سرویس پذیرایی چی بخرم

اینکه چه سرویس پذیرایی برای چه منزلی مناسب تر است، بستگی به نیاز و سلیقه افراد به آن دارد. وسایل پذیرایی را اغلب با دیگر وسایل خانه می توان ست کرد.

ظروف پذیرایی چی خوبه

انتخاب سرویس پذیرایی می تواند بستگی به عوامل متفاوتی مانند فرهنگ و سلیقه، دکوراسیون منزل و بودجه افراد داشته باشد. به طور معمول خانم های جوان در ابتدای زندگی هرکدام در مایحتاج جهیزیه خود سرویس پذیرایی را به طور کامل تهیه می کنند. این سرویس ها از جنس های مختلفی تهیه می شوند. انتخاب نوع جنس سرویس پذیرایی نیز بستگی به نیاز و سلیقه و بودجه افراد دارد. برخی از سرویس هاس پذیرایی موجود در بازار کامل تر هستند و از این رو طرفداران بیشتری دارند و ممکن است قیت بیشتری داشته باشد. با استفاده از تجربه شخصی افراد دیگر و استفاده از اینترنت می توان راجع به این نوع از سرویس های پذیرایی اطلاعات مفیدی را کسب کرد. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع سرویس پذیرایی زیبا و چشم نواز به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه  نمایید.

ظروف پذیرایی چی خوبه

انواع مختلف سرویس پذیرایی

برای اطلاع از این موضوع که بهترین ظروف پذیرایی کدام هستند، بهتر است به بررسی و شناخت چند مدل از سرویس های پذیرایی بپردازیم:

  • ظروف پذیرایی کریستال: ظروف کریستال به دلیل شفافیت و زیبایی دارای طرفداران خاص خود می باشند. این ظروف اگر اصل باشند دارای قیمت بالایی می باشند. ظروف کریستال شکل منشوری دارد و در برابر نور سیار درخشان خواهد شد و می تواند نور را به شکل زیبایی بازتاب دهد که باعث زیبایی دو چندان آن خواهد شد. ظروف بلوری با شباهتی که به ظروف کریستال دارند نیز دارای محبوبیت می باشند اما این ظروف دارای قیمت کمتری هستند. اگر به ظروف شیشه مانند و شفاق علاقه دارید کریستال و بلور دو پیشنهاد عالی هستند.
  • سرویس پذیرایی سرامیکی: ترکیب پایه های چوبی و یا سیلور با ظروف سرامیکی توانسته است بازار این ظروف را بسیار گرم کند. این ظروف به دلیل رنگ پذیری بالا می تواند در رنگ های خاص و زیبایی تهیه شوند و سلیقه های زیادی را راضی نگه دارند. عیب این ظروف مانند ظروف کریستال و بلوری شکننده بودن آن هاست.
  • سرویس پذیرایی برنز، برنج و مسی: این ظروف را می توان مخصوص کسانی دانست که کلاسیک پسند می باشند و به اشیا وظروف با ارزش و قدیمی علاقه دارند. ظروف برنج در معرض هوا ممکن است تغییر رنگ دهند و ظروف مسی را باید هر چند وقت یکبار قلع اندود کرد به همین دیل از این ظروف بیشتر برای مصارف شیرینی خوری، شکلات خوری و ... استفاده می شود. قیمت این ظروف تقریبا بالا می باشد.
  • ظروف پذیرایی پیوتر: این ظروف را می توان آلیاژی از قلع و مس دانست که دارای رنگ های سیلوری و قهوه ای می باشند. این ظروف دارای شباهتی به ظروف نقره می باشند. بهتر است ظروف پیوتر انتخابی با سبک دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد.
  • سرویس پذیرایی چینی: چینی از ظروف با کیفیتی است که به عنوان ظروف تک پذیرایی استفاده می شود. ایران به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده انواع چینی با کیفیت شناخته می شود. سرویس های چینی پذیرایی دارای کیفیت و تنوع در طرح می باشند.
  • ظروف پذیرایی آرکوپال: آرکوپال را می توان ظروفی تعریف کرد که بین چینی و شیشه قرار دارند. این ظروف نسبت به چینی وزن کمتری دارند و خاصیت نشکن بودن دارند. قیمت این سرویس ها به نسبت مناسب است.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید زیباترین سرویس پذیرایی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن