توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

اردو خوری چیست؟

اردو در واقع جز پیش غذا‌ها می باشد ولی برای پذیرایی اصلی در مهمانی‌ها هم می‌توانید از این نوع غذا‌ها استفاده کنید. اردو از کلمه فرانسوی hors d'oeuvre گرفته شده و به شکل ordev تلفظ می‌شود و معادل آن در انگلیسی apetizer یعنی پیش غذای اشتها برانگیز می‌باشد، که بر اساس ذائقه در کشور‌های مختلف بسیار متفاوت است. اردو‌ها غذا‌های کم حجمی هستند که معمولا پیش از غذای اصلی سرو می‌شوند. اگر بخواهیم غذایی شبیه به اردو نام ببریم، فینگر فود بسیار شبیه اردو است. اندازه این پیش غذا‌ها کوچک است و با استفاده از چنگال های مخصوص یا با دست، خورده می شود.

اردو ها و فینگر فود‌ها چند خصوصیت مثبت دارند که برای پذیرایی بسیار مناسب هستند: برای مثال طرز تهیه آنها بسیار آسان است، اصلا لازم نیست رسپی جستجو کنید، کافیست تصاویر فینگر فود‌ها را با دقت نگاه کنید تا متوجه بشوید چگونه درست شده‌اند.

اردو خوری چیست؟

یکی دیگر از خصوصیت ارد‌وها این است که رنگارنگ هستند و میز پذیرایی را بسیار زیبا می‌کنند. از طرفی چون حجم کمی دارند هم به عنوان غذا‌های اشتها آور به کار می‌روند هم برای افرادی که به رژیم‌های سالم پایبند هستند، کمک می‌کنند که در وعده غذایی کم حجمی سیر شوند.

مواد اولیه اردو‌ها و فینگرفود‌ها بسیار متنوع است: سبزیجات، میوه‌ها، مغز‌ها، می توانند برای تهیه انواع پیش غذا‌ها به کار بروند.

ظرف اردو خوری چیست؟

اردو‌ها و فیگر فود‌ها اغلب همراه با سس سرو می شوند و به خاطر همین، لازم است که ظروف مخصوص اردو خوری استفاده کنید. همچنین این ظروف، ظاهر زیبای غذا را چند برابر می کنند.

اردوخوری چیست

چگونه انواع میز یا سفره غذا را با اردوخوری تزیین کنیم؟

انواع مختلفی از اردو خوری‌ها وجود دارد، مانند اشکال حلزونی، چند تکه و غیره همچنین جنس اردوخوری‌ها با هم متفاوت است. با توجه به نوع اردو، باید ظرف مناسب را برای آن انتخاب کنید. در ادامه مطلب تصاویر مختلفی از اردو‌ها ببینید و ایده های جدید پیاده کنید.

اردوخوری چشمگیر

جنس‌های مختلف ظرف اردوخوری‌

چون از ظروف اردوخوری در میز پذیرایی استفاده می‌شود، طراحی این ظروف زیبا و ظریف است. در بازار جنس سرامیک، چینی و بامبو برای اردوخوری وجود دارد. در تصاویر زیر می‌توانید انواع جنس‌های آن را ببینید.

اردو خوری

شکل‌های مختلف ظرف اردو‌خوری

تخته پذیرایی برای اردوخوری

از تخته‌های پذیرایی از جنس بامبو برای سرو اردو استفاده می‌شود. این تخته‌ها در شکل مستطیل، قلبی و گرد موجود است. انواعی از این اردو خوری‌ها را در کالای آشپزخانه چشمگیر ببینید.

اردو خوری

اردو خوری چند تکه

این اردو خوری‌ها در جنس شیشه ای، سرامیک و بامبو وجود دارند که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند با هم یک شکل واحد مانند دایره یا گل درست می‌کنند. در بعضی انواع چند تکه، یک ظرف کوچکتر هم هست برای سس اردو استفاده می‌شود.

اردو خوری

اردو خوری شبیه قاشق

انواع فلزی و سرامیک از اردو خوری قاشقی در تصاویر زیر می‌بینید.

اردوخوری

اردو خوری سینی شیشه‌ای

یک نوع اردو خوری شیشه‌ای شبیه سینی وجود دارد. این اردو خوری‌ها بسیار شیک و جدید هستند ولی باید هنگام سرو غذا مراقب باشید که کثیف نشوند چون تمام زیبایی آنها به براق بودن و درخشندگی بستگی دارد.

اردو خوری شبیه شات

از شات‌ها و لیوان‌های کوچک هم برای سرو اردو استفاده می‌شود که در تصویر زیر می بینید.

همچنین یک نوع اردو خوری به نام شات پلیت از جنس بامبو می‌تواند انتخاب مناسب و زیبایی باشد. این محصول در کالای آشپزخانه چشمگیر موجود است.

 اردو خوری

چگونه ظرف مناسب اردو انتخاب کنیم؟

اردو خوری

برای بهترین انتخاب ظرف اردوخوری، باید ببینید اردو یا فینگر فودی که تهیه کرده‌اید از چه مواد درست شده است. اگر از انواعی هستند که در آنها از مایعات یا سس استفاده شده بهتر است، از اردو خوری سرامیکی استفاده کنید چون بعدا شستشوی انها آسان‌تر خواهد بود، همچنین اگر اردویی که تهیه کرده‌اید باید به صورت داغ یا گرم سرو شود، اردو خوری سرامیک یا چینی مناسب خواهد بود. برای انواع اردو که مایعات یا سس دارند، شات‌ها بسیار مناسب هستند چون در هنگام سرو، سس یا مایعات از آنها بیرون نمی‌ریزد.

بهترین اردو خوری


اگر بخواهید از اردو‌های استفاده کنید که خود ظرفشان خوراکی است، مانند آنهایی که تارت هستند یا مانند جامبو شلز، خوراکی می‌باشند، می‌توانید از سینی‌های مخصوص اردو استفاده کنید.

اردو خوری

اگر اردو به شکلی است که باید در کنارش سس قرار دهید، از انواع چند تکه استفاد کنید و در یکی از تکه‌ها سس بریزید. برای فینگر فود‌های مایع یا سس دار که اندازه کوچکی دارند هم می‌توانید از نوع اردو خوری قاشقی استفاده کنید.

اردو‌ها مناسب چه نوع پذیرایی هستند؟

اردو خوری

اردو ها معمولا در مهمانی‌های پر جمعیت استفاده می شوند. به این شکل پذیرایی به صورت سلف سرویس خواهد بود و چیدمان زیبای آن هم بهم نمی‌خورد. برای جشن تولد‌های کودکان می‌توانید از اردو های سالم و خوشمزه برای کودکان تهیه کرده و با شکل‌های فانتزی و عروسکی اردو، آنها را تشویق به خوردن میوه کنید.

اگر تمایل به خرید ظروف اردو خوری دارید در چشمگیر می توانید علاوه بر مشاهده ی مدل های متنوع و جذاب، این محصول را بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نموده و هم از خرید و هم استفاده از ظروف با کیفیت لذت ببرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید اردو خوری

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن