طرز استفاده از دستگاه سبزی خرد کن

استفاده از دستگاه سبزی خرد کن در میان ایرانیان بسیار رایج می باشد. در گذشته افراد برای استفاده از سبزی های خرد شده از دستگاه هایی که در برخی از فروشگاه ها و مراکز فروش قرار داشت استفاده می کردند. این نوع از سبزی خرد کن ها برای حجم بسیار زیادی از سبزی مورد استفاده قرار می گرفت. برخی از مراکز فروش به طور تخصصی به عمل خرد کردن سبزی می پردازند و می توان انواع سبزی خرد شده را از آن ها تهیه نمود. استفاده از انواع سبزی ها در غذاهای ایرانی مانند قورمه سبزی، سبزی آش و سوپ، انواع کوکو و ... باعث شده است که سبزی خرد کن های خانگی طرفداران بسیاری داشته باشند. سبزی خرد کن های خانگی دستی و برقی را می توان در اغلب منازل مشاهده کرد. نحوه استفاده از این نوع سبزی خرد کن ها بسیار مهم است. در این مقاله به نحوه استفاده از سبزی خرد کن خواهیم پرداخت.

نکاتی برای استفاده بهتر از سبزی خردکن

آنچه در مورد یک دستگاه سبزی خردکن مهم است این است که حتما باید آن را از برندهای معتبر تهیه کرد. برخی از سبزی خرد های موجود در بازار دارای استاندارد مناسب نمی باشند و همین امر ممکن است در عملکرد آن اختلال ایجاد کند. برای تهیه انواع  خردکن دستی و برقی استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه و پس از مقایسه محصولات ، اقدام به خرید خردکن مورد نظر خود نمایید.
سبزی خرد کن های برقی معمولا به دو صورت عمل خواهند کرد و عمل آن ها بستگی به نوع آن ها دارد. سبزی خرد کن های کلیدی و سرلمسی از انواع معروف آن ها می باشند. انواع سبزی خرد کن در سایزهای متفاوتی وجود دارد که می توان ان ها را بر حسب کیلوگرم دسته بندی کرد. سبزی خرد کن های یک کیلویی، دو کیلویی و سه کیلویی از انواع پرفروش آن ها می باشد.

نکاتی برای استفاده بهتر از سبزی خردکن

نحوه کار با دستگاه سبزی خرد کن

در اولین مرحله باید دستگاه سبزی خرد کن را قبل از استفاده ضدعفونی کرد. با این کار اثرات ذرات سبزی که ممکن است از استفاده قبل وجود داشته باشد از بین می رود. هم چنین بستر لازم برای رشد میکروارگانیسم ها وجود نخواهد داشت. دستگاه برای شروع کار باید در محلی قرار داشته باشد که صاف و مناسب باشد. به هیچ وجه دستگاه را در دسترس کودکان قرار ندهید زیرا به خاطر داشتن تیغه های تیز بسیار خطرناک است. دستگاه را روشن کنید و سبزی ها را کم کم و با فاصله به دستگاه اضافه کنید. همزمان با این عمل می توان دریچه پایینی دستگاه سبزی خردکن را بالا کشید تا سبزی های خرد شده از آن خارج شوند. برای خارج کردن سبزی ها از سبزی خرد کن حتما از کاردهای مخصوص آن استفاده کنید. هرگز از دست برای خارج کردن سبزی استفاده نکنید. در انتهای کار با احتیاط کامل تیغه های دستگاه سبزی خردکن را جدا کنید. این تیغه ها به صورت پیچی از دستگاه جدا می شوند. برای شست و شوی تیغه های فلزی نیز جانب احتیاط را رعایت کنید. با استفاده از پیچ های تعبیه شده در دستگاه می توان از کنار مخزن دستگاه را از موتور آن جدا کرد. مخزن را به طور کامل شست و شو دهید و اجازه دهید به طور کامل خشک شود سپس آن را با یک پارچه لطیف خشک کنید و به دستگاه وصل نمایید.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید سبزی خردکن

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن