عجیب ترین وسایل آشپزخانه

در آشپزخانه همه ما به طور معمول وسایلی همچون چاقو، بشقاب، قابلمه و ... یافت می شود اما برخی از وسایل در فروشگاه ها یا فضای مجازی هستند که استفاده از آنها عجیب به نظر می رسند. احتمالا حتی کاربرد و نحوه استفاده از آنها را نمی دانیم. شاید به این دلیل که می توان به راحتی و بدون نیاز به آنها به کار در آشپزخانه پرداخت. به عبارتی می توان گفت استفاده از این وسایل برای تعداد زیادی از مردم بیهوده به شمار می آید، اما برای بسیاری دیگر کاربردی و مفید است. برای مشاهده کاربردی ترین و زیباترین ست ابزار آشپزخانه با ما در چشمگیر همراه شوید.

۷ مورد از عجیب ترین وسایل آشپزخانه

در ادامه چند مورد از جالب ترین وسایل آشپزخانه را معرفی خواهیم کرد:

  • پد یخچال آیپد: امروزه بسیاری از افراد از وسایل الکترونیکی مانند تبلت و آیپد در آشزخانه استفاده می کنند. برای مثال حین پختن یک غذای جدید شما به مشاهده همزمان ویدئو آموزشی و مواد لازم برای تهیه غذا، نیاز دارید. این پد با اتصال به بدنه یخچال امکان اتصال آیپد به یخچال را می دهد حال آنکه می توانید از کاور تبلت به عنوان پایه استفاده کنید.
  • چاقوی گرم کننده: شاید تا به حال زمانی که سعی دارید برای صبحانه کره میل کنید به این موضوع فکر کرده باشد که به وسیله ای نیاز دارید تا در حین برداشتن انواع کره، گرم باشد و باعث سهولت در این کار شود. از این چاقو برای مالیدن کره گرم بر روی نان استفاده می شود.
  • خانه سیر: بله درست است وسیله ای با نام خانه سیر وجود دارد! از این وسیله برای تازه نگه داشتن سیر استفاده می شود. همچنین این وسیله از انتشار بوی نامطبوع سیر در فضای منزل جلوگیری میکند.
  • دستگاه تهیه صبحانه: با استفاده از این دستگاه به راحتی و به سرعت صبحانه ی مقوی شما حاضر است! به علاوه پس از میل صبحانه با تعداد زیادی از ظروف روبرو نخواهید شد.
  • اسلایسر هندوانه: براش داده هندوانه در قطعات منظم و زیبا همیشه یکی از نگرانی افراد در زمان پذیرایی است. این وسیله، هندوانه را به قطعات مساوی، کوچک و آماده سرو تقسیم می کند.
  • تمیزکننده همزن: پس از تهیه یک کیک یا شیرینی خوشمزه نوبت به شستشوی وسایل آن می رسد. شستشوی همزن یکی از سخت ترین کار ها به حساب می آید چون تمیز کردت فضای مابین سیم های همزن کاری بسیار دشوار است. تمیز کننده همزن این مشکل را حل کرده است.
  • تخم مرغ پز: شاید در نگاه اول پرداخت پول در ازای این وسیله که ارزان هم نیست، کار بیهوده ای به نظر می رسد، اما تخم مرغ پز که از نظر افراد زیادی یکی از عجیب ترین وسایل آشپزخانه است، کارایی های خاص خود را دارد. مثلا هنگامی که می خواهید تعداد زیادی تخم مرغ آب پز کنید استفاده از این وسیله باعث جلوگیری از شکستن تخم مرغ ها و افزایش راندمان کار می شود.

۷ مورد از عجیب ترین وسایل آشپزخانه

آیا وسایل عجیب آشپزخانه کاربردی هستند؟

مثال های بسیاری از این گونه وسایل مانند پشمک ساز، پاپ کورن ساز و ماست ساز موجود است. اکثر ما این مواد غذایی را به روش های سنتی و قدیمی در منزل تهیه می کنیم و از وجود وسیله ای مانند ماست ساز بی اطلاع هستیم. مسئله ای که در مورد تمام آنها صادق می باشد این است که، همگی این وسایل گرچه گاها ضروری به نظر نمی رسند و برخی آنها را عجیب ترین وسایل آشپزخانه می نامند، اما در جهت سهولت کارهای آشپزخانه ساخته شدند و برای بسیاری از افراد مفید و کاربردی هستند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن