از کجا بفهمیم که یونیک اصل است؟

هنگامی به خرید می رویم و قصد خرید یکی از محصولات یونیک را داریم، شک می کنیم این کالای مورد نظر یونیک اصل است یا نه. واقعا از کجا بفهمیم که یونیک اصل است و این مبلغ زیادی که می پردازیم برای یک کالای با کیفیت و اصل است، نه کالای تقلبی. یونیک یک شرکت چند ملیتی می باشد که سرمایه گذاران ایرانی درکشور انگلیس توانسته اند برند خود را به ثبت برسانند. محصولات یونیک در کشور چین ساخته می شوند. ما می خواهیم چند راه تشخیص یونیک اصل از نوع تقلبی آن را برای شما بازگو کنیم تا در هنگام خرید آسوده خاطر باشید:
کالاهایی که روی آنها عبارت ساخت آلمان نوشته شده است، تقلبی می باشد چرا که یونیک اصل درکشور انگلیس است نه کشورهای دیگر. ترازو وزن کشی یکی از وسایل مورد نیاز در منزل است که در مدل های متنوعی عرضه می شود برای استعلام قیمت ترازو وزن کشی همراه ما در چشمگیر باشید.
تمام کالاهای یونیک کد چهار رقمی دارند که در اول آنها حروف لاتین UN نوشته شده است، توجه داشته باشید کد چهار رقمی بر روی جعبه و روی خود کالا یکی باشد. برای تشخیص کالای اصل از نوع تقلبی آن باید هنگام خرید دقت کنیم که نام برند بدون اضافه شدن پسوند یا پیشوند روی محصول ثبت شده باشد.
درباره این که از کجا بفهمیم که یونیک اصل است؟ باید به بسته بندی با کیفیت و درجه یک آن توجه کنیم که در تمام محصولات اصل قابل مشاهده است.
برای خرید مطمئن و انتخاب درست، تمامی محصولات یونیک را از کالای آشپزخانه چشمگیر بخواهید. برای خرید و کسب اطلاعات کامل درباره قیمت انواع سرویس آشپزخانه یونیک در چشمگیر همراه ما باشید.

 از کجا بفهمیم که یونیک اصل است؟

محصولات برند یونیک

بیشتر محصولات یونیک در گروه لوازم آشپزخانه قرار دارد. این محصولات شامل موارد زیر است:

محصولات برند یونیک   

روش هایی برای تشخیص یونیک اصل

فلاسک یونیک تقلبی:
فلاسک تقلبی شباهت های زیادی با یونیک اصل دارد اما کیفیت آن در مقایسه با کالای اصل خیلی پایین است . فلاسک یونیک تقلبی، توانایی کمی در حفظ دما دارد. فلاسک تقلبی از استیلی باکیفیت پایین ساخته شده است و نامرغوب می باشد. فلاسک های یونیک اصل دو نوع اند:
فلاسک های خارجی شامل فلاسک داخل شیشه و فلاسک داخل استیل هستند.
فلاسک جدید یونیک در داخل ایران مونتاژ و ساخته شده اند که همگی داخل شیشه می باشند.
فلاسک های تقلبی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ولی قیمت پایینی دارند اما فلاسک های اصل، کیفیت عالی و نسبت به فلاسک های تقلبی قیمت بالاتری دارند.

زودپز یونیک تقلبی:
مصرف این کالای تقلبی خیلی خطرناک است. این زودپز ها دارای پسوند های pro هستند و روی جعبه کالا ساخت آلمان نوشته شده است. زودپز های اصل یونیک در کشور های چین و ترکیه تولید شده و به بقیه کشور ها صادر شده اند.

روش هایی برای تشخیص یونیک اصل   

سرویس قاشق و چنگال یونیک تقلبی:
این کالاها در بازار ایران و فروشگاه های اینترنتی بسیار دیده می شود که به علت پایین بودن قیمت آن اغلب مردم از خرید آن استقبال می کنند در حالی که بدون ضمانت وکیفیت هستند. سرویس های قاشق و چنگال یونیک در چین ساخته می شود، جنس آنها از استیل مرغوب و استیل 10/18 می باشد، این سرویس ها 18 نفره است. هیچ گاه گول قیمت پایین کالا را نخورید و با آگاهی و دقت و از جای معتبر خرید کنید.

سرویس قابلمه های یونیک تقلبی:
سرویس های تقلبی با نام یونیک جرمنی به بازار آمده است، بیشتر در شهر های مرزی و جنوب کشور از شهر شوش تا فروشگاه های گناوه یافت می شوند. همچنین اکثر دوره گرد هایی که قابلمه ها را به در منازل می برند جنس تقلبی می فروشند، این کالا ها بدون گارانتی و کیفیت می باشند. در حالی که سرویس قابلمه های یونیک اصل دارای دو مدل خارجی و ایرانی می باشد ، نوع خارجی آن ساخت کشور چین در مدل های متنوع و زیبا از جنس استیل، تفلون، سرامیک و گرانیتی می باشد. نوع ایرانی از جنس گرانیت است که در رنگ های زیبا در ایران مونتاژ می شود.

محصولات برقی یونیک تقلبی:
یونیک اصل محصولات برقی تولید نمی کند و همه وسایل برقی که در بازار به نام یونیک عرضه می شود تقلبی است، بدون ضمانت و گارانتی است. استاندارد نبودن وسایل برقی خطرات زیادی در پی دارد پس موقع خرید به اصل بودن کالایی که می خرید دقت کنید. شما می توانید از طی چرخشی یونیک که در سایت چشمگیر موجود است نیز بازدید کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن