بهترین قابلمه برای پخت و پز

با توجه به کاربرد بالایی که قابلمه در پخت و پز دارد، شناخت خصوصیات انواع آن برای هر فرد ضروری است. با آشنایی کامل نسبت به جنس قابلمه می توان بهترین و مناسب ترین نوع را انتخاب کرد. قابلمه یکی از وسایل ضروری در آشپزخانه است که در انواع گوناگونی تولید می شود. بسته به جنس، شرکت سازنده و... کیفیت این محصولات می تواند متفاوت باشد. سرویس قابلمه یونیک از با کیفیت ترین قابلمه های موجود در چشمگیر است. 

بهترین قابلمه برای پخت و پز کدام است؟

در واقع قابلمه ای برای پخت و پز مناسب است که علاوه بر داشتن جنسی با کیفیت، سایز استاندارد، ظاهری زیبا و ...، با گذشت زمان آسیبی به سلامت افراد وارد نکند.
با بررسی آزمایشاتی که اخیرا بر قابلمه ها با جنس های گوناگون انجام شده می توان نتیجه گرفت برخی از مواد مورد استفاده در ساخت قابلمه، سلامت افراد را به خطر می اندازد. قابلمه روحی یکی از وسایلی است که در آشپزخانه هر بانوی ایرانی یافت می شود، برای خرید، کسب اطلاعات و استعلام قیمت قابلمه روحی در چشمگیر همراه ما باشید. 

بهترین قابلمه برای پخت و پز کدام است؟

بررسی کیفیت انواع قابلمه برای پخت و پز

  • قابلمه گرانیتی:
    مدتی است که این نوع قابلمه ها بسیار محبوب شده اند و به دلیل ویژگی هایی که دارند طرفداران بسیاری به دست آورده اند. قابلمه های گرانیتی وزن سبکی دارند از این رو جابه جایی و شست و شوی آن ها به راحتی انجام می شود.
    خاصیت نچسب بودن این ظروف سبب طبخ بهتر مواد غذایی می شود. اگر قابلمه گرانیت اصلی تهیه نمایید علاوه بر ویژگی های بالا، هیچ تاثیری در رنگ و طعم غذا ندارد و حرارت را به خوبی در سطح پخش می کند. استفاده بدون مانع این قابلمه ها در فر و مایکروویو محبوبیت آن ها را بیشتر کرده است.
  • قابلمه سرامیکی:
    از متنوع ترین قابلمه های موجود در بازار است که ظاهری شیک و جذاب دارد. سطح داخلی قابلمه های سرامیکی با روکشی از تفلون پوشیده شده است. از بارز ترین ویژگی های این قابلمه، خاصیت نچسب بودن آن است.
  • قابلمه استیل ضد زنگ:
    این قابلمه ها از نوعی آلیاژ فلز که اغلب شامل آهن، کروم و نیکل است، ساخته می شود. این قابلمه ها در مقابل زنگ زدگی کاملا مقاوم هستند از این رو برای پخت و پز گزینه مناسبی است.این ظروف به آسانی تمیز می شوند و حرارت به صورت کاملا یکنواخت در همه جای غذا پخش می شود.
  • قابلمه آلومینیومی:
    آلومینیوم فلزی کم وزن است که به آسانی گرم می شود. این قابلمه ها ساده تمیز می شوند، اما آلومینیوم با حرارت دیدن رسوبات خود را به غذا وارد می کند. به گفته برخی از کارشناسان بین آلزایمر و آلومینیوم ارتباط مستقیمی وجود دارد هر چند این نظریه اثبات نشده است، اما به دلیل صدمه احتمالی که می تواند داشته باشد خیلی مناسب و پخت و پز نیست.
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن