بیفتک کوب چیست

یکی از بهترین و جذاب ترین تفریحات ایرانی ها تهیه غذا و خوردن آن است، به جرات می توان گفت اکثر ایرانی ها غذا دوست هستند به خصوص غذاهای گوشتی که تنوع بسیار بالایی دارند، اما با توجه به سفرهایی که به کشورهای دیگر انجام می شود یا ورود افرادی از دیگر کشورها به ایران، غذاهای زیادی از این کشورها وارد منوهای غذایی ما شده که طرفداران بسیار زیادی دارند، یکی از این غذاها استیک گوشت و مرغ می باشد، استیک در واقع تکه بزرگی گوشت است که باید به خوبی با ابزار مخصوصی به نام بیفتک کوب کوبیده شود تا قطر آن مناسب پخت باشد سپس در حرارت بالا سرخ شود. شما عزیزان می توانید برای تهیه بیفتک کوب دستی در طرح های مختلف به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.
بیفتک نوعی غذای فرانسوی می باشد که با گوشت بی استخوان تهیه می شود، بیفتک کوب وسیله ای چکش مانند است که دو سر دارد، سرهای بیفتک کوب دارای برجستگی ها و برآمدگی های نامنظمی هستند که سبب نرم شدن گوشت می شوند،کوبیدن گوشت به وسیله بیفتک کوب پخت را بهتر و گوشت را خوش طعم تر می کند همچنین سرعت روند پخت را بالا می برد، البته با این تفاسیر باید بدانید که این وسیله تنها برای گوشت و تهیه بیفتک نیست بلکه در موارد دیگری نیز کاربرد داشته و می توان با آن غذاهای متنوعی را تهیه کرد.

بررسی ویژگی های بیفتک کوب

بیفتک کوب ها اغلب به دو صورت مربع و گرد موجود هستند، جنس آن ها از آلومینیوم یا استیل و گاهی چوب می باشد که از نظر بهداشتی کاملا مطمئن هستند و به دلیل مقاومتی که دارند نمی شکنند، این ابزار آشپزی قابل استفاده در خانه یا رستوران ها می باشد. طراحی این وسیله به گونه ای است که وقتی برای گوشت از آن استفاده می شود، حسابی آن را نرم می کند که این موضوع برای مغز پخت شدن گوشت بسیار حائز اهمیت است. برآمدگی های کف بیفتک کوب الماس گونه می باشند که به باز کردن بافت گوشت کمک می کند، این برآمدگی ها به صورت منظم طراحی شده اند. 
با توجه به استفاده و استقبال بالا از این وسیله برخی از تولید کنندگان اقدام به طراحی نوعی دیگر از این بیفتک کوب ها کردند و آن ها را به بازار عرضه نمودند، سری جدید این بیفتک کوب ها کاملا شبیه به گوشت کوب است، نام آن ها بیفتک گوشت کوب می باشد. طراحی این بیفتک گوشت کوب به گونه ای است که برخلاف نوع قبلی سر و صدای زیادی تولید نمی کند همچنین در هنگام کار با آن گوشت پخش و پاشیده نمی شود و تنها با فشار دادن دسته این وسیله تعداد زیادی سیخ تیز عمقی به گوشت وارد می شود و شما در کمترین زمان و با صرف کمترین انرژی می توانید نتیجه خوبی حاصل کنید، این وسیله برای آماده کردن انواع گوشت مناسب و قابل کاربرد است و با استفاده از آن می توان 50-80 درصد در زمان آماده سازی غذا صرفه جویی کرد، بیفتک کوب باید از جنس ضد زنگی باشد که شستشوی آن نیز راحت باشد.

بررسی ویژگی های بیفتک کوب

بیفتک کوب چیه

همانطور که در مطلب بالا گفته شد برای تهیه استیک یا بیفتک تیکه گوشت باید نازک شده و بافت آن به صورت رشته رشته نسبتا از هم جدا شود، این عمل به کمک یکی از ابزار آشپزخانه به نام بیفتک کوب صورت می گیرد که در چندین مدل ساخته شده و در بازار موجود است. بیفتک کوبی که سری پهن تری داشته باشد می تواند در سرعت عمل شما برای آماده سازی غذا کمک کند. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن