بهترین زمین شوی

 از دیرباز تاکنون حفظ پاکیزگی محیط زندگی و منزل برای انسان حائز اهمیت بوده است. یکی از اصلی ترین اقدامات در بهداشت محیط تمیز نگه داشتن سطوح کف می باشد، زیرا راه رفتن افراد می تواند موجب انتقال میکروب ها شود. تی زمین شوی یک وسیله کاربردی در این زمینه است که انواع مختلفی دارد. انتخاب بهترین زمین شوی، بستگی به جنس کف، بودجه شما و نوع استفاده دارد. در فروشگاه اینترنتی چشمگیر انواع ست سطل و تی از برندهای معتبر و با کیفیت ارائه شده است.

انواع تی و زمین شوی

تی ها و زمین شوی ها انواع متنوعی دارند که شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود از بین انواع مختلف آن بهترین گزینه را انتخاب کنید. اما انواع مختلف تی و زمین شوی کدامند؟

  • تی حوله ای
  • تی اسفنجی
  • تی ماکارونی
  • تی نخی یا رشته ای
  • تی زمین شوی اسپری دار
  • تی زمین شوی چرخشی و سطل

انواع تی و زمین شوی

انتخاب بهترین زمین شوی

تی ها از زمان های دور یکی از کاربردی ترین وسایل خانه ها بودند که با پیشرفت تکنولوژی جای خود را به زمین شوی ها دادند.
زمین شوی ها انواع جدید، پرطرفدار و کاربردی تی هستند که علاوه بر رفع مشکلات تی ها مانند شستن و آبگیری مداوم سری تی حین کار و استفاده همزمان از تی و مواد ضدعفونی را حل کرده اند. از زمین شوی ها بیشتر در مصارف خانگی استفاده می شود. تی های زمین شوی در نظافت کف های سرامیکی، سنگی، سرویس بهداشتی و حمام و اکثر انواع سطوح قابل استفاده می باشند. بیایید با دو نوع از پرکاربردترین انواع زمین شوی منزل آشنا شویم.

  • تی زمین شوی اسپری دار:
    این نوع زمین شوی دارای یک محفظه مخصوص آب یا مواد شوینده است که شما می توانید با فشردن دسته ای که روی تی قرار دارد، مواد شوینده را روی محل مورد نظر اسپری و سطوح کف منزل را تمیز کنید.
    این زمین شوی ها برای زدودن تمامی لکه ها از کف کارآمد هستند و کار شما را در تمیز کردن کف منزل یا هر محیط دیگری بسیار آسان می کنند.
  • زمین شوی سطل و تی: ست تی و سطل پدالی شامل یک سطل و یک طی با سری چرخشی می باشد. سطل دارای دو محفظه، یکی از جنس استیل و جهت خشک کردن سری تی (رطوبت در حد نیاز برای ادامه کار را باقی می گذارد) و دیگری جهت خیساندن تی مورد استفاده قرارمی گیرد. در جدیدترین انواع این زمین شوی، حرکت محفظه استیل توسط پدال انجام میگیرد و نیازی به انجام آن به صورت دستی نیست که یک مزیت مهم به شمار می آید. تی چرخشی یونیک را می توانید از فروشگاه اینترنتی چشمگیر تهیه نمایید.
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن