بهترین مارک آب میوه گیری چند کاره

از میان بهترین و آشنا ترین برند هایی که برای آب میوه گیری چند کاره وجود دارد انتخاب یک مارک مشخص کار دشواری به نظر می رسد. اینکه کدام برند آب میوه گیری برای استفاده بهتر و مناسب تر است بستگی به انتظار خریدار از آب میوه گیری خواهد داشت. در میان آب میوه گیرهای ساخت داخلی و خارجی که در بازار وجود دارند، برند های متفاوتی می توانند پاسخ گوی نیاز مشتری باشند. آنچه که در خرید هر وسیله ای برای مشتری مورد توجه خواهد بود کیفیت قابل قبول جنس خریداری شده است. در مورد آب میوه گیرهای چند کاره نیز اولین پارامتر مهم برای خرید کیفیت آن خواهد بود. انواع آب میوه گیری دستی با ظرفیت های متفاوت در فروشگاه چشمگیر وجود دارد.

آب میوه گیری چه مارکی خوبه

آب میوه گیر ها در دو مدل برقی و دستی در بازار وجود دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. خرید و تهیه آب میوه گیر های دستی هم راحت تر است و هم دارای قیمت مناسب تری هستند.
مارک های متفاوتی نیز در زمینه تولید آب میوه گیر های دستی اقدام به ساخت در طرح و مدل های متفاوت نموده اند. در نهایت آن چه باعث انتخاب یک دستگاه مناسب از یک برند خواهد شد، مواردی است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

آب میوه گیری چه مارکی خوبه

خصوصیات آبمیوه گیری دستی

آب میوه گیری ها با مدل های اهرمی و دستی در بازار وجود دارند. خصوصیات زیر از مواردی هستند ک یک آب میوه گیر دستی را برای خرید در اولویت قرار خواهد داد.

  1. دهانه بزرگتر

هرچه دهانه آب میوه گیری بزرگ تر باشد، می توان با سرعت بیشتری میوه ها را درون آن ریخت. اگر از آب میوه گیر های با دهانه کوچک استفاده شود باید میوه ها را قطعه قطعه کرد تا درون آن جای بگیرند.

  1. اهرم روان و پر قدرت 

اهرمی که روی بسیاری از آب میوه گیر های دستی وجود دارد، می تواند از جنس پلاستیک و یا فلز باشد. این نوع از اهرم ها باید حتما به صورت روان کار کنند و در حین انجام کار گیر نکند. قدرت یک آب میوه گیر دستی به قدرت اهرم آن در فشرده سازی میوه بستگی دارد به همین دلیل یک اهرم محکم، روان و پر قدرت از ویژگی های مورد نیاز در یک آب میوه گیر دستی است.

  1. جنس بدنه

آب میوه گیری های دستی می توانند از جنس فلز، پلاستیک و یا ترکیب هر دو باشند. آب میوه گیر های پلاستیکی به نسبت دارای وزن سبک تری می باشند اما باید کیفیت پلاستیک به کار رفته شده در آن ها تایید شود.

  1. طراحی زیبا

آب میوه گیری از جمله وسایلی است که می توان از آن در موارد تزئینی در مکان هایی مانند طبقات بین کابینت ها، اپن آشپزخانه و ... استفاده نمود و چون در معرض دید قرار می گیرد پس طراحی آن بسیار مورد توجه است. آب میوه گیر های زیبا و دارای طراحی منحصر به فرد دارای مقبولیت بیشتری هستند. برند هایی که توانسته اند در طراحی آب میوه گیری موفق عمل کنند و طرح های بدیع و شیک به بازار ارائه دهند، بیشتر توسط مشتری انتخاب خواهند شد. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن