معنی فلاکس

این سوال تقریبا برای همه افرادی که به نحوی با فلاسک سر و کار دارند پیش آمده است که کلمه فلاسک درست است یا فلاکس. در این مقاله از سایت چشمگیر به بررسی معنی فلاسک و فلاکس می پردازیم و خواهیم دید که این کلمات معانی متفاوتی دارند اما کدام کلمه به مفهوم ظرف نگهداری مایعات گرم است و کدامیک اصطلاحی اشتباه است و در بین مردم به عنوان غلطی مسطلح بکار می رود. لطفا تا انتها ما را همراهی کنید. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خرید اینترنتی انواع فلاسک در طرح ها و رنگ های جذاب و زیبا به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید و پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت درب منزل از مامور پست تحویل بگیرید.

معنی فلاکس

معنی فلاکس چیست

در این بخش به بررسی معنی فلاکس می پردازیم. فلاکس یا FLUX در حقیقت نوعی روغن برای انجام عملیات لحیم کاری است. فلاکس را به منظور پاکسازی سطوح از آلودگی های شیمیایی و پیشگیری از اکسیداسیون فلزی در محل جوش لحیم بکار می برند. فلاکس اکسیدهای فلزی را در خود حل می کند و باعث می شود چسبندگی فلز لحیم به محل مورد نظر ارتقا یابد. فلاکس ها از جنس آهک، سدیم کربنات، سرب، کک و برخی از ترکیبات حاوی فسفر هستند.

معنی فلاکس چیست

تفاوت فلاکس با فلاسک

توضیحاتی که در متن بالا به آن اشاره شد برای افزایش سطح اطلاعات عمومی شما عزیزان و همچنین درک بهتر معنی فلاکس بود اما چرا برخی از مصرف کنندگان فلاسک به اشتباه نام این وسیله را فلاکس تلفظ می کنند؟ دلیل استفاده از کلمه فلاکس به جای فلاسک در حقیقت مشابهت بالا در تلفظ این دو کلمه است. تلفظ فلاسک و فلاکس به حدی به هم نزدیک است که در بسیاری مواقع حتی افرادی که از معنای درست و تلفظ صحیح این کلمات آگاه هستند، دچار اشتباه شده و کلمه نادرست را بکار می برند. این اشتباه در استفاده از کلمه درست برای فلاسک به حدی تکرار شده که کلمه اشتباه ( فلاکس ) نیز در ذهن بسیاری از افراد در کنار نام درست این وسیله نشسته است و باعث بروز خطا در انتخاب کلمه درست می شود.
 با توجه به توضیحات ارائه شده در متن بالا متوجه شدیم که فلاسک به محفظه نگهداری مایعات با دمای بالا یا پایین اطلاق می شود و فلاکس نوعی روغن برای انجام لحیم کاری است، امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما مفید باشد و منجر به استفاده از کلمه درست در محاوره های روزمره شما شود. شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت فلاسک یونیک اصل و سایر برندهای با کیفیت به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه کنید و پس از مشاهده تنوع بالای این محصول کاربردی در گنجایش های مختلف برای ثبت سفارش، اقدام نمایید. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن