جدیدترین وسایل آشپزخانه برای زندگی مدرن!

حتی اگر زیاد هم اهل آشپزی نباشید با دیدن وسایل و ابزار مدرن آشپزخانه، دوست دارید آشپزی کنید! با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، فرصت زیادی برای پیاده کردن ایده‌های جدید به وجود آمده است. حتی گاهی طراحی‌ها و ایده‌هایی که برای وسایل آشپزخانه و خانه ساخته می شوند خیلی هم کار آمد نیستند ولی خیلی متفاوت و جذاب طراحی شده‌اند. از ظروف پخت و پز تا ظروف پذیرایی و ابزار آشپزخانه، مدل‌های جدید و زیبایی در بازار وجود دارد که واقعا استفاده از آنها، آشپزی را هیجان انگیز می‌کند. حتی اگر چندان هم به وسایل آشپزخانه اهمیت نمی‌دهید ولی قطعا دوست دارید این ابزار جدید را امتحان کنید.

غیر از تمام مواردی که گفتیم در کار خانه و آشپزخانه، همیشه مشکلاتی وجود دارد که شاید از نظر‌ها پنهان شده‌اند و انگار جزو جدا نشدنی آشپزی و خانه‌داری هستند. مثلا وقتی دارید پیازی رنده می‌کنید همیشه دور از انتظار نیست که کمی از پوستتان هم رنده شود! یا موقع پخت و پز درب قابلمه را بر می‌دارید و چند قطره از غذا از درب قابلمه روی میز آشپزخانه چکه می‌کند. این مثال‌ها و هزاران مثال دیگر که در آشپزخانه پیش می‌آیند و با این همه زحمتی که برای ما ایجاد می‌کنند هیچ وقت چاره‌ای برای آن‌ها پیدا نمی‌کنیم. می توانیم بگوییم تقریبا برای تمام مشکلات آشپزی یک ابزار کارآمد اختراع شده و این پیاده سازی و طراحی آن قدر زیباست که حتی آشپز‌های آماتور هم دوست دارند کار با آن را تجربه کنند.

البته فراموش نکنید که وقتی تم خانه تان را مدرن می‌چینید چند تا از این وسایل مدرن، خانه شما را تبدیل به یک خانه خاص می کند و قطعا حس بهتری برای انجام کار‌ها خواهید داشت. با این مطلب همراه باشید تا بعضی از وسیل مدرن آشپزخانه و کاربرد آ‌ن‌ها را ببینیم.

وسایل آشپزخانه مدرن: پخت و پز

شما هم حتما برای پختن و آب پز کردن موادی مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز، از بعضی ادویه‌ها و سبزیجات معطر استفاده می‌کنید مانند رزماری، آویشن و برگ بو. از هر کدام از این‌ها استفاد کنید بعد که غذا حاضر شد برای استفاده از سوپ مرغ و گوشت، مجبورید تمام سبزیجات و ادویه‌های درشت را جدا کنید تا عصاره مرغ یا گوشت یک دست باشد. ولی با کمک این ابزار مدرن، سبزیجات در قابلمه شناور نمی شوند و بعد از اتمام پخت و پز، براحتی سبزیجات را بر می دارید.

سبزیجات و پخت و پز

یکی دیگر از وسایل مدرن آشپزخانه برای پخت پز، سبد های سیلیکونی هستند که هر چیزی را که بخواهید آب پز کنید در آن می ریزید و در قابلمه پر از آب روی شعله قرار می‌دهید. بعد از پخت راحت سبد را بر می‌دارید و مواد پخته شده را خالی می‌کنید. این سبد برای موادی مانند نخود فرنگی، ذرت و سبزیجات ریز بسیار کاربردی است در تصاویر می بینید که این ابزار چقدر کار را راحت‌تر می کند.

سبد برای آب پز کردنسبد برای آب پز کردن

 

وسایل آشپزخانه مدرن: شیرینی پزی

اگر تجربه شیرینی‌پزی داشته باشید می‌دانید که بعد از پختن یک کیک ساده چقدر ظرف کثیف روی هم انباشته می شود چون برای هر کدام از مراحل مجبورید از یک ابزار خاص استفاده کنید و این باعث می شود که آخر کار شما بمانید و یک عالمه ظرف کثیف و آشپزخانه بهم ریخته. برای مثال اگر لازم باشد که زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید، باید از یک ابزار برای این کار استفاده کنید و بعد با یک ویسک آن را هم بزنید ولی به این ابزار در تصویر زیر نگاه کنید. هر دو کار را برای شما انجام می‌دهد. زرده از سفیده جدا می‌شود و بعد با همان ابزار، کار هم زدن هم انجام می‌شود.

 همزن مدرن

وسایل آشپزخانه مدرن: آشپزی روزانه

در این تصویر یک ست قاشق آشپزی را می‌بینید که جوری طراحی شده‌اند که جای کمی اشغال کنند و به نگهدارنده هم نیاز ندارند.

ست قاشق آشپزی

برای ساتوری کردن و ریز کردن سبزیجات هم می‌توانید از ابزاری مانند این استفاده کنید و نتیجه کار بسیار بهتر از چاقوی معمولی خواهد بود و دست شما هم کمتر اذیت می‌شود.

چاقوی مدرن

چاقوی مدرن

همان طور که قبلا هم گفتیم بعضی از مشکلات در خانه‌داری و آشپزی هستند که زحمت زیادی درست می کنند ولی انگار ما به آنها عادت کرده‌ایم. به این ابزار در تصویر زیر نگاه کنید. با استفاده از این ابزار دیگر میز و کف آشپزخانه بخاطر چکه‌های قاشق آشپزی و درب قابلمه، کثیف نمی شوند. برای مشاهده کاربردی ترین و زیباترین سرویس ابزار آشپزخانه با ما در چشمگیر همراه شوید.

ابزار آشپزی مدرن

 وسایل آشپزخانه مدرن: وسایل پذیرایی

برای پذیرایی، تنوع ظروف در بازار بسیار زیاد است همچنین انواع جنس و طرح هم باعث می‌شود که سر در گم شوید که کدام را انتخاب کنید. خب امروز یکی از مهم‌ترین مشکلات برای وسایل خانه و چیدمان، فضای کوچک است پس برای خرید تقریبا هر چیزی لازم است که فکر کنید که آیا این وسایل کم جا هستند؟ اگر یک میز ۴ نفره داشته باشید و بخواهید از مهمانان بهترین پذیرایی را انجام دهید شاید چیدن میز برایتان خیلی سخت شود. همچنین اگر تم خانه خود را مدرن انتخاب کرده باشید می‌توانید از یک عالمه آیتم زیبا و خاص استفاده کنید که میزبانی شما برای هر کسی به یاد ماندنی‌تر شود. بعضی از این وسابل مدرن پذیرایی را در تصاویر زیر می‌بینید.

ظرف پذیرایی مدرن

ظرف پذیرایی مدرن

برای آیتم پذیرایی در اتاق پذیرایی:

ظرف مدرن پذیرایی

پیتزا هم که جای خودشو داره!!!!

ظرف پذیرایی مدرن

اگر به وسایل مدرن آشپزخانه علاقه دارید به فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید و بهترین کیفیت و قیمت را ببینید. همچنین می‌توانید با شماره03134490761 تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تری بدست بیاورید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن