بهترین مارک سرویس کریستال برای جهیزیه

اگر به فکر خرید سرویس کریستال برای جهیزیه هستید، حتما از قیمت نسبتا بالای این ظروف اطلاع دارید. بعلاوه با تنوع برند و اشکال مختلف در بازار مواجه شده اید و نمی‌دانید دقیقا کدام مارک و برند برای شما مناسب است. از سرویس‌های کریستال به عنوان آیتم های دکوری استفاده می‌شود و همچنین بعضی از انواع ظروف کریستال برای پذیرایی نیز مناسب هستند. اگر در حال حاضر برای خرید سرویس کریستال سر در گم شده‌اید، با این مطلب همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره انواع سرویس های کریستالی بدست بیاورید و با مارک ها و برند‌های مشهور کریستال آشنا شوید.

سرویس کریستال برای دکور یا پذیرایی

آیا تصمیم گرفته اید که از سرویس های کریستال برای دکور استفاده کنید یا برای پذیرایی؟ آیتم‌های زیادی از جنس کریستال در بازار وجود دارد که همه آنها لزوما ظرف نیستند. آیتم‌های دکوری زیبایی مانند شمعدان و لاله، ساعت رو‌میزی، گلدان و مجسمه های کریستالی هم وجود دارند که واقعا همیشه در همه سال‌ها در دکوراسیون خانه‌ها استفاده می‌شدند و هیچ وقت هم از مد نیفتادند. برخی از این کریستال های دکوری دارای رگه‌های رنگی در داخل خود هستند و بعضی از ظروف کریستال هم همراه با طلاکاری و نقره کاری در بازار عرضه می شوند که علاوه بر زیبایی، اشیای قیمتی هم محسوب می‌شوند. پس استفاده از آیتم‌های کریستالی در دکوراسیون می‌تواند بسیار جالب و زیبا باشد. اما درباره ظروف کریستال که برای پذیرایی استفاده می شوند، انواع بسیار زیبایی وجود دارد که سال‌های سال ، درخشش و زیبایی خود را حفظ می‌کنند و اگر در انتخاب طرح آنها، کمی دقت به خرج دهید، هیچ وقت از مد هم نمی‌افتند و حتی اگر هزینه بالایی برای خرید بپردازید، منطقی خواهد بود.

 کریستال دکوری

سرویس کریستال برای دکور

همان طور که گفتیم از آیتم های زیبایی از جنس کریستال برای دکور وجود دارد. بعضی از عروس خانم‌ها تصمیم می‌گیرند که بخش بزرگی از وسایل دکوری را از بین اشیای کریستال انتخاب کنند، این وسایل ممکن است ظروف نفیس مانند سرویس پذیرایی باشد. در بعضی از موارد هم ممکن است این ظروف هم برای پذیرایی و هم برای دکور استفاده شوند. البته اگر از انواع طلاکاری و نقره کاری تهیه کردید، توصیه ما به شما این است که آنها را صرفا در بوفه و دکور نگهداری کنید و برای پذیرایی به فکر سرویس دیگری باشید. غیر از این موارد گاهی در سرویس‌های کریستال غیر از ظروف، دو شمعدان هم وجود دارد که برای دکوراسیون خانه‌ها با سبک کلاسیک، بهترین انتخاب هستند.

 کریستال دکوری

سرویس کریستال برای پذیرایی

به دلیل درخشش و زیبایی ظروف کریستال، بسیاری دوست دارند که از آنها برای وسایل پذیرایی استفاده شود. معمولا در سرویس‌های پذیرایی از جنس کریستال، تعداد زیادی ظرف وجود دارد که هر کدام مخصوص یک چیز است. برای مثال ممکن است سرویس کریستال دارای فنجان، بشقاب، کاسه و ... باشد. بنابراین با این حجم، این تعداد از ظروف کریستال ، برای استفاه در دکور و بوفه مناسب نیستند و بهتر است آنها را در کمد یا کابینت نگهداری کنید و یا فقط ظروف بزرگ را در بوفه قرار دهید. اگر یک سرویس کامل و زیبا از کریستال تهیه کنید، به هیچ ظرف دیگری برای پذیرایی نیاز نخواهید داشت. همچنان که گفتیم، این سرویس دارای انواع ظروف پذیرایی است و با این وجود، وسایل پذیرایی شما کامل خواهد بود.

کریستال پذیرایی

سرویس کریستال طلاکوب و نقره کوب

در بعضی از سرویس‌های کریستال از طلا یا نقره استفاده می‌شود که ارزش و زیبایی این اشیا را چند برابر می‌کند. البته در بعضی از این نوع از ظروف یا آیتم‌ها تنها از ورقه‌هایی به رنگ طلا و نقره استفاده می‌شود که با توجه به قیمت می‌توانید حدس بزنید که آیا طلا و نقره هستند یا خیر. همچنین اکثر سرویس هایی که طلاکاری یا نقره کاری دارند، دارای شناسنامه محصول هستند و شما برای خرید این اشیا گران قیمت، بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. همچنین انواع بسیار زیبایی از ظروف کریستال طلاکوب در موزه گلستان نگهداری می شوند که می‌توانید طرح‌های مشابه را در بازار تهیه کنید و بسیار مناسب تم‌های سنتی و سنتی،کلاسیک هستند.

کریستال نقره کوب

انتخاب بهترین مدل از سرویس‌های کریستال

سرویس‌های کریستال به خاطر تراش‌های زیبا، بسیار پر طرفدار هستند. گاهی این تراش ها ممکن است طرح‌های شلوغ و پیچیده داشته باشند و گاهی هم ممکن است طرح این ظروف و اشیا، ساده و مینیمال باشد. در بعضی از انواع ساده‌تر هم، تنهامدل‌هایی به لبه‌های طرف داده شده و سطح خود ظرف، هیچی تراشی ندارد. انواع طلاکوب و نقره کوب هم که جای خود را دارند.
اگر تم کلی خانه شما کلاسیک است بهتر است برای آیتم‌های دکوری و پذیرایی، از کریستال‌های بدون رنگ و با تراش‌های شلوغ تهیه کنید. ولی اگر خانه شما تم ستی دارد می‌توانید از انواع طلاکوب در دکور خانه استفاده کنید، الیته توجه کنید که این ظروف تنها برای دکور مناسب هستند . همچنین اگر تم خانه شما مینیمال و مدرن است می‌توانید از انواع رنگی و بدون رنگ ولی با نقش ساده استفاده کنید. در ادامه این طلب می توانید آیتم دکوری مناسب خانه مدرن، که نام بردیم، ببینید.

شمعدان کریستال

بهترین مارک سرویس کریستال

اگر بخواهیم طبق کشور‌های تولید‌ کننده، بهترین انواع کریستال را نام ببریم، کشور هایی مانند چک، آلمان، فرانسه و ژاپن، بهترین تولید کنندگان سرویس های کریستال هستند. البته در سال‌های اخیر بعضی از برند‌های لهستان، چین و ترکیه هم وارد بازار کشور شده‌اند. برند ناخمن از کشور آلمان و آرکروک از کشور فرانسه، سوگا از کشور ژاپن و بوهمیا از کشور چک، با کیفیت ترین و بهترین انواع سرویس‌های کریستال در بازار هستند. تنوع در این مارک‌ها بسیار زیاد است و مطمئنا، هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. توجه کنید تمام این برند‌هایی که نام بردیم دارای کیفیت و بالطبع دارای قیمت بالایی هستند. برای خرید این سرویس ها حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید که خدای نکرده هزینه زیاد برای جنس تقلبی نپردازید.

اگر تصمیم گرفته‌اید برای خانه خود از سرویس‌های کریستال و یا بلور تهیه کنید، می توانید به فروشگاه کالای آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید و در قسمت وسایل پذیرایی، تعدادی از سرویس‌های زیبای کریستال و بلور را ببینید. همچنین تعدادی از آیتم‌های دکوری از جنس کریستال هم در این فروشگاه وجود دارد. از محصولات دیدن کنید و یا با شماره03134490761 تماس بگیرید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن