از کجا سبد حصیری بخرم؟

سبد حصیری به عنوان یکی از صنایع دستی شناخته شده ایران در شهرهای جنوبی استان خوزستان و سیستان و بلوچستان تولید می شود پس منبع اصلی خرید سبد حصیری را می توان در شهرهای جنوبی یافت اما از آنجایی که این کالا بسیار مورد توجه سلیقه ها و افراد متعدد می باشد، آن را می توان از مراکز مختلفی در سراسر کشور تهیه کرد. به علاوه محصولات حصیری به عنوان صنایع دستی شمال نیز شهرت بسیار خوبی دارند و می توان در شهرهای مختلف شمالی سبدهای حصیری متنوعی را یافت. علت وجود سبد حصیری در شهرهای نام برده، وجود منابع طبیعی به عنوان مواد اولیه جهت بافت آن ها می باشد که عمده ترین سبدهای حصیری دستباف و طبیعی از اجزای درخت های نخل تولید و بافته می شوند.
البته سبدهای حصیری در انواع متفاوتی از جنس مصنوعی و با مواد پلاستیکی نیز ساخته می شوند که هر دو جنس طبیعی و مصنوعی آن ها دارای ساختارهای متفاوتی هستند و استفاده های گوناگونی از آن ها نیز می شود. فروشندگان و مراکز خرید انواع سبد حصیری در سراسر کشور را می توان با جستجوی در سایت ها به راحتی پیدا کرد و از طریق راه های ارتباطی گفته شده با آن ها تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کرد. سایت چشمگیر انواع کالاهای حصیری از جمله: سبد نان حصیری، جای سیب زمینی و پیاز، جای سیب زمینی پیاز حصیری دو طبقه و ... را به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند.

جنس انواع سبد حصیری

مواد اولیه جهت بافت سبد حصیری متفاوت است. سبد های حصیری می توانند با چوب حصیر از درختان نخل، بافته شده از بامبو، بافته شده با داز، بافته شده از مروار و یا از مواد مصنوعی پلاستیکی بافته بشوند. سبد های حصیری در طیف رنگی کرم تا قهوه ای از کم رنگ و پررنگ تولید می شوند. تنوع در این محصول بسیار زیاد است که می توان از آن در اندازه های مختلف، دسته دار یا بی دسته، شکل های متنوع و با کاربردهای تزئینی، ظرف میوه و پذیرایی، سبد لباس و ... نام برد.

جنس انواع سبد حصیری

سبد حصیری عمده از کجا بخرم؟

شرکت ها و مراکز فروشی در سراسر کشور سبد حصیری را به صورت عمده تولید می کنند. پخش عمده سبد حصیری در شهرهای شمالی از جمله گیلان، ملایر، میناب، بشاگرد و لیالستان لاهیجان وجود دارد. همچنین سبد حصیری به صورت عمده در شهرهای استان خوزستان، سیستان بلوچستان و اصفهان نیز وجود دارد. بنابراین در هر محدوده ای از ایران، شمال یا جنوب می توان سبد حصیری را به صورت عمده و با قیمت های کمتر تهیه کرد. فروشگاه چشمگیر یکی از مراکز عمده فروشی لوازم آشپزخانه در اصفهان است.
برای خرید این محصول متنوع در سراسر کشور راه های مختلفی وجود دارد که خرید حضوری یکی از راه های تهیه آن است. خرید از راه دور نیز یکی از راه های پرطرفدار می باشد، امروزه اکثر فروشگاه ها و مراکز فروش سبد حصیری دارای سایت هستند و خریداران به صورت مجازی می توانند از سراسر کشور سفارشات خود را ثبت کنند و از راه دور خریدهای خود را انجام دهند. بنابراین شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی، با اطمینان خاطر این محصول را در رنگ و طرح دلخواه و با تعداد عمده و قیمت مناسب از راه دور سفارش دهید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن