کاربرد غذاساز دستی

تعریف ساده و کوتاهی که می توان از غذا ساز کرد کلمه ناجی می باشد، غذا ساز در سال 1960 میلادی اختراع شد و برای افرادی که زیاد مهمان دارند معجزه خواهد انجام داد، وظیفه اصلی غذاساز آسیاب، خرد، ورقه، پوره و مخلوط کردن مواد غذایی است که در کمترین زمان مواد مورد نظر ما را قطعه یا آسیاب می کند. غذا ساز را می توان آچار فرانسه آشپزخانه نیز نامید که وظایف زیادی بر عهده دارد، این دستگاه در دو مدل برقی و دستی تولید می شود که کاربرد هر دو یکی می باشد با این تفاوت که سرعت عمل در نوع برقی بیشتر است. در این مطلب می خواهیم کاربردهایی که یک غذاساز دستی مثل خردکن و غذاساز دستی بتیس نوین می تواند داشته باشد را بررسی کنیم.

موارد استفاده از غذاساز

  • چرخ کردن گوشت: با استفاده از غذاساز می توان گوشت را کاملا خرد کرد با این تفاوت که چرخ گوشت، گوشت را به رشته های نازک تبدیل می کند که پس از مخلوط شدن این شکل از بین می رود.
  • کره گرفتن: برای تهیه کره بادام زمینی، گردو یا هر مواد دیگری که بتوان از آن ها کره درست کرد، از این دستگاه استفاده می شود و تنها با مخلوط کردن مواد در چند دقیقه و اضافه کردن مقداری روغن می توان کره خوش طعم و طبیعی داشت.
  • تهیه سس: امروزه با توجه به تنوع بالایی که در غذاها و سالادها به وجود آمده نیاز به انواع سس ها نیز بیشتر شده، شما با استفاده از غذاساز می توانید سس سالمی برای خود تهیه کنید.
  • تهیه کوکو و کوفته: برای تهیه غذاهایی از این قبیل که تمام مواد باید ریز باشند و به خوبی با هم مخلوط شوند، غذا ساز گزینه ای بسیار مناسب است.
  • تهیه سوپ و سالاد: خرد کردن سبزیجاتی مانند هویچ که در سالاد و سوپ مورد استفاده قرار می گیرند کاری نسبتا دشوار است که با این دستگاه می توانید به راحتی مواد را نگینی یا به هر مدل دیگری که می خواهید خرد کنید، برای داشتن سوپ غلیظ و خوشمزه می توان همه مواد را یک اندازه خرد کرد.
  • خرد کن: برخی غذاها، سالادها و دسرها به آجیل ها یا بیسکویت خرد شده نیاز دارند که به راحتی در عرض چند دقیقه می توانید این کار را با غذا ساز انجام دهید، علاوه بر این موارد در حجم کم نیز برای خرد کردن سبزی نیز بسیار مناسب است.
  • تهیه خمیر: علاقه افراد به کیک و شیرینی های خانگی بیشتر شده و همانطور که می دانید برای تهیه این مواد خوراکی باید ابتدا خمیر آن را درست کرد، به وسیله غذا ساز شما می توانید به راحتی مواد را با هم ترکیب کنید.

در بالا به تعدادی از کاربردهای غذا ساز اشاره شد، با اطمینان می توان گفت علاوه بر این موارد غذا ساز در بسیار از کارها می تواند کمک رسان باشد و کار را برای افراد آسان تر کند.

موارد استفاده از غذاساز

طرز استفاده از غذاساز دستی

همانطور که می دانید دستگاه های غذا ساز دستی را شرکت های مختلفی با طراحی های ویژه می سازند که نحوه استفاده و کار با آن ها متفاوت است، اما در کل طرز استفاده آن ها آسان بوده و به محض نگاه کردن به نوع طراحی غذاساز می توانید نحوه کار با آن را یاد بگیرید. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع غذاساز و خردکن دستی به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه و پس از بازدید محصولات این دسته، اقدام به خرید نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن