کدام سبزی خرد کن بهتر است

اگر از جنبه تجاری به قضیه نگاه کنیم داشتن یک سبزی خردکن استاندارد می تواند درآمدزایی خوبی برای افرادی که قصد کار در منزل را دارند به همراه داشته باشد. این در حالی است که استفاده از سبزی خرد کن برای هر خانه ای ممکن است، ضروری به نظر نرسد. اما خانه هایی که دارای جمعیت زیادی بوده و علاقه زیادی به غذاهای خورشتی دارند، داشتن سبزی خردکن می تواند یک برگ برنده برای خانمها و آقایان منزل باشد. شما عزیزان می توانید لیست قیمت خردکن دستی را در چشمگیر مشاهده کنید.

سبزی خرد کن ایرانی بهتر است یا خارجی

بهتر است به این باور برسید که تکنسین های ایرانی به جایگاه مطلوبی در صنعت رسیده و قادرند تجهیزات خانگی مدرنی تولید کنند. سبزی خردکن های ایرانی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و همچون یک سبزی خرد کن خارجی بازده دارند. البته در کیفیت سبزی خرد کن های خارجی هیچ شکی نیست. اما زمانی که مسئله قیمت مطرح است ناخواسته گزینه‌های ایرانی نیز روی میز می آیند. گزینه‌هایی که کم از نمونه‌های خارجی نداشته و به راحتی می توانند نیازهای افراد خانه را تامین کنند.

سبزی خرد کن ایرانی بهتر است یا خارجی

راهنمای خرید و انتخاب یک سبزی خردکن مناسب

سبزی خردکن ها وسیله الکتریکی و مکانیکی هستند که در صورت نگهداری نامناسب خیلی زود خراب می شوند. از این رو بهتر است قبل از خرید به یک سری نکات مهم توجه کرد:

  • ظرفیت سبزی خرد کن: یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید سبزی‌خردکن توجه به ظرفیت آن است. اگر قصد استفاده مکرر از سبزی خرد کن را دارید، بهتر است نمونه های ظرفیت بالا را انتخاب کنید. این امر موجب می شود تا تعداد استفاده از سبزی خرد کن ها کاهش یافته و طول عمر آنها افزایش یابد.
  • توجه به قدرت موتور: بهتر است گزینه هایی را انتخاب کنید که از قدرت موتور بالایی برخوردار باشند. موتور هایی که دارای قدرت بالایی هستند هم دور در دقیقه بالایی دارند و هم مدت زمان زیادی را کار می کنند. این موتورها خیلی دیر گرم شده و مقدار زیادی سبزی را خرد می کنند.
  • توجه به جنس بدنه و تیغه: بهتر است سبزی خرد کن هایی را انتخاب کنید که جنس بدنه آن ها از استیل ضد زنگ باشد. از آن جایی که سبزی خرد کن ها مدام در معرض آب و رطوبت قرار دارند، در صورت ضدزنگ نبودن خیلی زود خراب می‌شوند. بدنه استیل همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و مانع نفوذ آب و رطوبت به موتور می شود.
  • توجه به فن موتور سبزی خردکن: فن مناسب باعث می‌شود تا موتور دیرتر داغ کند. در صورتی که موتور دستگاه مدت زمان زیادی را خنک باشد خیلی راحت تر کار می کنند.
  • لوازم جانبی را فراموش نکنید: یک سبزی خردکن خوب باید دارای لوازم جانبی کامل باشد. این لوازم شامل کاردک، کفگیر برای هم زدن و خارج کردن سبزی، سنگ سوهان مخصوص برای تیز کردن تیغه ها و همچنین اسفنج برای تمیز کردن دستگاه می شوند.
  • صدا و لرزش: هر چه مدل بهتر و گران قیمت تری را انتخاب کنید به تبع صدا و لرزش آن نیز کمتر خواهد بود. البته لرزش و صدا امری عادی در لوازم الکترونیکی و مکانیکی محسوب می شود. با این حال با انتخابی هوشمندانه می توان همین لرزش و صدای ناچیز را از بین برد.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید سبزی خردکن

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن