بهترین مارک خردکن دستی

امروزه می توان با استفاده از وسایل کاربردی که در آشپزخانه استفاده می شود لذت آشپزی دوچندان شده است. با استفاده از این وسایل می توان دقت و سرعت بیشتری در آشپزی داشت. آشپزی با توجه به امکانات در دسترس می تواند به یکی از هنر های مورد علاقه بسیاری از افراد بدل شود. برای کسانی که تا به حال تجربه کار با یک خرد کن را داشته اند این امر واضح است که یک خردکن دستی چقدر می تواند باعث سهولت در امور مربوط به آشپزی شود. از خردکن ها برای قطعه قطعه کردن بسیاری از مواد به خصوص میوه و سبزی جات استفاده می شود. خرد کردن این مواد با دست و چاقو می تواند بسیار پر دردسر و آزاردهنده باشد بعلاوه باید زمان زیادی را برای آن تلف کنید. برای تهیه انواع خردکن دستی می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه چشمگیر مراجعه نمایید.

دسته بندی انواع خردکن

خردکن ها را می توان در دو نوع دستی و برقی در بازار مشاهده کرد. نوع برقی این نوع از خرد کن ها برای استفاده عمده و یا کسانی که آشپزی را برای تعداد زیادی از افراد انجام می دهند مناسب است. خرد کن های برقی در اندازه های متفاوتی قابل تهیه می باشند. در مقابل خرد کن های دستی نیز می توانند با خرد کن های برقی رقابت تنگاتنگی داشته باشند. به علت قیمت پایین سبزی خرد کن دستی و استفاده از آن ها در هر محیطی حتی بدون پریز برق موجب شده است تا این نوع از وسایل بسیار محبوب تر از نوع برقی آن باشد و بازار تقاضای بیشتری را به خود اختصاص دهد.

دسته بندی انواع خردکن

ویژگی های بهترین نوع خرد کن دستی

شاید یکی از سوالاتی که قبل از خرید خردکن دستی با آن مواجه شوید این باشد که این محصول را از چه برندی تهیه کنم؟ برای پاسخ به این سوال باید در درجه اول انتظارات خود از یک دستگاه خردکن را مشخص کنید . باید بدانید این خردکن را برای چه حجمی از مواد مورد استفاده قرار خواهید داد. در این مقاله به برخی از ویژگی های یک خردکن دستی خوب خواهیم پرداخت:

  • طراحی زیبا: خرد کن ها به عنوان یکی از وسایل آشپزخانه باید دارای طراحی منحصر به فردی باشد این وسایل حتما باید نسبت به حجم مورد نظر جمع و جور به نظر بیایند. برند های مطرح با طرح زیبا و کاربردی شانس بیشتری برای انتخاب از سمت مشتری را دارند.
  • جنس بدنه: داشتن بدنه مقاوم و با کیفیت از دیگر مواردی است که باعث می شود یک خرد کن دستی مورد توجه باشد. بدنه بهتر است از جنسی باشد که بتوان مواد درون آن را مشاهده کرد.
  • تیز بودن تیغه ها: تیغه های یک خردکن دستی از مهم ترین المان های آن محسوب می شوند. با تیغه های تیز مواد به راحتی تکه تکه خواهند شد اما تیغه های کند مواد را درون خردمن له خواهد کرد.
  • وزن مناسب: خرد کن های دستی مورد قبول نباید وزن بالایی داشته باشند به گونه ای که جابه جایی آن ها سخت باشد. هر چه کیفیت خردکن دستی بالاتر و وزن آن سبک تر باشد ایده آل تر به نظر می آید.
  • اهرم یا دکمه خردکن: برای خردکن های دستی به طور معمول اهرم یا دکمه ای وجود دارد که این دکمه باعث خواهد شد خردکن کار خود را شروع کند. محل فرار گیری آن باید متناسب باشد و کار با آن به راحتی انجام شود.
نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن