بهترین مارک پوست کن [در سال 1400] + خرید

پوست کن یک وسیله کاربردی است که وجود آن در هر آشپزخانه ای ضروری است. با استفاده از پوست کن می توان به آسانی پوست انواع صیفی جات، میوه ها و سبزیجات را جدا کرد. شرکت های بسیاری وجود دارند که انواع پوست کن را با کیفیت های گوناگونی تولید می کنند. با ما در این مطلب همراه باشید تا بهترین مارک پوست کن را به شما معرفی کنیم.

ویژگی های یک پوست کن خوب چیست؟

جنس تیغه
تیغه پوست کن ها با سه جنس استیل، فولاد ضد زنگ و سرامیک به بازار عرضه می شوند که در هنگام خرید دقت کنید مارکی را انتخاب نمایید که جنس تیغه آن مرغوبیت داشته باشد. بهترین گزینه برای پوست کن استیل ضد زنگ است زیرا استحکام بالاتری نسبت به دو مدل دیگر دارد و به دلیل انعطاف پذیری مناسب کاربرد بیشتری دارد. بهترین مارک پوست کن باید از جنسی باشد که زنگ نزند تا در هنگام استفاده قسمت زنگ زده به مواد غذایی وارد نشود.

نوع تیغه
به طور کلی تیغه پوست کن ها به سه صورت ساده، خاردار و رشته ساز هستند که با توجه به کاربرد می توان انواع آن ها را تهیه کرد. اما اغلب بهترین مارک پوست کن هر سه تیغه را دارند و در هنگام استفاده با توجه به نیاز می توان آن ها را تعویض کرد.

نوع طراحی
منظور از نوع طراحی شکل ارگونومیکی محصول است که باید به خوبی در دست جا بگیرد. بهتر است قبل از خرید حتما پوست کن را در دست بگیرید و در صورت خوش دست بودن آن را خریداری نمایید. بهترین مارک ها تلاش می کنند طراحی های به روزی را به کار گیرند تا مصرف کننده احساس ناخوشایندی نداشته باشد.

جنس بدنه
یکی از موارد مهم که مارک های برتر به آن توجه بسیاری دارند جنس بدنه پوست کن است. اغلب این محصولات از جنس پلاستیک یا استیل ضد زنگ هستند که بهترین گزینه استیل ضد زنگ است زیرا مقاومت بالاتر و دوام طولانی تری دارد.

قابلیت تعویض تیغه
مهم ترین فاکتور بهترین پوست کن ها تیغه های قابل تعویض آن هاست. این ویژگی سبب می شود دیگر نیازی به خرید انواع پوست کن نباشد از این رو صرفه اقتصادی دارد.

همانطور که در بالا گفته شد یک پوست کن خوب باید ویژگی های بسیاری داشته باشد تا آن را به محصول کارآمدی تبدیل کند. این ویژگی ها به طراحی و نوع مواد اولیه قابل استفاده در تولید پوست کن بستگی دارند. با این تفاسیر یک پوست کن خوب باید دارای جنس بدنه مناسب، تیغه تیز، طراحی مناسب، سایز استاندارد، وزن کم و ... باشد. علاوه بر این موارد شرکت تولید کننده پوست کن بسیار حائز اهمیت است زیرا تولید کننده ارتباط مستقیمی با کیفیت محصول دارد.

ویژگی های یک پوست کن خوب چیست؟

رنج قیمت پوست کن های دستی چقدر است؟

همانطور که در بالا اشاره شد پوست کن ها دارای انواع گوناگونی هستند که هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند مدل مورد نظرش را تهیه کند. با توجه به تفاوت هایی که در انواع این محصولات وجود دارد نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت در نتیجه برای اطلاع دقیق از قیمت پوست کن دستی می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر، قیمت کالای مورد نظر را استعلام کنید. فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر یکی از بزرگ ترین فروشگاه های لوازم آشپزخانه است که بهترین پوشت کن ها را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

مارک پوست کن موجود در بازار ایران چیست؟

تنوع پوست کن در ایران بسیار بالا است. در این میان برندهای یونیک، نوین، نوین زاماک و TooGood در زمینه تولید بهترین پوست کن ها پیشتاز هستند. گر شما هم به دنبال بهترین مارک پوستع کن در سال 1400 هستید، پیشنهاد می کنیم با ما در چشمگیر همراه باشید و پوست کن مورد نیاز خود را با قیمتی فوق العاده خریداری کنید.

مشاوره خرید پوست کن دستی از کالای آشپزخانه چشمگیر

برای خرید پوست کن دستی بهتر است بهترین مارک ها را انتخاب کنید زیرا این تولید کنندگان توانسته اند رضایت مشتری ها را جلب کنند. مشاوران خرید نیز به مصرف کنندگان پیشنهاد می دهند پوست کن دستی را تهیه کنند که تمام المان های یک محصول با کیفیت را داشته باشد.
کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی چشمگیر به شما کمک می کنند تا بهترین مارک پوست کن را تهیه و با آسودگی از آن استفاده کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن