ها و با بهترین کیفیت ممکن، تولیدات خود را روانه بازار کند. از جمله مهم ترین ویژگی شرکت یونیک، قیمت مناسب این برند در مقایسه با برندهای دیگر خارجی است. همچنین این برند به دلیل داشتن نمایندگی های معتبر در سراسر کشور، خدمات پس از فروش مناسب در ایران نیز دارند. با توجه به محصولات مشابه داخل بازار، مشتریان حتما باید به لوگوی شرکت unique بر روی محصول دقت کنند. برخی محصولات موجود در بازار، زیر برند یونیک نام کشور یا کلمات High Quality چشده است که این محصولات فاقد گارانتی بودهو محصولات تولیدی شرکت یونیک نیستند.

خرید تی چرخشی یونیک از نمایندگی آن

چشمگیر نمایندگی تی چرخشی یونیک

یونیک دارای نمایندگی هایی بوده که این فروشگاه ها بصورت اینترنتی و حضوری، محصولات یونیک اصل را به فروش می رسانند. بهتر است برای محصولات یونیک سایت کالای آشپرخانه چشمگیر را بصورت کامل بررسی کنید. تی چرخشی یونیک چرخ متحرک داشته که قابلیت چرخش را به آن داده است. دسته این تی چرخشی استیل بوده و قابلیت افزایش و کاهش طول نیز دارد؛ همچنین این تی دارای آبگیر است و برای تخلیه مخزن درب مخصوص تعبیه شده است. علاوه بر این ها، تی چرخشی دارای دو عدد الیاف میکروفیبر شست وشو است که ماندگاری زیادی هم دارد. اما باید بدانید که تی چرخشی یونیک به دلیل محبوبیت زیادی که در بازار دارد، باعث شده تا شیادان اقدام به تولید قلابی این محصول نمایند تا سود بیشتری کسب کنند. با خرید از نمایندگی های معتبری چون چشمگیر، شما می توانید از اصل بودن تی چرخشی یونیک خود مطمئن باشید. سایت چشمگیر یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه فروش محصولات لوازم خانگی است. این مجموعه دارای نمایندگی معتبر برند یونیک نیز، هست. شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید انواع محصولات‌ یونیک از سایت چشمگیر نمایید. تی چرخشی یونیک موجود در سایت چشمگیر از بسته بندی بسیار خوب و باکیفیتی برخوردار است. برای خرید آن کافی است روی محصول مورد نظر خود، کلیک کنید و بقیه مراحل را تا انتها پیش ببرید. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن