آبکش استیل [خرید 40 مدل آبکش آشپزخانه استیل آشپزخانه 1401]

یکی از لوازم آشپزخانه‌ای که به طور قطع در هر خانه‌ای یافت می‌شود، آبکش استیل به همراه لگن آن است. آبکش‌هایی از جنس پلاستیک نیز وجود دارند، اما نوع استیل آن‌ها به دلیل مقاومت بالای خود بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. عموما آبکش‌ها به صورت سرویس خریداری و استفاده می‌گردند. شما می‌توانید انواع سبد آبکش و لگن را به صورت ست یا تکی از فروشگاه اینترنتی چشمگیر تهیه کنید. بهترین مزیت خرید از چنین فروشگاهی دسترسی به محصولاتی با قیمت مناسب است. البته این موضوع به معنی پایین بودن کیفیت اجناس موجود در چشمگیر نیست، بلکه ارزان بودن این محصولات به دلیل کم بودن حاشیه سود و نبود واسطه است. امروزه تولیدی‌های بسیاری در کشور در زمینه ساخت انواع آبکش در سایزها و طرح‌های مختلف و همچنین بسیاری از ظروف مشابه مشغول به کار هستند. این امر انتخاب را از میان انبوهی از اجناس دشوار می‌سازد. کارشناسان کالای آشپرخانه چشمگیر با ارائه راهنمایی‌های مفید و رایگان در این مسیر در کنار شما قرار دارند. در این مقاله با انواع آبکش از جنس استیل بیشتر آشنا می‌شوید، پس با ما همراه باشید. چشمگیر عمده فروشی لوازم آشپزخانه است.

آبکش استیل [خرید 40 مدل آبکش آشپزخانه استیل آشپزخانه 1401]


انواع آبکش استیل در چشمگیر

آبکش‌های استیل طول عمر بالایی دارند و به آسانی از بین نمی‌روند. انواع آبکش استیل عبارتند از:

  • آبکش لگن‌دار: در زیر این نوع آبکش آشپزخانه یک لگن متحرک قرار داده می‌شود. آبکش لگن‌دار مورد علاقه بسیاری از افراد خانه‌دار است. این محصول با طراحی خلاقانه خود می‌تواند جایگزین مناسبی برای آبکش‌های سنتی باشد. لازم به ذکر است که آبکش و لگن زیرین آن از یکدیگر جدا می‌گردند، بنابراین امکان استفاده از هر یک از آن‌ها به صورت جداگانه نیز وجود دارد.
  • لگن آبکش‌دار: در لوازم آشپزخانه شرح داده شده در بالا، در حقیقت یک آبکش استیل وجود داشت که در زیر آن لگنی قرار گرفته بود. اما طراحی لگن آبکش‌دار کمی متفاوت است، زیرا پایه اصلی طراحی این محصول یک لگن است که روی آن یک آبکش تعبیه شده است. از این لوازم آشپزخانه به طور معمول برای شستشوی مواد غذایی سرد مانند میوه‌ها و سبزیجات مختلف استفاده می‌شود.

همچنین لگن این نوع ظروف نیز برای شست و شوی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قسمت دیگر این محصول نیز برای نگهداری مواد غذایی، جلوگیری از ریختن آن‌ها به بیرون و همچنین تخلیه آب از داخل لگن کاربرد دارد. این نوع سرویس‌های آبکش نیز در بین افراد خانه‌دار به ویژه خانم‌ها بسیار محبوبیت دارند، زیرا:

  • این محصول دو وسیله کاربردی را با یکدیگر تلفیق می‌کند.
  • وزن لگن آبکش‌دار سبک بوده و طراحی آن نیز کاربردی است.
  • با استفاده از این ظرف زمان شستشوی مواد غذایی و تخلیه آب کاهش می‌یابد.
  • روند آبکشی برخی مواد غذایی آسان می‌شود.

آبکش‌های استیل در سایزهای مختلف و به اشکالی مانند مربع، مستطیل و گرد ارائه می‌شوند. این وسایل برای شستشو و حمل انواع خوراکی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این نوع ظروف آشپزخانه در مقایسه با آبکش‌های پلاستیکی ماندگاری، دوام و کارایی بیشتری دارند.

انواع آبکش استیل در چشمگیر

خرید 40 مدل آبکش آشپزخانه استیل آشپزخانه 1401

فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی که در زمینه فروش آبکش استیل و سایر ظروف مشابه فعالیت می‌کنند، اجناس خود را به صورت عمده و اغلب از تولیدی‌ها تهیه می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که سود بیشتری از فروش این نوع محصولات نصیب فروشنده گردد. اما فروشگاه اینترنتی چشمگیر برای جلب رضایت مشتریان خود و همچنین جذب مشتریان بیشتر حاشیه سود خود را بسیار کم در نظر گرفته است. بنابراین شما با خرید مستقیم از این فروشگاه می‌توانید تعداد زیادی آبکش برنج پلاستیکی، استیل یا هر جنس دیگری را با قیمت بسیار پایین تهیه کنید. در فروشگاه آنلاین چشمگیر از هر برند و مارکی می‌توان آبکش و لگن خریداری کرد. البته قیمت محصولات خارجی نسبت به نمونه‌های ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما کیفیت اجناس ایرانی نیز به حدی است که رضایت شما مشتریان را جلب می‌کند. بنابراین در چشمگیر برای هر بودجه و سلیقه‌ای کالایی یافت می‌شود و نیازی به سر زدن به مغازه‌های فیزیکی یا مراجعه به آنلاین‌ شاپ‌های دیگر نیست. همچنین لازم به ذکر است که این آنلاین شاپ برای تمام محصولات خارجی با کیفیت خود ضمانت نامه به مشتریان ارائه می‌دهد. ضمانت نامه باعث می‌شود که از اصل بودن اجناس اطمینان حاصل نمایید و در صورت بروز برخی از مشکلات نسبت به تعویض آن‌ها اقدام کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن