تولیدی سینی چوبی

سینی چوبی یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است. سینی چوبی علاوه بر اینکه از وزن پایینی برای جابه‌جایی وسایل برخوردار است، می‌تواند با زیبایی بی‌نظیر خود به مهمانان شما نشان دهد که نزد شما ارزش و احترام قابل توجهی دارند. با وجود اینکه سینی با جنس‌های متنوعی نظیر استیل ضد زنگ، پلاستیکی و فلزی تولید می‌شوند، سینی چوبی به دلیل طراحی هنرمندانه می‌تواند به عنوان ست پذیرایی مهمان مورد استفاده قرار بگیرد. اگر قصد دارید لوازم آشپزخانه خود را با سینی چوبی تکمیل کنید با ما در فروشگاه آنلاین چشمگیر همراه باشید.

تولید کننده سینی چوبی

سینی یکی از لوازم جدانشدنی سرویس آشپزخانه‌ است که با افزایش تنوع نوشیدنی‌های مخصوص مهمانی‌، به وسیله‌ای تبدیل شده است که علاوه بر کابرد، زیبایی‌اش نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. سینی چوبی علاوه بر جابه‌جای وسایل به عنوان سینی سرو نیز استفاده می‌شود. به عنوان مثال یک سینی چوبی که در آن چند فنجان کوچک دمنوش و ظرفی پر از تنقلات قرار داشته باشید روی میز گذاشته می‌شود و مانند سینی‌های دیگر به آشپزخانه منتقل نمی‌شود. زیبایی سینی چوبی باعث شده است که از آن به عنوان وسیله‌ای دکوری نیز استفاده شود. این موضوع باعث شده است که تولیدکنندگان زیادی به تولید سینی چوبی روی آورند.

تولید کننده سینی چوبی 

چشمگیر تولیدی سینی چوبی

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر با شناسایی بهترین محصولات موجود در بازار توانسته است نیازهای مصرف کننده‌ها را در خصوص برترین لوازم آشپزخانه بر طرف کند. سینی چوبی یکی از صدها محصول کاربردی این فروشگاه اینترنتی است که با بهترین قیمت به مصرف کننده عرضه می‌شود. از پرفروش‌ترین سینی‌های چوبی فروشگاه اینترنتی چشمگیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سینی چوبی آماهوم مدل موج دار Vawe: این محصول بی‌نظیر ساخت تولیدکنندگان ایرانی است که از چوب قهوه‌ای ساخته شده است. سینی چوبی آماهوم چند منظوره است و می‌توانید از آن برای پذیرایی و سرو استفاده کنید. به طور کلی سینی‌های پلاستیکی و فلز کابرد دم‌دستی دارند، اما این سینی چوبی شیک مخصوص پذیرایی و مهمانی‌های خاص طراحی شده است.
  • سینی چوبی سرو مستطیل شصتی شیجا 1031: این سینی چوبی بسیار شیک مخصوص سرو است. از ویژگی‌های سینی چوبی می‌توان بهره‌مندی از مواد طبیعی و تجزیه پذیر اشاره کرد که برای سلامت انسان خطرناک نیست و جز محصولات سبز و دوستدار طبیعت به شمار می‌رود. سینی چوبی شیجا از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند زیبایی میز پذیرایی شما چندین برابر کند.
  • سینی چوبی سه تکه گود وود کد 97609: یکی از پرفروش‌ترین سینی‌های چوبی فروشگاه چشمگیر، سینی چوبی سه تکه است. شما می‌توانید از این سینی کاربردی در مهمانی‌های خودمانی و مراسم خاص استفاده کنید. از ویژگی‌های این سینی سه تکه چوبی می‌توان به رگه‌های چوب اشاره کرد که زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان می‌آورد.
  • سینی چوبی مستطیل شیجا سایز بزرگ 1010: این سینی چوبی یکی دیگر از محصولات باکیفیت شیجا است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به تنوع رنگ، زرشکی، قهوه‌ای تیره و روشن اشاره کرد. به طور کلی محصولات شیجا دارای یک لایه آنتی باکتریال و همچنین نسوز هستند و اگر در برابر شعله غیرمستقیم قرار بگیرند دچار آسیب نمی‌شوند.

چشمگیر تولیدی سینی چوبی 

برای تهیه انواع سینی چوبی باکیفیت و کاربردی می‌توانید از دیگر محصولات فروشگاه چشمگیر دیدن فرمایید و در صورت نیاز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن