فروش ماهیتابه عمده

ماهیتابه یکی از وسایل ضروری در هر آشپزخانه ای است که در انواع طرح، رنگ، سایز، جنس و ... تولید می شود. فروش ماهیتابه ها به صورت تکی و عمده انجام می شود که با مراجعه حضوری و آنلاین می توان کالای مورد نظر خود را تهیه کرد.
ماهیتابه ها در انواع برندهای ایرانی و خارجی به بازار عرضه می شوند که هر یک دارای خصوصیات و کیفیت ویژه ای هستند، در اکثر شهرها بازارهای مخصوصی برای فروش وسایل آشپزخانه وجود دارد که با مراجعه به آن ها به راحتی می توانید انتخاب صحیحی برای خرید انجام دهید. چشمگیر یکی از مراکز فروش ماهیتابه در اصفهان است، شما می توانید تابه گریل، تابه فر و ماهیتابه تفلون و ... را از سایت چشمگیر خریداری کنید.
با توجه به پیشرفت هایی که در طراحی این وسایل صورت گرفته هر روزه رقابت بین تولید کنندگان داخلی و خارجی بیشتر شده است اما نکته مهم در خرید ماهیتابه کیفیت مواد استفاده شده در آن می باشد که بسیار حائز اهمیت است.

از کجا ماهیتابه عمده بخرم؟

یکی از بازارهای اصلی که به صورت اختصاصی وسایل آشپزخانه در آن توزیع می شوند بازار صالح آباد تهران است که به صورت مستقیم می توان وسایل داخلی و خارجی را به صورت عمده در آن پیدا کرد، اکثر فعالان در زمینه تولید ماهیتابه و وسایل آشپزخانه در این بازار هستند و با مراجعه به آن ها می توان بدون هیچگونه واسطه ای با قیمتی ارزان تر ماهیتابه های مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کرد.
اکثر فروشندگان ماهیتابه عمده به صورت مجازی نیز فعالیت دارند و با مراجعه به سایت های مخصوص این شرکت ها می توانید با دیدن تصاویر و مشاهده مشخصات، ماهیتابه مد نظرتان را انتخاب و به صورت عمده خریداری کنید، این کار سبب شده فرایند خرید برای بیشتر افراد آسان شود و بدون مراجعه حضوری و رفت و آمد کالای مورد نظر خود را در هر مکانی تحویل بگیرند. یکی از این شرکت های عمده فروشی لوازم آشپزخانه، کالای آشپزخانه چشمگیر در شهر اصفهان است.
دقت کنید که در هنگام خرید ماهیتابه چیزی که بسیار مهم است متریال استفاده شده در آن است زیرا مواد به کار رفته می تواند کیفیت محصول و قیمت ماهیتابه را تضمین کند، همچنین ضخامت و اندازه ماهیتابه ها را نیز باید مورد توجه قرار داد.

از کجا ماهیتابه عمده بخرم؟

برای خرید عمده ماهیتابه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر قصد دارید ماهیتابه را به صورت عمده خریداری کنید باید شرایط زیر را هنگام خرید داشته باشید:

  • به فاکتور با مبلغ بالا نیاز دارید( معمولا باید خرید بالای 500 هزار تومان باشد، البته با توجه به قیمت محصول این مقدار می تواند تغییر کند.)
  • ماهیتابه ها حداقل باید 6 عدد باشند(فروش زیر 6عدد عمده محسوب نمی شود)
  • در صورت خرید آنلاین هزینه پیک و باربری نیز توسط خریدار باید پرداخت شود( برخی از فروشندگان برای فروش بیشتر ارسال رایگان دارند و هزینه را خودشان پرداخت می کنند)
  • ابتدا مبلغ فاکتور را باید خریدار پرداخت کند سپس فروشنده کالا تحویل دهد یا ارسال کند.
  • ضمانت نامه ماهیتابه ها باید به همراه محصول تحویل خریدار داده شود.

برخی از فروشگاه ها فقط به صورت عمده کالا عرضه می کنند و فروش تکی ندارند، این فروشگاه ها محصولات را با قیمت خیلی مناسبی بدون واسطه به بازار عرضه می کنند. همانطور که گفته شد فروش عمده یعنی فروش با تعداد بالا، فروش ماهیتابه به صورت عمده معمولا در کارتن های 6تایی هستند که دارای رنگ بندی هستند و در چند سایز متفاوت موجود می باشند البته جنس بدنه هر 6 تا یکی می باشد.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن