تولیدی سبد حصیری

سبدهای حصیری در شکل های متنوع با کاربردهای متعددی از جمله ظروف پذیرایی، نگهداری خشکبار، جای سیب زمینی و پیاز و به عنوان لوازم تزئینی ساخته می شوند. این دسته از لوازم جانبی آشپزخانه، مورد توجه افراد مختلفی در سراسر ایران و جهان قرار گرفته اند. مناطق مختلفی در ایران در زمینه ی حصیر بافی فعالیت می کنند که متناسب با نوع فرهنگ خود، انواع محصولات حصیری را تولید می کنند. تولیدی های متعددی در زمینه سبد حصیری در شهرهای شمالی کشور و استان های جنوبی فعالیت می کنند. با خرید عمده از شرکت های تولیدی، می توان با قیمت های کمتر، سبد حصیری را تهیه کرد. تولیدی ها با هدف تامین و افزایش درآمد و صنایع دستی محصولات حصیری را تولید کرده و نیاز بازارهای داخلی را فراهم می کنند، این تولیدی ها برای بازارهای خارجی نیز می توانند ارز آوری خوبی داشته باشند. اگر به سبدهای حصیری علاقه مند هستید، می توانید از محصولات چشمگیر بازدید کرده و سبد آشپزخانه مورد علاقه خود را خریداری کنید. 
با توجه به مواد اولیه مصنوعی و پلاستیکی، کارگاه ها و تولیدی های سبد حصیری می توانند در مناطق و شهرهای مختلف، وجود داشته باشند و محصولات خود را به صورت مستقیم ارائه دهند. مراکز عمده عرضه کننده سبد حصیری در کنار تولیدی ها و در شهرهای دیگر نیز وجود دارند. بازار تهران در طی سالیان به عنوان یکی از مراکز فروش عمده محصولات حصیری به افراد از شهرها و کشورهای مختلف، محصولات خود را عرضه می کند.

تولید کننده سبد حصیری

تولید کنندگان سبد حصیری را می توان به دو گروه تولید کنندگان خانگی (محلی) و تولید کنندگان کارخانه ای یا کارگاهی تقسیم کرد. تولید کنندگان محلی در شمال و جنوب کشور، بیشتر از منابع اولیه طبیعی همانند درخت نخل برای بافت سبد حصیری به صورت دستی استفاده می کنند. تولید کنندگان بومی و محلی افراد هنرمندی هستند که با دقت و ظرافت، محصولات حصیری را تولید می کنند. به عنوان تولید کنندگان برتر سبدهای حصیری می توان از افراد محلی نام برد که در مناطق مرکزی شهرها به تولید و ساخت سبدهای حصیری می پردازند.

کارگاه های تولیدی برخلاف آن هایی که در مناطق بومی و محلی وجود دارند، بیشتر از مواد اولیه پلاستیکی استفاده می کنند و فقط  بافت و ساختار ظاهری محصولات آن ها به صورت حصیری می باشد. آن ها سبدهای حصیری را در رنگ های متنوع از سفید، کرم تا قهوه ای تولید می کنند.

تولید کننده سبد حصیری

مراکز تولید سبدهای حصیری 

شهر خشکبیجار در استان گیلان به عنوان یکی از تولید کنندگان سبد حصیری معروف می باشد و تعداد عمده سبد ها را با قیمت های مناسب به بازارهای مختلف و خریداران عرضه می کند. همچنین شهرهای جنوبی از جمله: سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر بیشتر به صورت سنتی و دستی سبدهای حصیری را می بافند اما در همین شهرها و شهرهای دیگر کشور همانند اصفهان سبدهای حصیری پلاستیکی نیز تولید می شود.
تولید کنندگان از راه های مختلف، حضوری و برگزاری نمایشگاه ها، سامانه ها و سایت های آنلاین، محصولات و انواع سبد حصیری را به مشتری ها و خریداران ارائه می دهند. در شمال و جنوب کشور، شرکت های پخش محصولات و سبد حصیری وجود دارد که با فعالیت های ویژه و انجام تبلیغات با هزینه های ناچیز، محصولات تولیدی های حصیری را به بازار و خریداران عرضه می کنند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن