تشخیص کلمن یونیک اصل

کلمن آب یکی از لوازم ضروری در هر مسافرت می باشد. کلمن به ما کمک می کند تا همیشه نوشیدنی سرد و گوارا بنوشیم. بعضی مواقع می توانیم از کلمن برای گرم نگهداشتن مواد غذایی و مایعات هم استفاده کنیم. برای تشخیص کلمن یونیک اصل از نوع تقلبی باید خیلی دقت کرد. ما در این مقاله شما را با روش های تشخیص آن آشنا می کنیم. کلمن یونیک از محصولات با کیفیت این برند است که در فروشگاه اینترنتی در مدل های متنوعی عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت این محصول ما را در چشمگیر همراهی کنید.

چگونه کلمن یونیک اصل را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص کلمن یونیک چند راه وجود دارد:

اول این که کلمن یونیک اصل دارای دو سرپوش می باشد، یک درپوش اصلی که با برداشتن آن می توانیم دو لیوان پلاستیکی دیگر را ببینیم بدون آنکه در اصلی کلمن باز شود و دمای داخل آن تغییر کند، و یک درپوش به شکل بشقاب پایین درب اصلی که می توانیم لیوان ها را روی آن بگذاریم.

وجود پایه های تا شونده این امکان را به ما می دهد که از کلمن به دو صورت رومیزی و ایستاده استفاده کنیم. شیر کلمن یونیک اصل به این صورت کار می کند که با کشیدن زبانه آن به طرف جلو مایع دورن آن خارج می شود و با برگشت زبانه به حالت قبل جلو خروج مایع گرفته می شود.

محصولات یونیک اصل همگی ضمناتنامه اصالت کالا دارند لذا لازم است هنگام خرید کلمن یونیک به این نکته هم توجه کنید.

 چگونه کلمن یونیک اصل را تشخیص دهیم؟  

انواع کلمن یونیک

کلمن مسافرتی یونیک برای استفاده در مسافرت عالی می باشد. جنس دیواره داخلی و بیرونی این کلمن از پلاستیک مرغوب است. یخ درون کلمن یونیک دیرتر ذوب می شود و برای زمان طولانی آب سرد دارید. این کلمن در سایز های مختلف در ایران ساخته شده است.

یگی دیگر از انواع کلمن یونیک، کلمن آب بدنه استیل است.  این کلمن می تواند دمای آِب گرم و سرد را در همه فصول برای شما ثابت نگه دارد. این کلمن از مرغوب ترین و بهترین مواد ساخته شده است این امر باعث شده است که کلمن از طول عمر مفید بیشتری برخوردار شود همچنین از لحاظ بهداشتی بهتر می باشد. این کلمن تنوع زیادی دارد و جنس بدنه و داخل مخزن آن هم از استیل ضد زنگ و ضد لک می باشد.

کلمن های یونیک انواع کوچک تر و کم گنجایش تری هم دارند. این نوع از کلمن به علت داشتن ظاهر زیبا و جمع و جور متقاضیان زیادی دارد. از ویژگی های این کلمن داشتن عایق حرارتی، خروجی آب ضامن دار، 3 عدد پایه تاشو برای فاصله داشتن سطح پایین کلمن تا روی زمین، قابلیت حفظ دمای آب، کیفیت خوب مواد برای ساخت آن ، وجود یک شیر خروجی یدک و مناسب برای داخل ماشین و مسافرت ها است.

انواع کلمن یونیک   

کمپانی یونیک کلمن های خود را در انواع مختلفی تولید می کند. در بازاری که هر روز به دست افراد سودجو می افتد، تشخیص محصولات اصل از تقلبی کاری دشوار به نظر می رسد. بنابراین بهترین راه برای تشخیص کلمن یونیک اصل از تقلبی این است که مرجع معتبری را برای تحقیق پیدا کنید و انواع کلمن یونیک را در آن ببینید.

فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر یکی از معتبرترین فروشگاه های فروش لوازم و محصولات خانه و آشپزخانه است که انواع کلمن یونیک اصل را با قیمت های مناسب به فروش می رساند.

بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید کلمن یونیک اصل هستید، همین حالا کلمن مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از چشمگیر خریداری کنید. شما می توانید از طی چرخشی یونیک که در سایت چشمگیر موجود است نیز بازدید کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن