آبچکان رومیزی [۳۰ مدل آبچکان رومیزی شیک و فانتزی ۱۴۰۱]

آبچکان رومیزی یک وسیله کاربردی برای تمام آشپزخانه‌ها است. برخی از آشپزخانه‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که یک کابینت بالای سینک ظرف‌شویی قرار دارند که دارای آبچکان است؛ اما برخی از آشپزخانه‌ها به دلیل اینکه سینک ظرف‌شویی زیر آشپزخانه قرار گرفته و یا مکان سینک به‌گونه‌ای است که امکان نصب آبچکان در بالای آن وجود ندارد، می‌توان از جا ظرفی کنار سینک در این آشپزخانه‌ها استفاده کرد. با توجه به اینکه پاک کردن ظروف بعد از شستشو کار سخت و خسته کننده‌ای است، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا پس از شستن ظرف‌ها آن‌ها را داخل آبچکان قرار دارند تا خود به خود خشک شوند؛ بنابراین از انواع مدل‌های آبچکان داخل کابینت، آویز کابینت و رومیزی استفاده می‌کنند. البته آبچکان‌های رومیزی برای همه آشپزخانه‌ها کاربرد دارند. چراکه ممکن است در مهمانی‌ها تعداد ظرف‌های شسته شده زیاد باشد و فضای کافی برای جای دادن ظروف در آن بالای کابینت نباشد. در این هنگام خانم‌های خوش سلیقه می‌توانند از انواع آبچکان‌های رومیزی برای ظروف شسته شده استفاده کنند. این آبچکان‌ها معمولاً دارای سینی‌هایی هستند که آب چکیده شده از ظرف‌ها در آن‌ها جمع می‌شود و نیاز به خشک کردن ظرف‌ها نیست. انواع مدل‌های آبچکان رومیزی شیک و فانتزی ۱۴۰۱ در فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه معتبر به فروش می‌رسند. شما هم اگر علاقه‌مند به خرید آبچکان رومیزی هستید، می‌توانید به فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر عرضه کننده انواع آبچکان رومیزی کانتر، یک طبقه، دو طبقه با جنس‌های مختلف مراجعه کنید.

آبچکان رومیزی [30 مدل آبچکان رومیزی شیک و فانتزی 1401 ]

انواع مدل‌های آبچکان رومیزی در چشمگیر

آبچکان یکی از ظروف پرکاربرد در آشپزخانه‌ها است که معمولاً به صورت دو طبقه طراحی می‌شوند و دارای قسمت‌های مختلفی برای نگهداری بشقاب و لیوان هستند. حتی می‌توان از این آبچکان‌ها برای قرار دادن میوه‌ها و سبزیجات شسته شده استفاده کرد. معمولاً آبچکان‌ها دارای یک قسمت آبگیر هستند که به شکل سینی است. این آبچکان‌ها مکانی برای نگهداری قاشق و چنگال نیز دارند. هنگام خرید انواع مدل‌های آبچکان رومیزی باید به جنس آن‌ها و ابعاد آن دقت ویژه داشته باشید. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است بهتر از انواع مدل‌های کوچک‌تر آن استفاده کنید. به دلیل اینکه آبچکان‌ها در معرض رطوبت بالایی قرار دارند، باید جنس آن‌ها مقاوم باشد و از جنس استیل آبکاری شده ضد زنگ باشد. در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی دچار زنگ زدگی می‌شوند و دیگر زیبایی ظاهری نخواهند داشت؛ بنابراین قبل از خرید آبچکان دقت کنید که از جنس‌های باکیفیت برای ساخت آن‌ها استفاده شده باشد تا بعداً دچار مشکل نشوید. انواع مدل‌های آبچکان رومیزی یونیک در چشمگیر موجود است برای مشاهده مدل‌ها و قیمت آن‌ها سری به وب‌سایت این فروشگاه اینترنتی بزنید. آبچکان‌های رومیزی دو طبقه ،یک طبقه و برخی از مدل‌ها که دارای نیم طبقه هستند،در وب‌سایت برای فروش قرار داده‌شده‌اند. قیمت هر یک از این مدل‌ها با توجه به ابعاد و جنس بدنه متفاوت است. سرویس آشپزخانه یونیک از درجه یک ترین سرویس های موجود در سایت چشمگیر است. 

انواع مدل‌های آبچکان رومیزی در چشمگیر

۳۰ مدل آبچکان رومیزی شیک و فانتزی ۱۴۰۱

آبچکان‌ها دارای انواع متفاوتی هستند. انواع آبچکان‌های دیواری، رومیزی، کنار سینک، داخل کابینت، جلوی پنجره و ... آبچکان‌های رومیزی کاربرد بهتر و ساده‌تری نسبت به سایر آبچکان‌ها دارند. چراکه نیاز به نصب ندارند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را روی میز، کابینت و یا اپن آشپزخانه قرار دهید. مدل‌های مختلف آبچکان رومیزی شیک و فانتزی ۱۴۰۱ دارای قسمت‌هایی برای قرار دادن قاشق و چنگال لیوان و بشقاب هستند و دارای مدل‌های مختلفی می‌باشند. جنس این آبچکان‌ها ممکن است از جنس آلومینیوم و یا استیل باشد. برای مشاهده و خرید انواع جاظرفی‌های یک طبقه و دو طبقه می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه کنید. این فروشگاه بهترین آبچکان‌های برند یونیک را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به فروش می‌رساند. جنس بدنه این آبچکان‌ها آبکاری شده به همین خاطر بسیار شیک و درخشان هستند آبچکان‌های رومیزی در انواع رنگ‌های سیلور و طلایی در بازار موجود هستند که شما می‌توانید بشقاب سینی و یا حتی کاسه‌ها را در بین شیارهای آن‌ها قرار دهید تا در محیط آشپزخانه خشک شوند. معمولاً آبچکان‌هایی که دارای آبگیر هستند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. چراکه آب ظروف روی کابینت نمی‌ریزد و قسمت مخصوصی برای نگهداری آب وجود دارد. سبد آبچکان رومیزی برای آشپزخانه‌های کوچک و کم جا بسیار مناسب است و دارای اندازه‌های متفاوتی است. شما می‌توانید با توجه به اندازه آشپزخانه و سایز کابینت خود یکی از آبچکان‌های یک طبقه یا دو طبقه باکیفیت را از فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر خریداری کنید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن