انواع بند رخت آپارتمانی یونیک [دیواری ،ایستاده ،چتری ،تاشو ،کشویی]


برج‌ها و آپارتمان‌های با متراژ پایین موجب شده لوازم خانگی با اندازه‌های کوچک داشته باشیم. بسیاری از منازل امروز حتی بالکنی برای آویزان کردن لباس‌ها ندارند. اینجاست که معجزه بند رخت آپارتمانی نمود پیدا می‌کند! برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بند رخت مورد نظر خود، می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر سر بزنید. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. قیمت رخت آویز یونیک را می توانید در سایت چشمگیر مشاهده کنید. 

انواع بند رخت آپارتمانی

  • بند رخت دیواری
    خانه‌های امروز بسیار کوچکتر از آن هستند که بتوان فضای زیادی را تنها به منظور آویزان کردن لباس‌ها استفاده کرد. از این رو بسیاری از آپارتمان نشینان امروزی ترجیح می‌دهند از بند رخت‌های دیواری استفاده کنند.
    بند رخت‌های دیواری فضای کمی اشغال می‌کنند. آن‌ها می‌توانند جمع و مخفی شوند. از این رو امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. با این حال هنگام خرید این بند رخت‌ها به یاد داشته باشید می‌توانید آن‌ها را در دو نوع ثابت و متحرک خریداری کنید.
  • رخت آویز ایستاده
    در طراحی این مدل نیز به فضا اهمیت بسیاری داده شده است. به طوری که لباس‌ها در بندهای طبقاتی و در ارتفاع‌های متفاوت پهن می‌شوند. رخت آویز ایستاده در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار وجود دارد.
    این نوع رخت آویز یکی از مدل‌هایی است که مناسب نومادران (مادرانی که تازه دارای فرزند شده اند) می‌باشد. البته به یاد داشته باشید که در فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر، رخت آویز ایستاده دراندازه‌های مختلف ارائه شده است. از این رو باید متناسب با منزل خود یکی را انتخاب کنید. برخی از مدل‌های این نوع رخت آویز، قابل جمع شدن هستند.

 انواع بند رخت آپارتمانی

  • بند رخت جمع شونده
    اگر به دنبال بند رخت برای حمام هستید، این نوع رخت آویز یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. بند رخت جمع شونده در دو طرف خود گیره‌هایی دارد که اگر آن‌ها را درست متصل کنید، یک رخت آویز جمع و جور اما جذاب خواهید داشت.
  • بند رخت دیواری تاشو
    رخت آویز دیواری تاشو از تازه‌ترین مدل‌ها در این صنعت است. اگر به مدل سنتی آویزان کردن لباس برای خشک شدن علاقه مند هستید اما نمی‌توانید از طناب معمولی استفاده کنید، این بند رخت بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌رود.
    بند رخت دیواری تاشو دستگاهی معمولاً مستطیل شکل است که چند سوراخ در قسمت پایینی خود دارد. بند‌ها از این سوراخ‌ها خارج شده و به سمت مقابل متصل می‌شوند. پس از اتمام کار نیز می‌توانید بند را از گیره جدا کنید تا به سادگی از دید مخفی شوند.
  • بند رخت چتری
    اگر بخواهیم لیستی از بند رخت‌های آپارتمانی قدیمی تهیه کنیم، این نوع بند رخت قطعا یکی از پرچمداران خواهد بود. بند رخت چتری یا همان بند رخت طبقه‌‌ای چند دهه‌‌ای است که میان مردم ایران باب شده است. این بند رخت به دلیل ساختار باز شونده‌‌ای که دارد، به نام چتری شناخته می‌شود.
    بند چتری را می‌توان در رنگ‌ها و صورت‌های گوناگون یافت. هنگام خرید این بند رخت باید به فلز مورد استفاده، کیفیت رنگ، کیفیت لولاها و تعداد طبقات توجه ویژه‌‌ای داشته باشید. این نوع بند رخت در انواع دیواری و ایستاده در بازار موجود است. با این حال هنوز هم بند رخت‌های ایستاده مشتریان بیشتری دارند.
  • بند رخت شوفاژی
    بند رخت شوفاژی یکی از شاهکار‌های تازه دنیای خلاقیت است که به شما اجازه استفاده حداکثری از فضا و امکانات آپارتمانی را می‌دهد. این بند رخت طوری طراحی شده است که می‌توان آن را روی شوفاژ قرار داد و با استفاده از حرارت شوفاژ لباس‌ها را خشک کرد.
    با این حال بند رخت شوفاژی بهترین بند رختی نیست که می‌توانید انتخاب کنید. این نوع بند رخت معمولاً در اندازه‌های کوچک و بسیار ساده با رنگ‌های خنثی در بازار موجود است. همچنین در تابستان قابل استفاده نخواهد بود.

معرفی بند رخت یونیک و تنوع رنگ استیل،طلایی، مشکی

معرفی بند رخت یونیک و تنوع رنگ استیل، طلایی، مشکی

یکی از برندهایی که مدل‌های بند رخت آپارتمانی بسیاری را تولید می‌کند، یونیک (unique) است. محصولات این برند در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. از این رو دست شما در انتخاب کاملاً باز است. با این حال رنگ‌های استیل، طلایی و مشکی بند رخت پر طرفدار‌تر هستند.
این برند تحت لیسانس انگلستان و در چین تولید می‌شود. از این رو به سادگی می‌توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. البته انواع تقلبی بند رخت‌های این برند که تولید ترکیه و آلمان هستند نیز در بازار ایران بسیار است.
اگر می‌خواهید از گزند تقلب دور بمانید، بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که به ارائه اجناس اصل و با کیفیت مشهور است. پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی چشمگیر است. این فروشگاه اینترنتی با معرفی برندها و مدل‌های مختلف، شما را آماده انتخاب بهترین ها می ‌کند. همانطور که در این مقاله به برسی انواع بند رخت آپارتمانی و برند یونیک پرداخته است. شما می توانید از طی چرخشی یونیک که در سایت چشمگیر موجود است نیز بازدید کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن