قابلمه ایرانی چی خوبه

اگر شما هم نوعروس و در حال خرید ظروف پخت و پز برای جهیزیه ی خود هستید، حتما در هنگام خرید قابلمه با شماری از سوالات رو به رو می شوید!

مثلا این که سرویس قابلمه چه مارکی خوبه؟ یا این که بهترین جنس قابلمه چیست؟

تنوع قابلمه هم مثل سایر وسایل مورد نیاز در جهیزیه بسیار بالاست و اگر بخواهید از هر کدام خرید کنید کل منزل خود را باید با قابلمه یکی کنید. ولی اگر تصمیم دارید از میان قابلمه های خارجی و ایرانی و انواع مختلف آن، نوع ایرانی را انتخاب کنید که چندین سال هم برایتان عمر کند و از تولید داخلی هم حمایت کرده باشید با ما همراه باشید.

در انتخاب سرویس قابلمه ایرانی به چه مواردی توجه کنیم؟

این که ترجیح می دهید از جنس های داخلی و ایرانی خرید کنید حتما دو دلیل دارد: یا اجناس خارجی به حدی گران هستند که ترجیح می دهید این میزان هزینه را برای خرید قابلمه صرف نکنید، یا این که قلبا می خواهید از تولید داخلی و کسب و کار کارگر ایرانی حمایت کنید.
به هر حال می خواهیم ببینیم که یک سرویس قابلمه ی ایرانی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد:

  • در برابر سایش و حرارت مقاوم و در عین حال عاری از هر گونه مواد آسیب زا مثل سرب و کادمیوم باشد.
  • طراحی خاص و زیبا و ضخامت مناسبی داشته باشد.
  • نچسب باشد و به راحتی شسته شود و کیفیت اولیه ی آن حفظ شود.
  • رنگ پوشش خارجی سیلیکونی نسبت به رنگ های پودری ترجیح داده می شوند چرا که با سر رفتن غذا تغییر رنگ نمی دهند.
  • جنس دستگیره ها به صورتی باشد که حمل قابلمه ی داغ راحت باشد و دست نسوزد .
  • سرویس کامل باشد و سایزهای مختلف را داشته باشد.

پس با در نظر گرفتنِ موارد بالا می توانیم یک سرویس قابلمه ی مناسب برای جهیزیه ی خود خریداری کنیم. قابلمه روحی یکی از وسایلی است که در آشپزخانه هر بانوی ایرانی یافت می شود، برای خرید، کسب اطلاعات و استعلام قیمت قابلمه روحی در چشمگیر همراه ما باشید. 

در انتخاب سرویس قابلمه ایرانی به چه مواردی توجه کنیم؟

بهترین برند قابلمه ی ایرانی

با وجود توضیحاتی که در قسمت قبلی برایتان آوردیم،سوالی که به ذهن می رسد، این است که از بین قابلمه های ایرانی کدام برند را انتخاب کنیم؟ قابلمه های ایرانی با برند آگرین، رویال و عروس تفلون دارای ویژگی های برجسته ای هستند که مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند.
از جمله ی این ویژگی ها می توان به داشتن سایز مرغوب و مناسب، استفاده از متریال با کیفیت، دستگیره های نسوز، نچسب بودن بدنه، داشتن دوام و عمر طولانی و... اشاره کرد.
اگر تصمیم تان برای خرید قابلمه ایرانی قطعی است، دست به کار شوید و بهترین قابلمه های ایرانی را از چشمگیر تهیه کنید یا در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال با کارشناسان ما در تماس باشید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن