روش استفاده از ماهیتابه دو طرفه

ماهیتابه های دو طرفه از نمونه تابه های رژیمی پرکاربرد می باشند، که می تواند فرایند طبخ غذا را برای شما دلچسب تر کند. با تشکر از حسن انتخاب شما جهت خرید یکی دیگر از محصولات موجود در سایت چشمگیر، لطفا برای استفاده صحیح و بهینه از ماهیتابه دو طرفه خریداری شده، قبل از استفاده راهنمای زیر را به دقت مطالعه بفرمایید و برای مراجعه های بعدی آن ها را در نظر داشته باشید.

دستورالعمل نگهداری و استفاده از ماهیتابه دو طرفه

  • قبل از استفاده تمام برچسب ها را بکنید، برای پاکسازی بازمانده هایی که ممکن است در روند تولید در ظروف جا مانده باشد، قابلمه و تابه را با آب جوش و مایع ظرفشویی ملایم و فقط با پارچه نرم یا اسفنج، شسته و به طور کامل خشک نمایید.
  • پیشنهاد می شود برای تمیز کردن سطح نچسب از اسفنج نرم استفاده کنید.
  • برای طول عمر بیشتر و صدمه ندیدن لایه نچسب داخل تابه، همیشه قبل از حرارت دادن، یک قاشق چای خوری روغن مایع به تمام سطح داخلی آن ها بمالید.
  • از کفگیر، ملاقه و سایر ابزارهای فلزی آشپزخانه که لبه تیز دارند در این ظروف استفاده نکنید زیرا موجب خراش و صدمه دیدن پوشش داخلی نچسب خواهد شد.
  • برای پخت و پز از شعله گاز متناسب با سایز ظرف استفاده نمایید. زیر استفاده از شعله بزرگتر از ظرف باعث آسیب رسانی به رنگ بدنه ظرف می شود. همچنین به هیچ عنوان ظرف خالی را روی شعله گاز قرار ندهید زیرا باعث تغییر رنگ بدنه و سوختن تفلون آن می گردد.
  • برای شستن تابه مواقعی که داغ است، هرگز از آب سرد استفاده نکنید. بهتر است از آب گرم یا ولرم همراه با مایع ظرفشویی استفاده شود.
  • توصیه می شود از قرار دادن و شستن سرویس قابلمه ها و تابه ها در ماشین ظرفشویی خودداری نمایید.
  • توجه داشته باشید که دسته ماهیتابه روی شعله آتش قرار نگیرد.

روش استفاده از ماهیتابه دو طرفه

مزایای استفاده از ماهیتابه دو طرفه

از مهم ترین مزایایی که تابه های دو طرفه دارند عدم نیاز به روغن در هنگام پخت غذا است. بنابراین شما می توانید با کمترین میزان استفاده از روغن و بدون نیاز به برگرداندن غذا ها روی شعله عمل طبخ غذا را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. این ویژگی ماهیتابه های دو طرفه موجب شده است تا علاوه بر حفظ شکل ظاهری غذا، روغن به اطراف نپاشد. هنگام خرید ماهیتابه دو طرفه به این نکته توجه داشته باشید که این تابه ها با توجه به ابعاد و کاربردی که دارند با قیمت های مختلفی در بازار یافت می شوند. الزاما قیمت بالای محصولات نشان دهنده کیفیت محصولات نخواهد بود. بنابراین بهتر است در هنگام خرید نیز توجه کافی را داشته باشید تا در هنگام استفاده رضایت کامل حاصل شود.

برای خرید بهترین انواع ماهیتابه های ایرانی و خارجی و اطلاع از قیمت ماهیتابه با ما در فروشگاه چشمگیر همراه باشید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن