انواع آبمیوه‌گیری های دستی

دنیای هیجان انگیز میوه‌ها و سبزیجات در حالیکه بسیار متنوع است برای سبک زندگی سالم نیز بسیار مناسب هستند و حتی با وارد شدن میو‌ه‌های خارجی و کمیاب به کشور، این تنوع بیشتر هم شده است. اهمیت مصرف میوه و سبزیجات هم در عادت غذایی بسیار زیاد است. برای هر گروه سنی استفاده از میوه و سبزیجات توصیه می‌شود. ولی در بعضی موارد مصرف میوه و سبزیجات برای افراد مشکل است. برای مثال کودکان معمولا در برابر خوردن میوه‌ها و سبزیجات مقاومت می‌کنند که برای برطرف کردن این مشکل می‌توان در خانه آب میوه‌ها را بگیرید وبه جای میوه از آنها برای کودکان استفاده کنید. همچنین افراد سالخورده هم نمی‌توانند تمام میوه ها را مصرف کنند.

آبمیوه گیری دستی

غیر از این گروه‌هایی که نام بردیم، کسانی که به صورت مرتب و حرفه‌ای ورزش می‌کنند در برنامه غذایی خود از انواع شیک ها و آب سبزیجات و میوه‌ها استفاده می‌کنند. مطمئنا برای ورزشکاران هم مهم است که آب میوه و سبزیجاتی که مصرف می‌کنند ارگانیک باشد و هیچ مواد نهدارنده یا شکری به آن اضافه نشود پس بهترین گزینه استفاده از آبمیوه گیری و تهیه آب میوه طبیعی در خانه است.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که آبمیوه گیری های دستی نسبت به آبمیوه گیری‌های برقی دارند این است که جای بسیار کمتری اشغال می کنند و با دقت بیشتری هسته و تفاله میوه ها را جدا می‌کنند.
با این مطلب همراه باشید تا چند مدل آبمیوه گیری دستی کارآمد به شما معرفی کنیم :

این آبمیوه گیری جدید را در تصویر زیر ببینید. طراحی جدید این آبمیوه گیری به شکل یک مداد تراش است. کافیست پرتقال یا مرکبات دیگر را از وسط نصف کنید و نیمه آن را در این دستگاه قرار دهید . قطعه دوم را روی آن ببندید. بعد با چرخاندن دسته آبمیوه گیری آب میوه گرفته شده و در محفظه دستگاه ریخته می‌شود.

 آبمیوه گیری دستی

در تصویر بعدی می‌بینید که این آبمیوه گیری بسیار جمع و جوری است و محفظه آن دقیقا مانند لیوان می باشد. همچنین با وجود قطعه‌ای که شبیه درب دستگاه است، خیلی راحت می‌توانید آب میوه‌های را بگیرید و دست شما اذیت نشود. این آبمیوه گیری برای پرتقال و مرکبات دیگر بسیار مناسب است.

آبمیوه گیری دستی

 

مدل بعدی همان طوری که در تصویر می‌بینید شامل تنها یک قطعه است که آن را روی لیوان قرار می‌دهید و آب میوه را می‌گیرید.

آبمیوه گیری دستی

در تصویر بعدی یک نوع آبمیوه گیری وجود دارد که به خاطر ظاهر عروسکی قطعا برای کودکان جالب خواهد بود و آنها را تشویق می‌کند که آبمیوه را نوش جان کنند. خصوصیت دیگر این آبمیوه‌گیری دستی این است که جنس بعضی از قسمت های آن سیلیکونی است که اصطلاحا حالت اسکویشی دارد و با فشردن آن تمام آبمیوه به درون لیوان ریخته می‌شود.

 آبمیوه گیری دستی

آبمیوه گیری دستی بعدی، بیشتر به عنوان یک ابزار آشپزی معرفی می‌شود چون در حالیکه دارید آشپزی می‌کید با همین ابزار ساده می‌توانید آب لیمو ترش را بگیرید و هسته آن جدا کرده و دور بیندازید. بدون اینکه ظرف بیشتری کثیف کرده باشید.

آبمیوه گیری دستی

در ادامه یک آبمیوه گیری دستی می‌بینید که مانند مدل‌های قدیمی و کلاسیک عمل می‌کند ولی جنس آن فلزی می‌باشد و طراحی ظاهری آن بسیار زیبا ومتفاوت است.

آبمیوه گیری دستی

صحبت از آبمیوه گیری دستی کلاسیک شد، این محصول را در تصویر زیر ببینید. این محصول آبمیوه گیری نگین است. آب تمام میوه‌ها را می‌توانید با این آبمیوه گیری بگیرید و نوش جان کنید. به خصوص این آبمیوه گیری دستی برای گرفتن آب میوه ای مانند انار مناسب است. اکثر افراد به دلیل طحمتی که پوست کندن انار دارد از خوردن آن اجتناب می کنند، کافیست یک دانه انار روی فرش و قالیچه بیفتند تا لکه بزرگی روی آن ایجاد کند با استفاده از این آبمیوه گیری تمام این مشکلات رفع می‌شود و به راحتی می‌توانید آب انار طبیعی تهیه کنید و مطمئن باشید همه طرفدار آب انار هستند. همان طور که در تصویر می‌بینید تمام تفاله‌ها و هسته های میوه در فیلتر این ابمیوه گیری دستی باقی می‌ماند. همچنین جنس آبمیوه گیری نگین از الومینیوم است که مقاومت زیادی دارد و همچنین بسیار سبک ایت و جای کمی در آشپزخانه شما اشغال می‌کند.

آبمیوه گیری دستی

 

آبمیوه گیری دستی

یادتان هست درباره آب سبزیجات و نوشیدنی‌های سالم برای ورزشکاران صحبت کردیم؟ آبمیوه گیری دستی بعدی بسیار مناسب گرفتن آب سبزیجاتی مانند کرفس است. با این آبمیوه گیری دستی می‌توانید خیلی راحت آب سبزیجات و میوه‌های سفت مانند هویج و سیب را هم بگیرید و تفاله ان هم به راحتی جدا می‌شود.

آبمیوه گیری دستی

آبمیوه‌گیری‌های دستی دیگر را در تصویر‌های بعدی ببینید، مکانیزم عملکرد هر دوی آنها بسیار شبیه یکدیگر است و از جنس فلز چدن در آنها استفاده شده است.

آبمیوه گیری دستی

 

آبمیوه گیری دستی

برای خرید آبمیوه گیری دستی به کالای آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید و از قیمت مناسب و کیفیت کالا مطمئن باشید. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید انواع آبمیوه‌گیری

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن