جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه

از پلاستیک برای تولید محصولات متنوعی از ظروف بسته بندی گرفته تا کوچکترین اقلام مورد نیاز مانند انبر سالاد استفاده می شود. فروشگاه اینترنتی آشپزخانه چشمگیر یکی از بهترین منابع خرید اینترنتی وسایل آشپزخانه و به خصوص جدیدترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه می باشد. برای مشاهده کاربردی ترین و زیباترین سرویس ابزار آشپزخانه با ما در چشمگیر همراه شوید.

وسایل پلاستیکی آشپزخانه

وسایل پلاستیکی ازجمله مهم ترین وسایلی هستند که وجودشان در هر خانه ای ضروری است. این ضروری تا حدی است که هر روز مدل های جدیدی از این وسایل برای کاربردهای گوناگون به بازار می آیند. وسایل پلاستیکی به واسطه قیمت مناسب تر، تنوع رنگ و نشکن بودن از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و یکی از مهم ترین اقلام جهیزیه به حساب می آیند. به همین علت کارخانه های تولید محصولات پلاستیکی سعی در ارائه لوکس ترین و جدیدترین وسایل پلاستیکی دارند. از این رو بسیاری از افراد آنها را به صورت عمده خرید می نمایند. ظروف درب دار، سطل برنج، بانکه، طی و... وسایل پلاستیکی اشپزخانه هستند که می توانید از فروشگاه چشمگیر بخرید.

وسایل پلاستیکی آشپزخانه

جدیدترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه کدام است؟

  • ظروف درب دار پلاستیکی
    یکی از جدیدترین محصولات پلاستیکی آشپزخانه، ظروف درب دار است. برند های مختلف مانند لیمون، پرشین، رخ، نوین، زیباسازان، یزد گل و یونیک از مطرح ترین تولید کنندگان این محصولات پلاستیکی هستند. از این ظروف جهت سازماندهی و بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. بعضی از انواع آنها مختص قرارگیری و استفاده در فریز هستند. برخی دیگر از انواع این ظروف قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی و قرارگیری در ماکروفر را دارند. درب پلاستیکی این ظرف از نفوذ هوا به داخل ظرف جلوگیری کرده مانع فساد مواد غذایی می شود. برای مشاهده لیست قیمت محصولات آشپزخانه لیمون به سایت آن مراجعه کنید.
  • ست های لوازم پلاستیکی
    ست های لوازم پلاستیکی این امکان را به شما می دهند تا لوازم پلاستیک مورد نیاز خود را برحسب رنگ مورد علاقه و تعداد ظروف مورد نظر انتخاب کنید. ست های لوازم پلاستیکی به صورت ست های مسافرتی نیز ارائه می شوند که به صورت کاملا فشرده و در تعداد متنوع درون محفظه سبد مانند فروخته می شوند.
    این محصول عموما دارای ظروف میوه خوری و غذاخوری، قاشق و چنگال، لیوان،  جا تخم مرغی، کفگیر و ملاقه و ظروف درب دار می باشد. سایت چشمگیر مرجع کاملی جهت خرید سرویس های پلاستیک از برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد.
  • لوازم خرده ریز پلاستیکی
    تولید کنندگان محصولات پلاستیکی برای رقابت با سایرین، سعی در تولید همه انواع ملزومات آشپزخانه با جنس پلاستیکی دارند. اتفاقا این وسایل علاوه بر کاربردی بودن با قیمت پایین تر نسبت به سایرین خریداری می شوند. برای مثال لوازمی مانند ملاقه نسوز، زیر قاشقی، شکرپاش، تخته گوشت و سطل زباله را می توان نام برد. سایت چشمگیر دارای طرح های متنوع از این وسایل با برند های معتبر نام برده شده می باشد.
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن