توجه: زمان ارسال سفارش های ثبت شده از تاریخ 26 اسفندماه تا پایان سال به تاریخ بعد از 5 فروردین سال 1403 موکول میشود.

ماهیتابه آگرین خوبه

کارخانه تولیدی آگرین اقدام به تولید انواع تابه و قابلمه کرده و در طرح ها و سایزهای گوناگونی آن ها را روانه بازار می کند. ماهیتابه های آگرین به صورت تکی و سرویسی موجود هستند و با توجه به نیاز و مصرف می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد.

ویژگی های ماهیتابه آگرین

ماهیتابه های آگرین به صورت ساده، دو طرفه رژیمی، وک و گریل تولید می شوند. جنس بیشتر این تابه ها از چدن است و با توجه به نوعی که دارد دارای ویژگی های خاص خود می باشد.

  • تابه دو طرفه آگرین: این تابه توانایی پخت غذا بدون روغن را دارد و با توجه به درزگیر سیلیکونی مخصوصی که داشته از خروج روغن، مایعات، بو و ... غذا جلوگیری می کند همچنین می توان بدون نگرانی تابه را چرخاند. این ماهیتابه ها قابلیت جدا شدن را دارند و شما می توانید با خرید یک تابه دو تابه داشته باشید. دستگیره های این تابه از جنس مقاومی هستند که در برابر حرارت تغییر شکل نمی دهند.
  • تابه وک آگرین: این تابه از جنس آلومینیوم با روکش تفلون نچسب گرانیتی است و بیشتر برای تهیه غذاهای شرقی از آن ها استفاده می کنند، این تابه ها دارای درب پیرکس هستند و در رنگ های گوناگونی تولید می شوند، جنس دسته های وک از باکالیت است که مقاومت بالایی دارند.

در ادامه به بررسی ویژگی های تابه گریل آگرین می پردازیم.

ویژگی های ماهیتابه آگرین

تابه گریل آگرین خوبه

تابه های گریل آگرین از جنس چدن هستند که برای پخت انواع استیک و غذاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، علاوه بر این تابه های گریل مناسب سرو و پذیرایی نیز هستند. تابه های گریل به صورت دو طرفه می باشند که یک طرف آن ها شیار دار و طرف دیگر آن ساده است، طراحی این تابه به گونه ای می باشد که برای پخت غذا به میزان خیلی کمی روغن نیاز دارید و شیارهای آن سبب خروج روغن از گوشت و مرغ شده همچنین این شیارها خطوط تیره ای را روی مواد غذایی ایجاد می کنند که خوشایند است. بیشترین کاربردی که این تابه ها دارند برای پخت استیک است اما به این منظور نیست که نمی توان غذای دیگری با آن پخت زیرا از هر طرف آن می توان برای غذاهای مختلفی استفاده کرد. تابه های گریل آگرین این توانایی را دارند که روی زغال یا داخل فر نیز مورد استفاده قرار گیرند، این موضوع برای بیشتر آشپزها مورد توجه می باشد، دسته های این تابه از جنس بدنه آن و چدنی است به همین دلیل به راحتی می توان از آن استفاده کرد. تابه های گریل ضخامت بالایی دارد و همانند بشقابی تخت است که می تواند به صورت کامل و یکنواخت حرارت را انتقال دهد از همین جهت بسیار کاربردی می باشد و وجود آن در هر آشپزخانه ای لازم است. این تابه ها دارای درب پیرکس با لبه های استیل است و این امکان را می دهد که با حفظ بخار خوراک ها را مغز پخت کند و غذا کاملا پخته شود. تخت بودن قسمت دیگر این تابه این امکان را می دهد که شما به راحتی از آن برای تهیه انواع نان و پیتزا استفاده کنید. با توجه به مزایای زیادی که تابه های گریل آگرین دارند و در بالا به برخی از آن ها اشاره کردیم می توان نتیجه گرفت که تابه های خوبی هستند و کاربرد بسیاری دارند. شما عزیزان می توانید برای خرید یا اطلاع از قیمت ماهیتابه آگرین از طریق سایت چشمگیر، اقدام نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین ماهیتابه

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن