توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

شیک ترین ظروف پذیرایی

ظروفی که در منازل برای پذیرایی استفاده می شوند داری انواع بسیاری می باشند. سرویس پذیرایی را می توان شامل موارد بسیاری دانست. این موارد در هر کدام از سرویس ها متغیر خواهند بود. می توان یکی از مواردی که هر خانم خانه داری با آن مواجه خواهد شد را انتخاب ظروف مناسب پذیرایی دانست. انتخاب ظروف زیبا و کاربردی علاوه بر زیبایی باعث احترام به میهمان و نشان از با سلیقگی بانوی خانه خواهد داشت. سرویس های پذیرایی شامل مواردی می باشند که در برخی از سرویس ها بسیار شبیه به هم و در برخی دیگر متفاوت خواهند بود.

جنس شیک ترین ظروف پذیرایی

ظروف پذیرایی موجود در بازار از جنس های مختلفی تولید می شوند. جنس ظروف تکی پذیرایی با توجه به سلیقه و بودجه افراد تهیه می شود. این نوع از ظروف پذیرایی می توانند از جنس هایی هم چون چینی، کریستال، بلور، آرکوپال، مسی، برنج، سرامیک و ... تهیه کرد. هر کدام از جنس های مورد نظردارای ویژگی ها و خصوصیاتی می باشند که آن ها را از سایر محصولات متمایز می کند و باعث خواهد شد افراد با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود نسبت به تهیه آن ها اقدام نمایند.

جنس شیک ترین ظروف پذیرایی

شیک ترین ظروف پذیرایی شامل چیست

ظروف پذیرایی اغلب شامل موارد زیر است:

  • ظرف سالاد: ظرف سالاد یکی از مهم ترین ظروف غذاخوری می باشد. از نظر شکل و ظاهر ظرف سالاد را می توان در شکل ها و طرح های متفاوت و بسیار جذابی تهیه نمود. این ظروف در هر سرویس ممکن است دارای اندازه های متفاوتی نیز باشد. این ظرف معمولا اندازه بزرگ است.
  • سالاد خوری: سالاد خوری به ظروف کوچکی گفته می شوند که برای کشیدن سالاد برای هر فرد استفاده می شود. این ظروف معمولا اندازه ای کوچک و کاسه مانند دارند. همه سالادخوری های یک سرویس پذیرایی به یک اندازه و یک شکل خواهند بود.
  • سوپ خوری: این ظروف گودی بیشتر و اندازه ای کوچک تر نسبت به ظروف برنج خوری دارند و برای ریختن سوپ در ان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • دیس: این ظرف برای سرو برنج مورد استفاده قرار می گیرد. می توان این ظرف را جز بزرگترین ظروف پذیرایی دانست. طراحی دیس های برنج به گونه ای است که بتوان برنج را به راحتی با استفاده از کفگیر از سطح آن برداشت.
  • برنج خوری و خورش خوری: برنج خوری دارای ظروفی تخت و خورش خوری دارای ظروفی با گودی بیشتر برای سرو انواع خورش می باشند. تعداد بشقاب های خورش خوری معمولا نصف ظروف برنج خوری خواهد بود.
  • پیش دستی: در کنار بشقاب های برنج خوری و خورش خوری می توان پیش دستی را از ظروف مهم دانست. از این ظروف برای سرو میوه و انواع شیرینی جات استفاده می شود.
  • شکر ریز و فلفل پاش: این دو از ظروف ریز و کاربردی در هر آشپزخانه ای محسوب می شوند که در شمار هر سرویس پذیرایی می باشند. این وسایل دارای شکل های فانتزی و شیکی می باشند.
  • قوری چای و نعلبکی: قوری چای از مواردی است که در تمام سرویس های پذیرایی موجود است. تعداد نعلبکی و فنجان ها ممکن است 6 یا 12 عدد در هر سرویس باشد. قندان را نیز می توان جز سرویس پذیرایی آشپزخانه محسوب کرد.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید زیباترین سرویس پذیرایی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن