نحوه شستن سبزی خرد کن

استفاده از سبزی خردکن ها در سال های اخیر بسیار مرسوم شده است. به دلیل تنوع در غذاهایی که با انواع سبزی ها طبخ می شوند دستگاه سبزی خردکن نیز به یکی از ضروریات هر منزلی مبدل گشته است. با گذشت زمان انواعی از دستگاه های سبزی خردکن به بازار ارائه شد. این دستگاه ها در طرح و شکل های متفاوتی ساخته شدند تا بتوانند پاسخ گوی هر نوع سلیقه ای باشند. در مورد استفاده از هر نوع دستگاه سبزی خوردکنی برخی از پارامترها بسیار مهم می باشند که می بایست بسیار به آن ها توجه نمود. یکی از این موارد استفاده از یک برند شناخته شده و با کیفیت است. این موضوع از این نظر حائز اهمیت خواهد بود که برندهای مطرحی که دراین زمینه توانسته اند نام خود را به دلیل تولید محصول با کیفیت طرح کنند از قطعات با کیفیتی نیز برای ساخت محصول استفاده خواهند کرد و محصولات آن ها دارای دوام بیشتری خواهند بود. متاسفانه امروزه بسیاری از دستگاه های سبزی خردکنی که در بازار وجود دارند دارای کیفیت مناسبی نمی باشند و بعد از مدت کوتاهی عمر مفید خود را از دست می دهند. استفاده از قطعات محکم و مناسبی که در ساخت این نوع از دستگاه ها وجود دارد باعث عمر طولانی تر دستگاه سبزی خرد کن خواهد شد. شما عزیزان می توانید لیست قیمت خردکن دستی را در چشمگیر مشاهده کنید.

ضرورت تمیز کردن و شستن سبزی خرد کن

یکی از مواردی که باید بسیار به آن توجه نمود تمیز نمودن دستگاه سبزی خرد می باشد. ذرات سبزی خرد شده می تواند بستر مناسبی برای رشد انواع باکتری ها و قارچ ها محسوب شود. از این جهت لازم است که هم قبل از خرد کردن سبزی ها و هم بعد از آن دستگاه را به طور کامل ضد عفونی کنید.

ضرورت تمیز کردن و شستن سبزی خرد کن

چگونگی شستن سبزی خرد کن برقی

تمیز کردن دستگاه سبزی خردکن کار بسیار راحتی است و تنها مورد قابل توجه در آن این است که باید این کار با دقت بسیار بالایی انجام شود. تیغه هایی که درون مخزن سبزی خرد کن وجود دارند به طور معمول به صورت پیچی از مخزن جدا می شوند. با احتیاط و آرام تیغه ها را از دستگاه جدا کنید و با استفاده از مایع ضدعفونی کنند ظروف نسبت به شستن آن اقدام نمایید. پس از شست و شوی آن اجازه دهید تیغه به طور کامل خشک شود و آن را پاک کنید. برای شست و شوی مخزن اصلی سبزی خردکن برقی نیز باید آن را از موتور جدا نمود. به طور معمول مخزن سبزی خردکن ها از اطراف توسط دو یا سه عدد پیچ به موتور دستگاه متصل می باشند. با جدا کردن مخزن از موتور می توان آن را شست و شو داد. دقت نمایید که ذرات ریز سبزی را که در کناره های مخزن وجود دارند به طور کامل خارج نمایید و سپس آن را شست و شو دهید. بعد از این عمل اجازه دهید مخزن خشک شود و سپس آن را به طور کامل خشک کنید. بعد از آن می توان قطعات را سر هم کرد. برای وصل نمودن قطعات دقت نمایید که تیغه ها به دست شما آسیب نرساند. دستگاه سبزی خردکن را در مکانی دور از رطوبت نگهداری کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید سبزی خردکن

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن