بهترین مارک قابلمه گرانیتی ترکیه

معمولا خانم های خانه دار بیشترین وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند و به همین دلیل دوست دارند که فضایی زیبا با چیدمانی عالی را برای آشپزخانه خود فراهم آورند. سرویس قابلمه یکی از لوازمی است که انتخاب درست آن بر زیبایی محیط آشپزخانه می افزاید. در گذشته بیشتر از قابلمه های مسی برای پخت و پز استفاده می شد، اما اینک اوضاع تغییر کرده و سرویس قابلمه گرانیتی به محبوبیت خاصی دست یافته اند. کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید قابلمه های گرانیتی باکیفیت تلاش های خوبی را انجام داده است و به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی به دنبال بهترین مارک قابلمه گرانیتی ترکیه ای هستند. انتخاب بهترین برند از میان این برندهای ترکیه ای کاری تخصصی و ظریف است. در ادامه این نوشتار از چشمگیر توضیحاتی در ارتباط با برندهای مختلف ترکیه ای داده می شود و تلاش شده راهنمایی هایی برای یک خرید خوب مطرح شود.

بهترین مارک قابلمه گرانیتی ترکیه

مارک های قابلمه گرانیتی ترکیه ای

شرکت های ترکیه ای در زمینه ساختن قابلمه های گرانیتی بسیار فعال هستند و برندهای معروفی در این زمینه موجود هستند. یکی از این برندهای معروف کرکماز نام دارد که تاسیس آن به سال 1972 میلادی برمی گردد. این برند در زمینه تولید بسیاری از لوازم آشپزخانه از جمله قابلمه های گرانیتی فعالیت دارد. این شرکت از سال 1380 صدور محصولات خود به ایران را آغاز کرده است و محصولات این شرکت در کشور ما بسیار پرطرفدار هستند. شرکت هاس جوهر نیز یکی دیگر از شرکت های ترکیه ای است که در زمینه تولید قابلمه های گرانیتی فعالیت دارد. تاسیس این شرکت به سال 1993 برمی گردد. این شرکت تولید محصولات ارزان و باکیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. این برند معروف تولیدات خود را به 60 کشور دنیا صادر می کند و از جمله برندهای بسیار معتبر در زمینه تولید قابلمه گرانیتی است. در بدنه قابلمه های این شرکت از آلومینیوم استفاده شده است که روکشی گرانیتی بر روی آن قرار داده شده است. این قابلمه ها بسیار بادوام و باکیفیت هستند. میراکل هوم نیز یکی دیگر از برندهای ترکیه ای است که حضور پررنگی در بازارهای جهانی دارد و در زمینه محصولات آشپزخانه از جمله قابلمه های گرانیتی فعال است. این شرکت بسیار معتبر است و مقاومت محصولات آن مثال زدنی است. وجود لایه های هیبرید در محصولات میراکل هوم بسیار جالب توجه است و این لایه ها مقاومت محصولات را در حد زیادی افزایش می دهند. سرویس قابلمه یونیک از با کیفیت ترین قابلمه های موجود در چشمگیر است. 

مارک های قابلمه گرانیتی ترکیه ای

مقایسه قابلمه های گرانیتی ترکیه ای

قابلمه های گرانیتی ترکیه ای در برندهای مختلفی موجود هستند و قیمت این برندها نیز با یکدیگر متفاوت است. قیمت این قابلمه ها به عوامل مختلفی مانند اعتبار برند، خدمات آن، گارانتی و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد. همان طور که گفته شد، در ساختار این قابلمه ها از پوششی گرانیتی استفاده شده است. گرانیت ماده ای طبیعی است و موجب تغییر غذا نمی شود. قابلمه های گرانیتی ترکیه ای مزایای بسیار بالایی دارند و مقاومت آن ها نیز در حد خوبی است. شاید بتوان گفت که کرکماز معتبرترین این برندها باشد. این شرکت بسیار معتبر و خوشنام است و سابقه تولید محصولات باکیفیتی دارد. البته انتخاب در میان برندهای مختلف ترکیه ای کاری کاملا سلیقه ای است و هر کس با توجه به استانداردهای مورد نظر خود اقدام به انتخاب می کند. در کل، برندهای ترکیه ای بسیار معتبر و مرغوب هستند و در ساخت آن ها از مواد اولیه عالی و باکیفیتی استفاده شده است. خرید این برندهای معروف شما را از گرفتار شدن در دام برندهای جعلی و بی کیفیت مصون می دارد. توجه داشته باشید که برای خرید قابلمه های گرانیتی ترکیه ای حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. متاسفانه امروزه محصولات جعلی بسیاری وارد بازار شده اند و افراد زیادی را در دام خود می اندازند. برای خرید بهترین و باکیفیت ترین قابلمه های گرانیتی برند ترکیه، باید از گارانتی و اصالت کالا اطمینان حاصل نمایید؛ در همین راستا می توانید به چشمگیر مراجعه نمایید و در آنجا به انتخاب محصول دلخواه خود بپردازید. خرید از فروشگاه های معتبر امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است و در این بازار نابسمان امروز نمی توان به هر کسی اعتماد کرد. شما کدام یک از برندهای ترکیه ای را می پسندید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن