20 مدل از جدیدترین سرویس پذیرایی چینی، چوبی و ... 1401

داشتن سرویس پذیرایی خوب و شکیل اهمیت ویژه‌ای برای هر خانه‌ای دارد. زیرا ایرانیان از گذشته تا به امروز معتقد هستند که برای احترام به میهمانان باید بهترین ظروف و خوراکی‌ها را آماده کرد. تنوع ظروف پذیرایی موجود در بازار بسیار گسترده است، به همین دلیل ممکن است که در هنگام خرید این سرویس‌ها کمی احساس سردرگمی داشته باشید. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی کالای آشپرخانه چشمگیر سعی کرده‌ایم که شما را با انواع ست‌های پذیرایی از جنس‌های مختلف آشنا سازیم. امیدواریم مطالب بیان شده در این مقاله انتخاب را برای شما آسان سازد. جهت خرید نیز می توانید به کانال عمده لوازم آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید.

معرفی سرویس های پذیرایی جدید 1401

همانطور که بیان شد، ظروف پذیرایی در طیف گسترده‌ای از جنس‌های مختلف ارائه می‌شوند. به همین دلیل شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل و سایر وسایل پذیرایی خود یکی از این مدل‌ها را برگزینید. در ادامه برخی از انواع جنس‌های سرویس‌هاب پذیرایی جدید 1401 معرفی شده‌اند.

ظروف پذیرایی کریستال و شیشه‌ای

ظروف کریستال که ظاهری شبیه به شیشه دارند، یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های پذیرایی به شمار می‌روند. این نوع ظروف به دلیل ظرافت و شفافیت بالای خود هم برای پذیرایی کردن از میهمانان و هم برای دکوری مناسب هستند. جالب است، بدانید که شفافیت ظروف کریستالی از شیشه‌ای بالاتر است و وسایل شیشه‌ای حالت کدرتری دارند.
در واقع کریستال همان شیشه است که در داخل آن از سرب استفاده شده است. بنابراین می‌توان گفت که ظروف شیشه‌ای سالم‌تر و بهداشتی‌تر هستند و بهتر است که کمتر از ظروف کریستالی استفاده کنید.

 20 مدل از جدیدترین سرویس پذیرایی چینی ، چوبی و... 1401

ظروف پذیرایی سرامیک و چینی

ست پذیرایی سرامیکی در واقع نوعی از ظروف بهداشتی چینی هستند که خاصیت ضد آب دارند. قرار دادن ظروف پذیرایی جدید سرامیکی در کنار هم زیبایی چشم‌نوازی را به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد. تفاوت ایجاد شده بین ظروف چینی و سرامیکی به دلیل حرارت اعمال شده روی آن‌ها است. در واقع مقاومت سرویس پذیرایی جدید سرامیکی به دلیل حرارت دیدن بالای آن‌ها نسبت به ظروف چینی بیشتر است.

ظروف پذیرایی جدید بامبو و چوبی

امروزه سرویس پذیرایی چوبی جدید بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و از جمله ظروفی هستند که با محیط زیست سازگار هستند. در حال حاضر ظروف چوبی بامبو در طرح و شکل‌های مختلف تولید و روانه بازار شده‌اند که سبکی کلاسیک دارند. لازم به ذکر است که این محصولات به دلیل استقبال زیاد و روز افزون قیمت بیشتری نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار دارند. سرویس‌های پذیرایی بامبو دوام و مقاومت بالایی دارند. همچنین رعایت اصول بهداشتی و ایمنی از جمله مزایای استفاده از ظروف چوبی به شمار می‌روند. در واقع برای ساخت این محصولات هیچ سمی یا ماده شیمیایی را بکار نبرده‌اند، همچنین این نوع ظروف ذاتا دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند. البته باید هر چند وقت یکبار سرویس‌های پذیرایی چوبی و بامبو را روغن‌کاری کنید. در ضمن باید این محصولات را با دست بشویید و در نحوه مراقبت از آن‌ها کوشا باشید.

معرفی سرویس های پذیرایی جدید 1401

ظروف پذیرایی برنجی و مسی

ظروف پذیرایی مسی و برنجی حس نوستالژیکی را به بیننده القا می‌کنند. بیشتر افراد این ظروف پذیرایی جدید را در داخل بوفه یا روی میز برای تزیین منزل قرار می‌دهند. استفاده از این سرویس‌ها خواص زیادی دارد و باعث بهبود عملکردهای سیستم بدن مانند بهبود رشد مو و کارکرد دستگاه گوارش می‌شود. امروزه طرح‌ها و شکل‌های مختلفی از این ظروف در بازار وجود دارند. حتی برخی از سازندگان با هنرهایی مانند میناکاری و چکش‌کاری این ظروف مسی یا برنجی را تزئین می‌کنند.

ظروف پذیرایی پیوتر

ظروف پیوتر از ترکیب قلع و مس تولید می‌شوند و عموما به دو رنگ نقره‌ای و مسی در بازار وجود دارند. البته این نوع سرویس پذیرایی با ظروف مسی و نقره تفاوت دارد. ظروف شیرینی خوری، میوه خوری، چای خوری، آجیل خوری و سوفله خوری از جمله ظروف پیوتر هستند.

 

 معرفی سرویس های پذیرایی جدید 1401

20 مدل از جدیدترین سرویس پذیرایی چینی، چوبی در چشمگیر

ارزانسرای لوازم خانگی چشمگیر سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه فروش لوازم آشپزخانه از جمله مدل‌های مختلف ست پذیرایی دارد. این فروشگاه با کیفیت‌ترین محصولات معتبر ایرانی را با قیمت مناسب به شما مشتریان گرامی عرضه می‌کند. همچنین می‌توانید اجناس بهترین برندهای خارجی را نیز از چشمگیر خریداری نمایید. فروشگاه چشمگیر به منظور جلب رضایت مشتریان امکان خرید اینترنتی و حتی عمده را نیز فراهم ساخته است. برخی از محصولات ارائه شده در این مجموعه عبارتند از:

  • سرویس پذیرایی از جنس‌های مختلف.
  • ظروف غذاخوری.
  • ظروف آشپزی.
  • سرویس کارد و چنگال.
  • سرویس قاشق چنگال.
  • ظروف تهیه و سرو انواع نوشیدنی.
  • لوازم خانگی برقی.
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن