پاسماوری چیست

پاسماوری از تجهیزات کاربردی هر آشپزخانه ای می باشد که جزییات زیادی دارد و انتخاب صحیح آن می تواند تا حد زیادی عملکرد شما را در آشپزخانه راحت تر کند، پاسماوری در واقع همان جای قند، چای و شکر است که بیشتر به صورت سرویسی می باشند. همانطور که از نام این وسیله پیداست در بیشتر مواقع در کنار سماور و گاز از آن ها استفاده می شود به همین دلیل موادی که برای تهیه انواع غذا و چای مورد استفاده هستند در این ظروف نگهداری می شوند تا دسترسی به آن ها راحت تر باشد، همچنین جلوه خاصی به آشپزخانه شما بدهد. برای اطلاع از قیمت سرویس پا سماوری در طرح ها و جنس های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.

ویژگی های پاسماوری خوب

پاسماوری ها بانکه هایی از جنس های مختلف هستند که در چندین سایز در کنار هم قرار می گیرند، جنس این بانکه ها مهم است و بهتر است مدلی را انتخاب کنید که درب آن به آسانی باز و بسته شود و قابل شستشو باشد.
پاسماوری ها از محصولات جزئی آشپزخانه می باشند اما حضورشان در هر آشپزخانه ای ضروری و کاربردی خواهد بود، با خرید این وسایل می توانید نظم به خصوصی در آشپزخانه خود برقرار کنید.
این سرویس ها در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند که با توجه به ابعاد و رنگ بندی آشپزخانه می توان مدل مناسبی از آن ها را انتخاب کنید، در این سرویس ها اغلب وسایلی چون جای نان، آرد، ماکارونی و ... وجود دارد، این وسایل ارتباط مستقیمی با دکوراسیون آشپزخانه دارد و با توجه به عوامل بالا باید نمونه مناسب را خریداری کنید تا دست و پاگیر نباشد.

ویژگی های پاسماوری خوب

جنس های مختلف پاسماوری

پاسماوری ها در انواع گوناگونی تولید و روانه بازار می شوند که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  • استیل: از پرطرفدارترین این سرویس ها مدل استیل آن می باشد که به دلیل سبکی و قابل شستشو بودن بسیار مورد استقبال واقع شده اند، این سرویس ها در انواع رنگ تهیه می شوند اما بهترین رنگ همان سیلور است که به سادگی با انواع دکوراسیون و رنگ ها ست می شود.
  • مدرن: این مدل پاسماوری ها اغلب سه تیکه هستند و در انواع جنس سرامیک، استیل، شیشه یا ترکیبی ساخته می شوند، پاسماوری مدرن با دکوراسیون های مدرن و امروزی بسیار همخوانی دارد و می تواند انتخابی مناسب باشد.
  • سرامیکی: یک مدل نوستالژیک که در دکوراسیون های کلاسیک، مدرن و تلفیقی از آن استفاده می شود و دارای طرح ها و رنگ های گوناگونی است.
  • چوبی: بهترین گزینه برای پاسماوری مدل چوبی است، چوب به دلیل سبک طبیعی که دارد بسیار مورد استقبال واقع شده و می تواند نظر بیشتر افراد را به خود جلب کند.
  • رمانتیک: این سبک پاسماوری ها اغلب در رنگ های پاستلی با تم های گلدار تولید می شوند که مناسب دکوراسیون های خاصی هستند و ظاهری دوست داشتنی دارند.
  • فانتزی: مدلی جدید از سرویس های پاسماوری که بیشتر برای چای، قهوه و شکر مناسب هستند، طراحی این مدل به گونه ای است که چند طبقه روی هم قرار گرفته اند از این رو جای کمی را اشغال می کنند و برای آشپزخانه های کوچک بهترین گزینه می باشند.

هر فردی به دنبال داشتن آشپزخانه ای با دکوراسیون زیبا است، پاسماوری ها و وسایلی از این قبیل علاوه بر نظمی که به محیط می دهند می توانند در ایجاد زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون شما کمک بسزایی داشته باشند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن