توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

بهترین آبچکان رومیزی

آبچکان یکی از وسایل ضروری برای هر آشپزخانه می باشد که برای خشک کردن ظروف از آن استفاده می کنند، پس از شستن ظروف، آن ها باید به طور کامل خشک شوند تا بتوان آن ها را در کابینت قرار داد. آبچکان باید در اطراف ظرفشویی باشد تا دسترسی به آن برای قرار دادن ظروف آسان شود. آبچکان ها دارای طرح ها و سایزهای گوناگونی هستند که با توجه به آشپزخانه و کابینت می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد، در برخی موارد که پشت سینک ظرفشویی دیوار است از مدل دیواری آن و در برخی موارد از مدل های رومیزی استفاده می کنند. در این مطلب به بررسی آبچکان های رومیزی می پردازیم. شما می توانید آبچکان یا جا ظرفی کنار سینک را از فروشگاه چشمگیر بخرید.

ویژگی های بهترین آبچکان رومیزی

  • جنس آبچکان: از نکات مهمی که در انتخاب آبچکان بسیار مهم می باشد جنس آن است زیرا با توجه به اینکه به طور مداوم در معرض آب و رطوبت است باید جنس با دوام و مقاومی را خریداری کنید، آبچکان های فلزی به طورکلی در دو مدل استیل و آبکاری موجود هستند که مدل استیل آن از نوع ضد زنگ است و مقاومت بالایی نسبت به رطوبت دارد، مدل آبکاری معمولا با نیکل کروم آبکاری شده اند و کیفیت قابل قبولی دارند، اما با توجه به تجربه و نظر کارشناسان آبچکان های استیل محبوبیت بیشتری دارند و دارای طول عمر و مقاومت بالایی هستند. امروزه آبچکان های پلاستیکی نیز تولید می شوند که کاربرد بسیاری دارند و با توجه به سبکی، قیمت پایین و طراحی های گوناگون طرفداران زیادی پیدا کرده اند. برخی از آبچکان ها به وسیله تفلون روکش شده اند که این سبک سبب زیبا تر شدن این وسیله می شود.
  • ابعاد آبچکان: قبل خرید آبچکان باید به سایز و اندازه آن دقت کنید و با توجه به محلی که برای جایگذاری آن در نظر گرفتید آبچکان خود را انتخاب نمایید، هر آبچکان به طور کلی دارای 4 پایه پلاستیکی است که به راحتی می توان آن را روی میز قرار داد و از آن استفاده کرد، برخی از آبچکان ها طراحی های خاصی دارند و دارای لوازم جانبی هستند مانند آبچکان هایی که در زیر سینی کف دارند تا در هنگام خشک شدن آب روی ظرف ها، روی میز ریخته نشود.

ویژگی های بهترین آبچکان رومیزی

سایر خصوصیات بهترین آبچکان رومیزی

  • آبچکان های رو میزی اغلب به صورت دو طبقه طراحی شده اند و دارای قسمت های مختلفی هستند، این مدل آبچکان ها فضای بیشتری دارند در نتیجه کاربردی تر هستند.
  • آبچکان هایی که دارای آبگیر می باشند انتخاب بهتری هستند، این وسیله معمولا دارای جایگاه مخصوصی برای لیوان، بشقاب، قاشق و چنگال است. در برخی از مدل های آن قابلیت تنظیم طول و عرض آبچکان وجود دارد در نتیجه به راحتی با توجه به میزان ظروف می توانید سایز آبچکان را به دلخواه تغییر داد.
  • جا ظرفی پرتابل یکی از پرطرفدارترین نوع آبچکان می باشد، این محصول را به راحتی می توان در کنار سینک و روی میز مورد استفاده قرار داد. طراحی این نوع آبچکان به گونه ای می باشد که ظروف بسیاری را در خود جا می دهد و جایگاه های مخصوص برای لیوان، بشقاب، قاشق و چنگال دارد، جنس این آبچکان از استیل ضد زنگ می باشد که مقاومت بالایی دارد.
  • سبد و آبچکان های کم جا بهترین انتخاب برای هر خانه می باشند که می توان برای ظروف و میوه از آن ها استفاده کرد.

آبچکان ها کالاهای کاربردی هستند که طراحی زیبایی دارند و وجود آن ها برای هر خانه ای ضروری می باشد. برای خرید انواع مختلف آبچکان رومیزی می توانید از طریق سایت لوازم آشپزخانه چشمگیر اقدام نمایید. فروشگاه چشمگیر عرضه کننده آبچکان رومیزی یونیک است. برای اطلاع از قیمت آبچکان رومیزی یونیک به سایت چشمگیر مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جا ظرفی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن