جدیدترین مدلهای سینی پذیرایی

یکی از مهم ترین آیتم‌ها برای پذیرایی از میهمانان، سینی پذیرایی است. حتی برای استفاده روزانه و برای پذیرایی از خودتان هم، یک سینی زیبا می‌تواند نشاط آور باشدو بهر حال چه کسی مهم‌تر از خودتان؟ ولی خب در فرهنگ ایرانی همیشه نفیس‌ترین وسایل را برای پذیرایی میهمان در نظر می‌گیریم و وسایلی که مقاوم‌تر هستند را برای خودمان. اصطلاحا وسایل دم دستی را از انواع گران تهیه نمی‌کنیم.  پیشنهاد ما این است که برای هر وسیله‌ای که برای آشپزخانه تهیه می‌کنید، سراغ برند ها و فروشگاه‌های معتبر بروید تا مجبور نشوید هر چند وقت یک بار برای خرید اینترنتی ظروف تک پذیرایی اقدام کنید. در واقع خرید وسایل با کیفیت همیشه به صرفه‌تر از اجناس ارزان و بی کیفیت است.

بهر حال اگر قصد دارید سینی پذیرایی تهیه کنید با این مطلب همراه باشید تا انواع سینی‌ها را ببینیم و در مورد مزایا و معایب هر کدام صحبت کنیم. همچنین با دنبال کردن این مطلب، ایده‌هایی برای خرید به ذهنتان برسد.

سینی جدید

سینی های پذیرایی چوبی دست ساز

اگر تم اصلی خانه شما از چوب است و یا به آیتم‌های موجود در طبیعت علاقه دارید می‌توانید ازانواع سینی‌های پذیرایی دست ساز استفاده کنید. ظاهر این سینی‌ها زیباست و همچنین تا مدت طولانی می توانند برای شما مورد استفاده باشند. این نوع سینی‌ها برای استفاده روزانه یا یک میهمانی دوستانه بسیار مناسب هستند. سینی چوبی دست ساز، معمولا مانند تمام صنایع دستی دیگر، قیمت بالایی دارند ولی با خرید این سینی‌ها حس و حال جالبی به پذیرایی می دهید. اندازه‌ها و اشکال این سینی‌ها بسیار متفاوت است و معمولا جوان‌تر‌ها این سینی‌ها ی چوبی را می پسندند. بعضی از انواع سینی‌های چوبی دارای جای مخصوص لیوان و فنجان هستند که کارآیی آنها را بیشتر می‌کند. در کافی‌شاپ‌ها هم این نوع از سینی‌های چوبی بسیار پرطرفدار هستند.

 سینی چوبی

سینی‌های پذیرایی بامبو

این سینی ها هم مانند سینی‌های چوبی از آیتم‌های طبیعی در آشپزخانه و محیط پذیرایی است. مزیت این سینی‌ها نسبت به سینی‌های چوبی این است که بامبو خیلی مقاوم‌تر از چوب است و نیاز به نگهداری کمتری دارد. اندازه‌های مختلفی ازاین سینی‌ها در بازار وجود دارند.

سینی بامبو

سینی‌های پذیرایی نقره و دست ساز

این سینی ها ظاهر بسیار نفیس و قیمت بالایی دارند. مانند تمام اشیا نقره، این سینی‌ها نیاز به مراقبت ویژه دارند و هر چند وقت یک بار باید پرداخت شوند. این نوع از سینی‌ها معمولا در خانه‌هایی استفاده می‌شوند که تم سنتی و یا کلاسیک دارند. معمولا وسایل پذیرایی دیگر مانند استکان و قاشق چایخوری نیز از جنس نقره است. غیر از پذیرایی، از انواع سینی‌های نقره به عنوان آیتم های دکوری نیز استفاده می‌شود. بهرحال این نوع سینی‌ها به صرف نقره بودن از اشیای قیمتی هم محسوب می شوند و نیاز به نگهداری ویژه دارند.

سینی‌های پذیرایی نقره

این سینی‌ها در بازار با نام پیوتر و سیلور عرضه می‌شوند. اگر از انواع با کیفیت این سینی‌ها را تهیه کنید تا مدت‌ها، سینی کارآمدی خواهید داشت. در بعضی از این سینی‌ها هم از سنگ های زینتی استفاده شده است که ظاهر سینی را زیباتر می‌کند. قیمت سینی های سیلور مناسب است و می‌تواند یک ست سه تایی در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ را بخرید. باید دقت کنید که تا جایی که ممکن است این سینی‌ها خیس نشوند و در صورتی که کثیف شدند از پارچه مرطوب برای تمیز کردن آنها استفاده کنید، چون شستشو، زیبایی و جلای سینی های سیلور را از بین می‌برد.

سینی نقره ای

سینی‌های پذیرایی طلایی

اگر تم خانه و وسایل شما از نوع سنتی یا کلاسیک است یکی بهترین انتخاب‌ها سینی طلایی است. این سینی‌ها در اندازه مختلف در بازار وجود دارند که بسته به سیقه خودتان می‌توانید نقوش پیچیده یا ساده را انتخاب کنید. مزیت بزرگ این سینی‌ها این است که بسیار درخشان هستند و ظاهر نفیسی دارند. افراد بسیاری در دکوراسیون خانه خود نیز از این نوع از سینی‌ها استفاده می کنند.

ُسینی طلایی

سینی‌هایی پذیرایی استیل

از گذشته تا امروز یکی از مقاوم‌ترین انواع سینی، سینی‌هایی از جنس استیل بودند که به دلیل ضد زنگ بودن و جلای آنها، بسیار محبوب بودند. در حال حاضر انواع بسیار براق از سینی‌های استیل برای پذیرایی وجود دارد که می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده روزانه یا میهمانی‌های شما باشد. انواع ساده و پایه‌دار این سینی‌ها در بازار موجود است. همچنین مدل‌های ترکیبی استیل و طلایی هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

 سینی استیل

سینی‌های پذیرایی برنزی

این سینی‌های برنزی هم نوع جالبی از سینی‌های پذیرایی هستند قیمت مناسبی دارند و نیاز به نگهداری خاصی ندارند. خرید اینترنتی سینی های برنزی برای تم‌های کلاسیک و مدرن مناسب هستند.

سینی‌های پذیرایی مسی

انواع دست ساز و کارخانه‌ای از سینی‌های مسی در بازار وجود دارد که البته نوع دست ساز ارزشمند‌تر هستند. این سینی‌ها نیاز به نگهداری خاصی ندارند، ولی بیشتر برای خانه‌هایی با تم سنتی و یا کلاسیک مناسب هستند.

سینی‌های پذیرایی فلزی سفید

این نوع از سینی‌ها مدتی است که مد شده‌اند و طرفدار دارند. ظاهر ساده و سفید رنگ این سینی‌ها جوری است که با تمام رنگ ها هماهنگ می‌شود، برای مثال اگر از فنجان‌ها و ظروف رنگارنگ در این سینی‌ها استفاده کنید بسیار زیباتر خواهند بود. این نوع سینی‌ها بیشتر مناسب تم‌های مدرن است.

نکات مهم در انتخاب سینی پذیرایی

- حتما خانه و محیط پذیرایی را در نظر بگیرید، که این تم می‌تواند مدرن، کلاسیک، سنتی و غیره باشد.، طبق این تم سینی پذیرایی را انتخاب کنید که هماهنگی کلی بین ابزار و محیط خانه وجود داشته باشد.

- هر نوع از سینی‌ها را انتخاب کردید سعی کنید رطوبت نبینند و کثیف نشوند، چون براق بودن و درخشش سینی یکی از مهم‌ترین نکات زیبایی آن است و با شستشو این زیبایی و درخشش از بین می رود. اگر سینی کثیف شد، با استفاده از یک دستمال نم‌دار آن راتمیز کنید.

- هنگام خرید سینی از کیفیت آن مطمئن شوید و به دسته آن توجه کنید که به خوبی به سینی وصل شده باشد و اگر سینی سنگین شد، دسته از آن جدا نشود.

- لازم نیست هزینه زیادی متحمل شوید و انواع سینی‌ها در اندازه‌های مختلف را بخرید، به نکاتی که گفته شد دقت کنید و فقط تعدادی که نیاز دارید خرید کنید. قیمت سینی را میتوانید از این صفحه بینید.

اگر قصد دارید سینی پذیرایی بخرید می توایند از انواع سینی‌ دیدن کنید. فروشگاه اینترنتی وسایل آشپزخانه چشمگیر در این زمینه هم نمونه‌های با کیفیت از برند‌های معتبر را عرضه می‌کند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید جدیدترین سینی پذیرایی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن