قهوه ساز چه مارکی خوبه

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب در سرتاسر جهان است که طرفداران بسیاری دارد از این رو انتخاب دستگاه قهوه ساز خوب یکی از دغدغه های هر فردی می باشد، نوشیدن قهوه برای اکثر افراد به یک عادت تبدیل شده که در طعم های مختلف می توان آن را تهیه کرد، نحوه درست کردن قهوه به هر گونه ای که باشد طعمی آرامش بخش به افراد می دهد. اما اکثرا شیوه درست کردن قهوه را خیلی خوب بلد نیستند از این رو بهتر است از دستگاه های قهوه سازی که بدون هیچ دردسری قهوه را برای شما آماده می کنند، استفاده نمایند.
قهوه ساز نیز همانند دیگر وسایلی هستند که هنگام خرید آن باید به چند نکته توجه کنید تا مارک خوبی را انتخاب نمایید، قبل از هر چیز باید از خودتان بپرسید که چه نوع قهوه ای را بیشتر دوست دارید؟ این سوال برای این است که دستگاه های قهوه سازی هستند که فقط مختص تهیه قهوه به خصوصی می باشند مانند اسپرسوساز، موکاساز و... سپس میزان نیاز و بودجه خود را در نظر بگیرید، با توجه به این سوال ها می توانید قهوه ساز مناسب خود را تهیه کنید. امروزه قهوه سازهایی طراحی شده اند که توانایی ساخت انواع قهوه ها را دارند که اغلب از این مدل قهوه سازها در کافه ها استفاده می شود.

ویژگی های قهوه ساز مارک خوب

در هنگام خرید قهوه ساز به نکات زیر توجه کنید:

  • ظاهر دستگاه: قهوه سازها در مدل ها و طرح های گوناگونی در بازار موجود هستند در نتیجه می توانید به راحتی طرح و رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید، شرکت های زیادی هستند که اقدام به تولید انواع قهوه ساز کرده اند و با بهترین متریال به ساخت این وسیله پرداخته اند و با طراحی هایی دقیق و کاربردی دستگاه های زیبایی را خلق کرده اند.
  • مخزن آب: در قهوه سازها مخزنی وجود دارد برای ریختن آب که مجهز به تجهیزاتی برای افزایش دمای آب و جوشیدن آن است، به سایز این مخزن توجه کنید زیرا برای تهیه قهوه فقط به میزانی که ظرفیت آب دارد می توان قهوه تهیه کرد.
  • مخزن قهوه: قسمت دیگری که در این دستگاه تعبیه شده برای ریختن پودر قهوه، مخزن قهوه می باشد که در اغلب دستگاه ها به صورت قیفی شکل به همراه توری پلاستیکی یا فلزی است، البته در برخی از دستگاه های قهوه ساز این فیلتر وجود ندارد و از فیلتر های کاغذی استفاده شده است.
  • قوری یا فنجان: با توجه به سایز و مدل قهوه ساز این مورد می تواند متفاوت باشد به گونه ای که در برخی از قهوه سازها قوری وجود دارد و در برخی فنجان، این قوری و فنجان به منظور ریختن قهوه آماده از دریچه خروجی به داخل آن ها است.
  • سیستم قطع خودکار: این سیستم در برخی از قهوه سازها وجود دارد که این امکان را به شما می دهد که پس از درست شدن قهوه دستگاه خاموش شود.
  • صفحه گرم نگهدارنده: این صفحه برای گرم نگهداشتن قهوه تعبیه شده که کمک می کند قهوه برای مدتی پس از آماده شدن گرم باقی بماند.
  • آسیاب: پیدا کردن قهوه 100% طبیعی در ایران کار مشکلی است و بیشتر پودر قهوه ها ممکن است ترکیبی از قهوه و مواد دیگر باشد، برخی از دستگاه های قهوه ساز این قابلیت را دارند که دانه های قهوه را درسته در آن بریزید و خود دستگاه اقدام به آسیاب آن نماید.

ویژگی های قهوه ساز مارک خوب

انتخاب قهوه ساز خوب

مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد در هر قهوه سازی ممکن است وجود داشته باشند در نتیجه دقت به نوع و مدل آن ها بسیار حائز اهمیت است و می تواند به شما کمک کند مارک خوبی را انتخاب نمایید. بهتر است قهوه ساز مورد نظر خود را از برندهای معتبر که در صنعت لوازم برقی ثابت شده و مورد اعتماد هستند خریداری کنید. قهوه ساز خوب باید دارای فیلتر، ظرفیت نسبتا خوب، قطع کن خودکار، توان مصرفی خوب و... باشد. همچنین خرید قهوه ساز از فروشگاه های معتبر می تواند ضامن کیفیت محصول باشد. فروشگاه لوازم خانگی چشمگیر با ارائه انواع قهوه ساز در سبد کالایی خود آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید قهوه ساز

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن