کلمن پلاستیکی خوبه یا استیل

تنوع کلمن آب در بازار بسیار زیاد است، به نحوی که اگر شما برای خرید کلمن آب اقدام کنید دچار تردید می شوید و نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک بهتر است؟ در ادامه قصد داریم تا ویژگی های کلمن آب پلاستیکی و کلمن استیل را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید انتخاب درست و کاملا منطبق با نیازتان داشته باشید.

بررسی مشخصات کلمن پلاستیکی و کلمن استیل

ویژگی های کلمن پلاستیکی
کلمن پلاستیکی ابتدایی ترین شکل و جنس کلمن ها بود که در اندازه های مختلف در بازار یافت می شد. امروزه شما انواع کلمن های پلاستیکی مرغوب و باکیفیت را در بازار مشاهده می کنید که به نوعی با کلمن های استیل در رقابت هستند. کلمن های پلاستیکی در اندازه ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند. بسیاری از این کلمن ها دارای چند پایه برای سهولت در استفاده می باشند و بسیاری دیگر نیز بدون پایه هستند.
یکی از اصلی ترین مزایای کلمن پلاستیکی این است که جنس بدنه آن بسیار مقاوم و ضد ضربه است و در برابر ضربه و آسیب های کوچک، سالم باقی می مانند. این کلمن ها دارای شیر هستند که می توان به راحتی از آن استفاده کرد. خوبی کلمن های پلاستیکی به این است که در تنوع رنگی بسیار بالا و در اندازه های مختلف می توانید آنها را تهیه کنید. دارا بودن این ویژگی ها در برابر قیمت مناسبی که دارند، توانسته تا آنها را به یک وسیله کاربردی برای مسافرت و پیک نیک تبدیل کند.

ویژگی های کلمن پلاستیکی 

ویژگی های کلمن استیل
کلمن های استیل در مقایسه با کلمن پلاستیکی طرفداران بسیار زیادی دارد. ظاهر شیک و لوکس این کلمن ها موجب شده تا مشتریان زیادی خرید کلمن استیل را به خرید کلمن پلاستیکی ترجیح بدهند. به طور کلی باید به این موضوع اشاره کنیم که در ساختار کلمن های استیل از دو جداره استیل استفاده شده است تا عایق بسیار خوبی برای حفظ دمای آب باشند.
یکی از اصلی ترین مزایای کلمن های استیل این است که دو کاره هستند. این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی برای مایعات سرد و مایعات گرم از این کلمن ها استفاده کنید. کلمن های استیل با کیفیت های مختلفی در بازار موجود هستند که شما می توانید بسته به میزان بودجه ای که می خواهید برای خرید آنها صرف کنید، یکی از انواع آن را خریداری کنید.

با توجه به اینکه کلمن های استیل جدیدترین کلمن های موجود در بازار هستند، اما هنوز هم کلمن های پلاستیکی در بازار یافت می شوند و طرفداران خاص خودشان را دارند. امروزه کلمن های پلاستیکی نیز شکل و ظاهر بسیار زیبایی دارند؛ به گونه ای که نمی توان آنها را قدیمی و یا از مد افتاده خطاب کرد. اگر قصد خرید کلمن آب را دارید، شاید این سوال ذهن شما را به خود درگیر کند که کلمن استیل بهتر است یا کلمن پلاستیکی؟ این مطلب راهنمای خرید کلمن آب برای شماست. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی های کلمن استیل 

مقایسه کلمن پلاستیکی و کلمن استیل

کلمن پلاستیکی و کلمن استیل در اندازه ها و مدل ها و حتی برندهای مختلفی در بازار موجود است. اما اگر شما بخواهید یک کلمن آب بخرید، کدام یک از انواع این کلمن ها را خریداری می کنید؟ از نظر شما کدام یک ویژگی های بهتری دارند؟
در ابتدا باید بگوییم هیچ بد و خوبی وجود ندارد و خوب یا بد بودن کلمن آب به نوع نیاز و استفاده شما برمی گردد. هر کدام از این کلمن ها دارای مزایا و معایب خاص خودشان هستند. شما باید ببینید که برای چه کاری می خواهید از این کلمن ها استفاده کنید. کلمن های پلاستیکی دارای بدنه محکمی هستند و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت لازم را دارند. این موضوع در مورد کلمن های استیل صدق نمی کند. کلمن های استیل به شدت در برابر ضربه و خط و خش ضعیف هستند و ممکن است با کوچکترین ضربه ای دچار فرورفتگی و یا رنگ پریدگی شوند.
در مقابل باید گفت کلمن های استیل به دلیل اینکه از دو جداره استیل تهیه شده اند، می توانند به خوبی دمای آب را برای مدت طولانی حفظ کنند. این موضوع در مورد کلمن های پلاستیکی صدق نمی کند. کلمن های پلاستیکی نمی توانند برای مدت طولانی دمای آب را حفظ کنند. همچنین کلمن های استیل دو کاره هستند و شما می توانید برای نگهداری مایعات گرم نیز از آنها استفاده کنید. همانطور که میدانید کلمن های پلاستیکی چنین قابلیتی را ندارند و تنها به منظور نگهداری آب سرد و یا مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.
شما می توانید با توجه به نوع نیازتان از این کلمن ها استفاده کنید. امه به طور کلی کلمن های استیل به دلیل برخورداری از ظاهر بسیار شیک و لوکس و توانایی نگهداری مایعات سرد و گرم برای مدت طولانی، طرفداران بیشتری دارند. کلمن یونیک از محصولات با کیفیت این برند است که در فروشگاه اینترنتی در مدل های متنوعی عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت این محصول ما را در چشمگیر همراهی کنید.

 مقایسه کلمن پلاستیکی و کلمن استیل  

شما می توانید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی در جریان به روز ترین کالاهایی قرار بگیرید که در چششمگیر به فروش می رسند. همچنین با مراجعه به سایت کالای آشپزخانه چشمگیر و سفارش اجناس مورد ظر خود، می توانید بدون نیاز به خروج از منزل و به سرعت خرید خود را انجام دهید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن