طرز استفاده از بیفتک کوب

بیفتک یکی از قدیمی‌ترین غذاهایی است که در بسیاری از خانه های ایرانی به دست آشپزهای نمونه درست می شود. معمولاً از بیفتک به عنوان دسر یا عصرانه استفاده می شود. اما زمانی می‌توان یک بیفتک استیک لذیذ را درست کرد که گوشت به خوبی کوبیده شود. توجه داشته باشید که گوشت بیفتک باید به طور سنتی و خاصی کوبیده شود؛ به گونه ای که باید از گوشت‌کوب‌های دندانه ‌دار استفاده کرد. خوشبختانه گوشتکوب‌های مخصوصی برای کوبیدن بیفتک ساخته شده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی انواع بیفتک کوب

بیفتک کوب ها در انواع مختلفی تولید می شوند که نمونه‌های دندانه دار و گوشت‌کوبی رایج ترین آنها هستند:

  • بیفتک کوب منگنه ای (دندانه دار): این بیفتک کوب ها از نظر ظاهری شبیه منگنه بوده و یک ابزار حرفه‌ای و کارآمد برای کوبیدن گوشت هستند. دندان های این ابزار به گونه ای است که هرگز گوشت را له نکرده و تنها مقداری از آن را فرو می برد. همانطور که می دانید گوشت بیفتک باید به خوبی کوبیده شود و یا بهتر است بگوییم پرس شود. بیفتک کوب ها این کار را به خوبی انجام داده و باعث می‌شوند تا طعم بیفتک لذیذ شود.
  • بیفتک ‌کوب گوشت‌ کوبی: این بیفتک کوب ها شبیه به گوشت کوب هستند با این تفاوت که سطح آنها به صورت دندانه دار است. دسته بلند آنها باعث شده تا هنگام کوبیدن نیروی کمی به بازو ها وارد شود. امری که کوبیدن بیفتک را راحت کرده و هرگز باعث خستگی دست نمی شود.

معرفی انواع بیفتک کوب

چگونه گوشت را با بیفتک کوب بکوبیم

این سوالی است که بسیاری از خانم‌ها و آقایان منزل مطرح می‌کنند. در واقع به گفته آشپزان حرفه ای گوشت بیفتک را باید به صورت حرفه‌ای و ملایم کوبید. ابتدا باید گوشت را در سطحی صاف و محکم قرار داد. سپس با وارد کردن ضربات آرام و یکنواخت گوشت را می کوبیم. این کار باعث می شود تا گوشت له نشود. در صورتی که گوشت بیفتک له شود، تردی خود را از دست خواهد داد و در نتیجه بفتیک خوشمزه نخواهد شد. 
نحوه کار با بیفتک کوب های تیغه دار : بیفتک کوب های تیغه دار برای خوراندن انواع چاشنی و ادویه جات به درون بافت گوشت استفاده می شوند. این ابزارها دارای تیغه های بسیار تیز و برنده بوده و گوشت را به طور یکنواخت سوراخ می کنند. روش‌های مختلفی برای خوراندن ادویه‌ جات به بافت گوشت از طریق بیفتک کوب وجود دارد. ساده ترین روش این است که ادویه جات را بر روی گوشت ریخته و با استفاده از بیفتک کوب آنها را به بافت گوشت وارد کرد.

قیمت بیفتک کوب بستگی به نوع و جنس و از همه مهمتر برند سازنده آن دارد. بیفتک کوب های برقی و شارژی نسبت به نمونه‌های دستی از قیمت بیشتری برخوردار هستند. با توجه به نوسانات شدید بازار نمی توان قیمت دقیقی برای بیفتک کوبها در نظر گرفت؛ از این رو بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق از آخرین قیمت ها با واحد پشتیبانی سایت چشمگیر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بیفتک کوب دستی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن