بهترین مارک فلفل ساب

اگر اهل آشپزی باشید مطمئناً هنگام پاشیدن فلفل یا نمک با چالش‌های جدی مواجه هستید. داشتن فلفل دان و نمکدان هایی که بتوانند فلفل و نمک را به طور دقیق و منظم بر روی غذا بریزند، آرزوی هر آشپزی است. آشپزهای نمونه معمولاً فلفل های خشک شده تازه را ترجیح می دهند. فلفل های تازه آسیاب شده علاوه بر اینکه عطر و طعم بهتری را به غذا می دهند، به صرفه تر هم هستند. چراکه تنها مقدار کمی از آنها می‌توانند غذاها را تند کند. فلفل ساب ها در دو نوع دستی و برقی تولید شده و هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند. کار با فلفل ساب دستی بسیار راحت است. به طوری که با پیچاندن آن می توان دانه های فلفل را آسیاب کرد. در مقابل فلفل ساب های برقی تنها با فشردن یک دکمه کار می کنند. درست است که استفاده از فلفل ساب دستی کمی پر زحمت است، اما نسبت به نمونه های برقی بسیار خوش دست‌تر بوده و همزمان فلفل را خرد و بر روی غذا می پاشد.

راهنمای خرید بهترین مارک فلفل ساب

قبل از خرید فلفل ساب باید به چند نکته مهم توجه کرد:

  • توجه به استحکام بدنه: بهتر است فلفل ساب هایی را انتخاب کنید که از بدنه محکمی برخوردار باشند. به گونه ای که بتوان آنها را به راحتی در دست گرفت. زمانی که فرد بخواهد فلفل ساب دستی را بپیچاند، به بدنه آن فشار وارد خواهد کرد؛ در صورتی که بدنه فلفل ساب ضعیف باشد، خیلی زود فرو می رود.
  • جنس بدنه: فلفل ساب ها غالباً از جنس چوب، پلاستیک، فلز و سرامیک ساخت می شوند. فلفل ساب های چوبی بهترین و استانداردترین گزینه انتخاب هستند. فلفل ساب های فلزی هم از نظر قدرت بدنه و دوام بالایی دارند و هم بهداشتی تر هستند.
  • توجه به کیفیت ساخت: فلفل سابی با کیفیت است که فلفل ها را بدون ذرات درشت و کاملاً یکدست آسیاب کند. یک فلفل ساب خوب دارای پیچ تنظیم بوده تا بتوان میزان درشتی و ریزی فلفل را به دلخواه انتخاب نمود.
  • توجه به محفظه فلفل: در صورتی که محفظه فلفل ساب‌ها دارای دهانه کوچکی باشند، ریختن فلفل درون آن سخت می شود. از این رو باید نمونه هایی را انتخاب کرد که از دهانه گشادی برخوردار باشند.
  • توجه با مارک فلفل ساب: برند یونیک: جنس بدنه آن استیل بوده و طراحی زیبایی دارد. ظرفیت آن نیز بالا بوده و دارای گارانتی است. برند پرنس: این برند بسیار استاندارد و بهداشتی بوده و جنس بدنه آن از استیل و شیشه است.

راهنمای خرید بهترین مارک فلفل ساب

ساز و کار فلفل ساب چگونه است

فلفل ساب های برقی تنها با فشردن یک دکمه کار عملیات خرد کردن فلفل را آغاز می کنند. اما مکانیسم فلفل ساب های دستی کمی متنوع است. به طوری که برخی توسط تیغه های درون دستگاه و برخی نیز توسط دسته های مخصوصی اقدام به خرد کردن فلفل می کنند. امکان استفاده از فلفل ساب دستی برای ادویه جات دیگر نیز فراهم است. همانطور که می توان از نمکدان برای پاشیدن سایر ادویه‌جات استفاده کرد، از فلفلدان نیز می توان برای این کار استفاده کرد. البته بهتر است برای این کار از فلفل ساب های سرامیکی یا اکریلیکی استفاده کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فلفل ساب

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن