وارمر چیست

به شمع هایی که برای مصارفی مانند گرم کردن و موارد مشابه آن استفاده می شوند، وارمر می گویند. در گذشته شمع ها بیشتر به خاطر روشنایی استفاده می شدند. اما امروزه از آن ها در موارد دیگری نیز استفاده می شود. از شمع ها برای موارد زیبایی و تزئین هم استفاده می شود. اما واژه وارمر به طور خاص برای گرم کردن استفاده می شوند.

پایه وارمر چیست

از جمله ویژگی های وارمر زمان سوخت بالای آن ها می باشد. شمع های معمولی بعد از روشن شدن در مدت زمان کوتاهی سوخته خواهند شد اما این ویژگی در مورد شمع های وارمر صدق نخواهد کرد. این نوع از شمع ها برای گرم نگه داشتن غذا،چای و ... مورد استفاده قرار می گیرند پس استفاده از شمع های معمولی به جای آن ها گزینه مناسبی نخواهد بود. به طور معمول یک شمع وارمر تا فاصله 5 ساعت می تواند سوخته شود. دلیل این زمان بالا برای سوختن به دلیل نوع ترکیباتی است که در این نوع از وارمر ها استفاده می شود. این نوع از شمع ها با استفاده از پارافین و نخ مخصوص و مرغوب ساخه می شوند. شمع وارمر درون پایه وارمر قرار می گیرد و می توان ان را در منازل، رستوران ها یا در مکان های عمومی برای سرو انواع غذا مشاهده کرد. اکثر ظروف سوفله خوری و قوری های مخصوص، دارای شمع وارمر می باشند. نام دیگر این نوع از وارمرها تی لایت یا چراغک می باشد. در ابتدا وارمر فقط برای قوری های چای و نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرند اما به مرور از ان ها برای دیگر ظروف مانند ظروف سوفله خوری نیز استفاده شد. وارمرها به طور خاص برای گرم نگه داشتن برخی از مواد غذایی موجود در میهمانی و یا منازل مورد استفاده قرار ی گیرند.

خصوصیات وارمر

ویژگی های شمع وارمر

  • این نوع از شمع ها به طور معمول دارای ظاهری کوچک و گرد می باشند و فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد. در این صورت استفاده از آن ها در زیر قوری یا ظروف دیگر به راحتی امکان پذیر است.
  • این نوع از شمع ها دارای قالب هایی از جنس های متفاوتی می باشند ولی اغلب کاور شمع وارمر توسط یک پوشش آلومینیومی می باشد.
  • این نوع از وارمرها را می توان در رنگ های متفاوتی تهیه و خریداری کرد. طرح و رنگ شمع های وارمر دارای طیف گسترده ای است. هم چنین می توان این شمع ها را در بسته بندی هایی با تعداد مشخص و مورد نیاز تهیه نمود.
  • بعد از تمام شدن شمع وارمر به دلیل دارا بودن کاور آلومینیومی نیازی به تمیز کردن نخواهد بود و می توان به همان شکل وارمر را دور انداخت زیرا بعد از آن قابل استفاده نخواهند بود.
  • بسیاری از شمع های وارمر دارا رایحه می باشند و می توان با روشن کرن آن ها فضای میهمانی را دارای رایحه و بوی خوشی کرد. البته ممکن است برخی از افراد به بوهای ناشی از این نوع از شمع ا حساسیت داشته باشند که در این صورت بهتر است از شمع های ساده استفاده شود.

برای تهیه انواع وارمرهای زیبا می توانید به فروشگاه چشمگیر مراجعه نموده و یا از طریق سایت این فروشگاه اقدام به خرید آنلاین نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید وارمر زیبا

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن