قابلمه گرانیتی ایرانی چه مارکی خوبه

قبل از اینکه بگوییم قابلمه گرانیتی ایرانی چه مارکی خوبه باید بدانید که جنس قابلمه های گرانیتی از چه موادی است و بعد آن ها را با هم مقایسه کنید. جنس درون قابلمه های گرانیتی از چدن ساخته شده و برای اینکه سطح آن را پوشش دهند از لعاب گرانیت استفاده می کنند. وقتی به سطح قابلمه های گرانیتی نگاه می اندازید انگار سنگ گرانیت را می بینید، چون آن ها شبیه به سنگ گرانیت تراشیده شده هستند و سطح داخلی آن ها پر از دانه های سفید و سیاه است. بهترین قابلمه های گرانیتی ایرانی دارای روکش گرانیتی نانو طبیعی هستند. مواد غذایی حتی با وجود روغن کم، در آن ها نمی چسبد و به آسانی شسته می شوند. کفی آن ها ضخیم است و باعث سوختن زیر غذا نمی شوند و به راحتی حرارت را در همه جهات کف قابلمه پخش می کنند. جنس بدنه آن ها هم ضخیم است و سبک و تقلبی نیستند. برای اینکه بدانید چه مارکی از قابلمه گرانیتی ایرانی خوب است به دسته های آن ها نیز اهمیت دهید. دسته های نسوز نشانگر قابلمه های گرانیتی با کیفیت هستند.

قابلمه گرانیتی ایرانی چه مارکی خوبه

مقایسه قابلمه های گرانیتی ایرانی

برای خریدن سرویس قابلمه با کیفیت و اصل حتما به سراغ فروشگاه های معتبر بروید. باید بررسی کنید که سرویس قابلمه گرانیتی ایرانی چه لوازمی را شامل می شود. آیا همه اقلامی که شما به آن نیاز دارید در سرویس آن وجود دارد. برخی از وسایل سرویس ممکن است برای شما کاربردی نداشته باشند. قابلمه های گرانیتی با کیفیت، نازک و سبک نیستند و وقتی آن ها را در دست می گیرید سنگین به نظر می رسند. درنتیجه ضخامت بدنه قابلمه را در مواردی که برای خرید به آن اهمیت می دهید لحاظ کنید. کیفیت دسته قابلمه هم می تواند نشانگر کیفیت کلی محصول باشد. قابلمه گرانیتی اورجینال دارای دسته های نسوز است و در حرارت بالا ذوب نمی شود.
بدنه اکثر قابلمه های گرانیتی از جنس آلومینوم است و روی آن روکش گرانیت کشیده شده است. کفی قابلمه در نسوختن آن اهمیت بالایی دارد. زیرا اگر کفی قابلمه نازک باشد باعث سوختن غذا می شود ولی کفی قابلمه های گرانیتی ایرانی که ضخیم هستند حرارت را در همه جهات پخش می کنند و غذا با حرارت ملایم تری طبخ می شود. در خرید قابلمه های گرانیتی ایرانی به گارانتی محصول و خدمات پس از فروش هم دقت کنید. گارانتی قابلمه های گرانیتی یکی از نشانه های کیفیت بالای محصول است. شما می توانید برای مقایسه قابلمه های گرانیتی ایرانی از نظرات کاربران در صفحات محصولات هم استفاده کنید. معمولا این نظرات می توانند راهنمای خوبی برای خرید مطمئن شما باشند.
یکی دیگر از مواردی که در مقایسه قابلمه های گرانیتی باید به آن اهمیت دهید، جنس درب قابلمه ها است. درب قابلمه های گرانیتی باید از جنس شیشه پیرکس نشکن باشد تا در حرارت بالا آسیبی به آن نرسد و نشکند. همچنین درب قابلمه های گرانیتی با افتادن بر روی زمین نباید به آسانی بشکند، هر چند باید مواظب باشید تا آن ها به زمین نیفتند. همچنین قابلمه های گرانیتی اصل را می توان در ماشین ظرفشویی هم قرار داد و به آسانی بدون نیاز به زحمت زیاد، کف قابلمه ها در ماشین ظرفشویی تنها با فشار آب داغ و مقداری پودر ماشین شسته می شود. در شستشوی قابلمه های گرانیتی با دست دقت کنید که سیم یا اسکاج زبر روی آن ها نکشید تا روکش آن ها برداشته نشود. همچنین برای استفاده از آن ها از کفگیر چوبی استفاده کنید و قاشق ته قابلمه نکشید.

مقایسه قابلمه های گرانیتی ایرانی

مارک های قابلمه گرانیتی ایرانی

برای خرید قابلمه گرانیتی مانند ماهیتابه باید به مواردی مانند پوشش گرانیتی نچسب اهمیت دهید. شما باید بتوانید با کم ترین روغن، انواع غذاها را بدون چسبیدن به سطح قابلمه تهیه کنید و خیلی راحت آن ها را با یک اسکاج نرم بشویید. بهترین مارک های قابلمه گرانیتی ایرانی در برابر ضربه کج نمی شوند یا نمی شکنند. بهترین قابلمه گرانیتی ایرانی روی عطر، رنگ و طعم غذا تاثیر منفی نمی گذارد و همچنین آن ها خیلی زود گرم و داغ می شوند. البته نمی سوزند و زود داغ شدن آن ها در زمان پخت غذا تاثیر مثبت می گذارد. برخی از مارک های قابلمه گرانیتی ایرانی در رنگ بندی های متنوعی نیز به فروش می رسند و خریداران می توانند به آسانی رنگ مورد علاقه خود را در بین آن ها پیدا کنند. برخی از مارک هایی از قابلمه های گرانیتی ایرانی که در سایت ها به فروش می رسند، عبارتند از مرسانا، تاپ، دالفا و غیره.
مهم ترین فاکتور در خرید قابلمه های گرانیتی تشخیص اصل بودن آن ها است. زمانی که شما هزینه می کنید و یک محصول را خریداری می کنید مطمئنا دوام و کیفیت آن برای شما اهمیت بالایی دارد و خرید قابلمه گرانیتی تقلبی مثل هدر دادن پول است. تشخیص قابلمه گرانیتی ایرانی اصل کار هر کسی نیست و خرید از فروشگاه معتبر از همه روش ها ایمن تر است با خرید از چشمگیر می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید. سرویس قابلمه یونیک از با کیفیت ترین قابلمه های موجود در چشمگیر است. 

 

 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن