تو سرویس پاسماوری چی میریزن

سرویس های پاسماوری یکی از کاربردی ترین وسایل در آشپزخانه می باشند که در انواع جنس با طرح ها و رنگ های متفاوتی موجود هستند، این سرویس ها را با توجه به نیاز افراد و فضایی که اشغال می کنند در چندین تکه تولید می کنند، برخی از آن ها 3 تکه و برخی چند برابر می باشند، سرویس های پاسماوری اغلب در نزدیکی گاز قرار می گیرد و این امر به دلیل دسترسی سریع و آسان به موادی است که در آن ها وجود دارد، حال ممکن است که این سوال پیش بیاید که در این سرویس ها چه موادی می ریزند، باید دقت کنید که سرویس شما از کدام مدل است و شامل چند تکه می باشد. شما عزیزان می توانید برای تهیه و اطلاع از قیمت سرویس پاسماوری به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.

جزئیات سرویس پاسماوری

همانطور که می دانید این سرویس ها ظرف هایی درب دار با سایزها و جنس های مختلف هستند. سرویس های پاسماوری باید از جنسی تهیه شوند که بوی خاصی نداشته باشند و از نظر سلامت کاملا بهداشتی باشند زیرا در اغلب موارد از آن ها برای نگهداری محصولاتی چون قند، شکر، نمک و ... استفاده می شوند که همگی آن ها جاذب بو هستند و در صورتی که در ظرف نامناسبی نگهداری شوند ممکن است تغییر طعم دهند و سلامت افراد را به گونه ای به خطر بیاندازند. همانطور که می دانید مواد غذایی به صورت مستقیم با سلامت افراد در تماس هستند و نباید در مسیری یا ظرفی قرار بگیرند که احتمال انتقال آلودگی در آن ها وجود داشته باشد از این رو بهتر است از بانکه های درب دار برای این منظور استفاده کنید.

سرویس های پاسماوری را می توان به صورت جداگانه و یا به همراه سرویس آشپزخانه تهیه کرد، سرویس پاسماری اغلب دارای 3 بانکه بزرگ و 6 بانکه کوچک است.

جزئیات سرویس پاسماوری

موارد استفاده از سرویس پاسماوری

با توجه به استفاده هر فرد، می توان مواد مختلفی در آن ها ریخت، در بیشتر مواقع در بانکه های بزرگ چای، قند و شکر می ریزند اما این قطعی نیست و برای افرادی که بیشتر از قهوه استفاده می کنند می تواند متفاوت باشد و به جای چای در آن قهوه بریزد به همین دلیل نمی توان به طور قطعی گفت که این وسایل مخصوص چه موادی هستند، از ظرف های کوچک نیز بیشتر برای جا ادویه استفاده می شود.
با توجه به نام این ظروف تصور می شود که باید در کنار سماور استفاده شوند اما اینگونه نیست و شما می توانید حتی در کابینت نیز از آن ها استفاده نمایید، با توجه به موادی که از گذشته تا به امروز در این ظروف می ریزند تلاش شده که در هنگام تهیه چای یا غذا مواد و ادویه مورد نیاز در دسترس باشند.
سرویس های پاسماوری که امروزه به بازار عرضه می شوند دارای تنوع محصول بالایی هستند و گستردگی بالایی دارند به گونه ای که در اغب آن ها 3عدد پاسماوری در 3سایز، 4عدد جا ادویه ای، 4عدد قاشق برای ادویه، 2عدد جا آبلیمو و آبغوره، 2عدد نمکدان، 1عدد جا کره و یک عدد پایه برای زیر آبلیمو و نمکدان وجود دارد اما اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از سرویس های 3 تیکه استفاده کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن